Jump to content

Jux-26


imasaf

Recommended Posts

Kirjoitettu

 

teen rumpu perästä levyillä varustetun mallin ja kun en tiää niin kysyn, eli miten satulat ovat kiinni, onks erikseen hitsatut korvat vai jotain muuta?

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • imasaf

    56

  • JUX

    8

  • F350

    5

  • HFB

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

siihen akseliputken päässä olevaan laippaan tulee neljällä pultilla kiinni rauta mihin satula kiinnitetään

Kirjoitettu

 

kiitos tiedosta, eli ei tarvi hitsailla. Minkäs vuosimallin raudat käy? Jos joltain löytyy noita jarruosia niin tarjotkaa.

Kirjoitettu

 

perässä seuraavat koodit, 6 JH C016 2, GM N 22522676, K3, A 04, voisko joku valaista mitä kertovat?

Edelleen hakusessa levylliset jarru systeemit taakse, eikö keltään löydy????

Kirjoitettu

Arvotaan seuraavaa:

 

6JH = 3.23 välitys posi

C = Buffalo

016 = tammikuu 16

2 = yövuoro

 

  • 1 month later...
Kirjoitettu

 

vanha perä irrotettu, samoin kuin kaikki millä se on kiinni, tukivarret sun muut menee hiekkapuhallukseen ja maalaukseen.

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Onko toi Alfa kiukkuisempi vai näyttääkö vaan ?

Ponu näyttää ihan hymyilevän tossa kuvassa  m/

 

Oisko toi niin että kevät tulossa ja molemmat tietää kumpi sitä kuivaa asfalttia nielee  ;D

Kirjoitettu

 

niinpä, tänään täällä aivan simo upee keli, tulihan otettua olutta auringon paisteessa ;D

Auto on palasina tallissa ja pitäis saada Tampereen keimeihin valmiiksi, mutta saas nähdä kuinka käy :o

  • 1 month later...
Kirjoitettu

 

No niin, vihdoin ja viimein takaakseliston osat tuli maalarilta, jotain piti jo asentaa ja huomenna homma jatkuu, pitäis päästä hesaan viikonloppuna.

Muutama kuva projektista.

a1.jpg}

Kirjoitettu

8)

 

jokupäivä se olis edessä itelläkin kyseisen osaston remontti...

 

tuon oman torque armin putsasin viime keväänä ekan kerran omistukseni aikana ja lähti siitä ehkä 2-3kg tavaraa irti ja alta tuli esiin jopa ihan maalipinta  :D

Kirjoitettu

 

Ja nyt on jarrutkin kondiksessa, huomenna aamusta putken asennusta ja sitten paanalle \m/

ponu99.jpg}

Kirjoitettu

Ilo silmälle noi maalatut alustan osat. Itsekin olisin valinnut mustan värin m/

 

Kirjoitettu

Ilo silmälle noi maalatut alustan osat. Itsekin olisin valinnut mustan värin m/

 

Mun näytöllä ovat aika mustia (siis akseli ja tukivarret ym.)  Minkäs värisiä sun näytöllä?   

 

(Luin huolimattomasti että "itse olisin..."  Sori OT  :-[  )

Kirjoitettu

Mustia myös. Punainen yleisemmin käytetty maali, mutta jotenkin pistää mun silmään.

Ostan piakkoin säädettävän panhardin ja takatukivarret ja teen itse etuiskaritolpan poikkituen ja maalaan myös mustaksi.

 

Kirjoitettu

 

tuli tehtyä murun kanssa sisusta uusiksi, hyvin onnistui vaikka ei ole kumpikaan ennemmin tehnyt verhoiluhommia

takapenkki.jpg}

Kirjoitettu

 

Siinä koko komeus, hyvältä näyttää vaikka itse sanonkin ;D

Verhoiluissa punainen on algantraa ja musta keinonahkaa.

koko.jpg}

Kirjoitettu

Hienoa m/ jokainen voi viedä penkkinsä verhoomoon mutta  *clap* joka tekee itte , näyttää tosi hyvältä

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...