imasaf Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 teen rumpu perästä levyillä varustetun mallin ja kun en tiää niin kysyn, eli miten satulat ovat kiinni, onks erikseen hitsatut korvat vai jotain muuta?
mikke Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 siihen akseliputken päässä olevaan laippaan tulee neljällä pultilla kiinni rauta mihin satula kiinnitetään
imasaf Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 kiitos tiedosta, eli ei tarvi hitsailla. Minkäs vuosimallin raudat käy? Jos joltain löytyy noita jarruosia niin tarjotkaa.
imasaf Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2011 perässä seuraavat koodit, 6 JH C016 2, GM N 22522676, K3, A 04, voisko joku valaista mitä kertovat? Edelleen hakusessa levylliset jarru systeemit taakse, eikö keltään löydy?
Nupa Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2011 Arvotaan seuraavaa: 6JH = 3.23 välitys posi C = Buffalo 016 = tammikuu 16 2 = yövuoro
imasaf Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2011 vanha perä irrotettu, samoin kuin kaikki millä se on kiinni, tukivarret sun muut menee hiekkapuhallukseen ja maalaukseen.
JUX Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Onko toi Alfa kiukkuisempi vai näyttääkö vaan ? Ponu näyttää ihan hymyilevän tossa kuvassa Oisko toi niin että kevät tulossa ja molemmat tietää kumpi sitä kuivaa asfalttia nielee
imasaf Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 niinpä, tänään täällä aivan simo upee keli, tulihan otettua olutta auringon paisteessa Auto on palasina tallissa ja pitäis saada Tampereen keimeihin valmiiksi, mutta saas nähdä kuinka käy
imasaf Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2011 No niin, vihdoin ja viimein takaakseliston osat tuli maalarilta, jotain piti jo asentaa ja huomenna homma jatkuu, pitäis päästä hesaan viikonloppuna. Muutama kuva projektista.
HFB Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2011 jokupäivä se olis edessä itelläkin kyseisen osaston remontti... tuon oman torque armin putsasin viime keväänä ekan kerran omistukseni aikana ja lähti siitä ehkä 2-3kg tavaraa irti ja alta tuli esiin jopa ihan maalipinta
imasaf Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2011 Homma jatku tänään
imasaf Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2011 Ja nyt on jarrutkin kondiksessa, huomenna aamusta putken asennusta ja sitten paanalle
Fenix Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2011 Ilo silmälle noi maalatut alustan osat. Itsekin olisin valinnut mustan värin
repa Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2011 Ilo silmälle noi maalatut alustan osat. Itsekin olisin valinnut mustan värin Mun näytöllä ovat aika mustia (siis akseli ja tukivarret ym.) Minkäs värisiä sun näytöllä? (Luin huolimattomasti että "itse olisin..." Sori OT )
Fenix Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2011 Mustia myös. Punainen yleisemmin käytetty maali, mutta jotenkin pistää mun silmään. Ostan piakkoin säädettävän panhardin ja takatukivarret ja teen itse etuiskaritolpan poikkituen ja maalaan myös mustaksi.
imasaf Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2011 musta on hyvä väri "arkiautoon"
imasaf Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2011 tuli tehtyä murun kanssa sisusta uusiksi, hyvin onnistui vaikka ei ole kumpikaan ennemmin tehnyt verhoiluhommia
imasaf Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2011 Siinä koko komeus, hyvältä näyttää vaikka itse sanonkin Verhoiluissa punainen on algantraa ja musta keinonahkaa.
pantera Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2011 Hienoa jokainen voi viedä penkkinsä verhoomoon mutta joka tekee itte , näyttää tosi hyvältä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään