Jump to content

Wintermeet 2010. HUOMIO kartin alkaa aiemmista tiedoista poiketen jo klo 14.00

Recommended Posts

Kirjoitettu

ei syytä huoleen meil ei tapahtumia oo ennekään peruttu eikä peruta nytkään ja väki senkun lisääntyy m/ eli pidähän äänijänteet kunnossa \m/

m/  Pidän myös bassonkielet kondiksessa  ;)
  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• mikke

14

• selli

13

• balez

12

• Sarita

10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Viime tippaan menee, mutta toivottavasti tämmönen pieni poika ehtii vielä mukaan...

Kirjoitettu

Viime tippaan menee, mutta toivottavasti tämmönen pieni poika ehtii vielä mukaan...

ehtii ehtii ku kerrot mitä laitetaan m/
Kirjoitettu

Force Majeure....   :-\

Sota,nälänhätä,luonnonmullistus ?  :o

Kirjoitettu

roommate?  ;D

Kirjoitettu

varaus maksettu x2.. kokohoito otetaan molemmilla.. +kyydit olis plussaa..

Kirjoitettu

yks suburbani lähtee takaraalan mettästä ja huhuja kuullu yhestä fjoortista

yks paikka varattu !!!

Kirjoitettu

näin se on viimenen ilmottautumis tunti pyörähtäny käyntiin ::)

Kirjoitettu

Meki päätetttiinyöpyä hotellissa, vaikka asutaan vaan 40 km päässä  ;D

Tulee halvemmaks kun taksiajelu  ::) Meille ei varmaan 60 € per suunta riitä  m- Eli mitään järkeä ajella taksilla kun voi samalla rahalla yöpyä hotellisakin  m/.

Ja eipähän tarvi metsästää yöllä taksia ja saa aamupalan jne.... Ja voi tulla hotelliin ajoissa ja alkaa tissuttelee  :W

Kirjoitettu

Kartingin aikataulu muuttunut.

sama se..järjestys lienee silti Kinnunen/ Kinnunen.. oliko niitä muita mukana edes... mä hyppään samin tai miken ratsaille.. sama se kumpi vaan huolii  ::)

Kirjoitettu

sama se..järjestys lienee silti Kinnunen/ Kinnunen.. oliko niitä muita mukana edes... mä hyppään samin tai miken ratsaille.. sama se kumpi vaan huolii  ::)

Mun kyydissä pääsee. Ja Fordilla tietenkin, niin Balezillakaan ei tule niin pahoja vieroitusoireita talvikinneristään.

Kirjoitettu

Mun kyydissä pääsee. Ja Fordilla tietenkin, niin Balezillakaan ei tule niin pahoja vieroitusoireita talvikinneristään.

Lueskelin topikkia taaksepäin. Tarviiko set28 kuljetuksen?

Kirjoitettu

hyvä.. tullaan broidin kanssa jos passaa  m/

Kirjoitettu

jos muo ei tällä kertaa kilkattas...  ;D

Kirjoitettu

jos muo ei tällä kertaa kilkattas...  ;D

Ja mulle annettais semmonen auto mikä ei hajoais ekalla kierroksella. Kinnuset oli tainnu muutenkin voidella sitä Powerparkin autojärjestelijää jollakin, kummasti oli aina liukkaimmat pelit Vantaan Elvisten alla...  ;D

Kirjoitettu

Hmmm... Pitaiskohan pistaytya paikalla...?  :W :-X Vai onko tonne enaa ketaan edes menossa?  ???

Kirjoitettu

Hmmm... Pitaiskohan pistaytya paikalla...?  :W :-X Vai onko tonne enaa ketaan edes menossa?  ???

tuolt ekast viestist löytyy, menossa ollaan vaik reitti on viel epäselvä 8)

Kirjoitettu

Tottakai, jos Suomessa olet, eka sivulla näkyy menossa olevat. Illalliskortin voit lunastaa miken kautta. Muutama kymppi. Tai jos hotellihuone, niin toivottavasti ei hotla ole täynnä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...