camaro82 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 ei syytä huoleen meil ei tapahtumia oo ennekään peruttu eikä peruta nytkään ja väki senkun lisääntyy eli pidähän äänijänteet kunnossa Pidän myös bassonkielet kondiksessa
Z-mo Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Viime tippaan menee, mutta toivottavasti tämmönen pieni poika ehtii vielä mukaan...
mikke Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Viime tippaan menee, mutta toivottavasti tämmönen pieni poika ehtii vielä mukaan... ehtii ehtii ku kerrot mitä laitetaan
Guest Camarotti Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Force Majeure.... Sota,nälänhätä,luonnonmullistus ?
Senior Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Sota,nälänhätä,luonnonmullistus ? Juuri nuo.
mikke Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 selityksen makua ku ei pileet kelpaa
peltzi80 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Viime tippaan menee, mutta toivottavasti tämmönen pieni poika ehtii vielä mukaan... roommate?
balez Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 varaus maksettu x2.. kokohoito otetaan molemmilla.. +kyydit olis plussaa..
zodiack Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 yks suburbani lähtee takaraalan mettästä ja huhuja kuullu yhestä fjoortista yks paikka varattu !!!
mikke Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2010 näin se on viimenen ilmottautumis tunti pyörähtäny käyntiin
Lady Firebird Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2010 Meki päätetttiinyöpyä hotellissa, vaikka asutaan vaan 40 km päässä Tulee halvemmaks kun taksiajelu Meille ei varmaan 60 € per suunta riitä Eli mitään järkeä ajella taksilla kun voi samalla rahalla yöpyä hotellisakin . Ja eipähän tarvi metsästää yöllä taksia ja saa aamupalan jne.... Ja voi tulla hotelliin ajoissa ja alkaa tissuttelee
mikke Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2010 Kartingin aikataulu muuttunut.
balez Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2010 Kartingin aikataulu muuttunut. sama se..järjestys lienee silti Kinnunen/ Kinnunen.. oliko niitä muita mukana edes... mä hyppään samin tai miken ratsaille.. sama se kumpi vaan huolii
Sami J Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2010 sama se..järjestys lienee silti Kinnunen/ Kinnunen.. oliko niitä muita mukana edes... mä hyppään samin tai miken ratsaille.. sama se kumpi vaan huolii Mun kyydissä pääsee. Ja Fordilla tietenkin, niin Balezillakaan ei tule niin pahoja vieroitusoireita talvikinneristään.
Sami J Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2010 Mun kyydissä pääsee. Ja Fordilla tietenkin, niin Balezillakaan ei tule niin pahoja vieroitusoireita talvikinneristään. Lueskelin topikkia taaksepäin. Tarviiko set28 kuljetuksen?
balez Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2010 Mun kyydissä pääsee. Ja Fordilla tietenkin, niin Balezillakaan ei tule niin pahoja vieroitusoireita talvikinneristään. hyvä.. tullaan broidin kanssa jos passaa
zodiack Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 sama se..järjestys lienee silti Kinnunen/ Kinnunen.. oliko niitä muita mukana edes... mä hyppään samin tai miken ratsaille.. sama se kumpi vaan huolii jos muo ei tällä kertaa kilkattas...
Z-mo Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 jos muo ei tällä kertaa kilkattas... Ja mulle annettais semmonen auto mikä ei hajoais ekalla kierroksella. Kinnuset oli tainnu muutenkin voidella sitä Powerparkin autojärjestelijää jollakin, kummasti oli aina liukkaimmat pelit Vantaan Elvisten alla...
Nova Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kinnuset voipi rauhassa elvistellä kun itse olen estynyt.
Guest SuS Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Tuossa ajamiseen mallia, kun Nova ei ehdi näyttämään http://www.youtube.com/watch?v=cYwe8eEpSLY&feature=related
TexFinn Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2010 Hmmm... Pitaiskohan pistaytya paikalla...? Vai onko tonne enaa ketaan edes menossa?
Lady Firebird Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2010 Hmmm... Pitaiskohan pistaytya paikalla...?
mikke Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2010 Hmmm... Pitaiskohan pistaytya paikalla...? Vai onko tonne enaa ketaan edes menossa? tuolt ekast viestist löytyy, menossa ollaan vaik reitti on viel epäselvä
Sarita Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2010 Hmmm... Pitaiskohan pistaytya paikalla...? Vai onko tonne enaa ketaan edes menossa? Tottakai, jos Suomessa olet, eka sivulla näkyy menossa olevat. Illalliskortin voit lunastaa miken kautta. Muutama kymppi. Tai jos hotellihuone, niin toivottavasti ei hotla ole täynnä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään