imasaf Posted December 11, 2010 Author Posted December 11, 2010 edellisen omistajan kuvia, laitan kuvaa vanteista kunhan saan aikaiseksi, on omasta mielestä hyvän näköiset ja sopii kuin nenä päähän
Chonder Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 TT:t on hienot ja sopii melkeen joka autoon
HFB Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 erittäin yleiset nykyää, mut myöskin erittäin istuvat niinku Chonder jo mainitsi
JUX Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 Toka sivun eka on Gragar peltivanne mallistoa 15" Ja toinen kuva oli 17" TT2 Noi TT:t kuvan perusteella 15" niinkuin pitääkin ja antaa "särmää" tuolle kiesille.... sopii hyvin alle! nimim.... edelleen vituttaa et tuli myytyä :'( Mut lohduttaa et viimein hyvissä käsissä.... ja omaa hmm... mekanikkoja
imasaf Posted December 19, 2010 Author Posted December 19, 2010 15 tuumaset hyvinkin, ne vaan sopii 100 kertaa paremmin kuin jotkut 17" tai isommat ja täytyyhän sitä ajo mukavuutta arvostaa, joustoa löytyy ainakin hiukan renkaista kun on korkeammat Vai vituttaa kun möit, meitsiä ei yhtään Oot kyllä rakentanut auton hyvin, mitään varsinaista vikaa ei ole ollu tän 2,5v aikanan kun on ollut mulla, kaikkeen kuityenkin on tullut tehtyä....... Mekaanikon kanssa tulee muutakin puuhasteltua.........................
JUX Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 No kyllähän se jurppii hieman... Kun sitä ropatessa tein kuitenkin itselleni (sitten intressit/tarve siirtyi hieman muualle) Niin kovin monessa paikassa en oikonut ... ehkä näkyy kärryssä nyt... tai no jäi sinne niitä kompromissejä helppoihin paikkoihin jotka oli tarkoitus tulevina talvi pakkasina parsia et iloa jää useammalle vuodelle ; ) No toki onhan sitä paranneltu ja sitten "paranneltu" sun ja mun välissä muidenkin toimesta Joo pakkohan sun on tuota mekatsua auttaa tiskaamisessa ja pyykin pesussakin
imasaf Posted December 24, 2010 Author Posted December 24, 2010 tuli tummennettua takalasi ammattilaisen toimesta (lustig) ja nyt näyttää vielä paremmalta Hyvää "puuhastelu......" pitoista joulua kaikille.
HFB Posted December 24, 2010 Posted December 24, 2010 näyttää kyllä pirun hyvin onnistuneelta eio vissii ihan helpoimmasta päästä nää ruudut... ittellä on yhdestä palasta tehty ja siihen nähden yllättäv'n hyvä mut pieniä kuplia vas. alakulmassa on
imasaf Posted December 25, 2010 Author Posted December 25, 2010 jep, ei rypyn ryppyä, ammattimies on ammattimies
repa Posted December 25, 2010 Posted December 25, 2010 jep, ei rypyn ryppyä, ammattimies on ammattimies Muutenkin tyylikästä, kun on autot pihassa "sävy sävyyn"
imasaf Posted December 26, 2010 Author Posted December 26, 2010 siinä poseerauskuva sävy sävyyn, värillähän ei ole väliä kunhan se vaan on harmaa ;D ;D
Puuhis Posted December 26, 2010 Posted December 26, 2010 Onko toi Alfa kiukkuisempi vai näyttääkö vaan ? Ponu näyttää ihan hymyilevän tossa kuvassa
imasaf Posted December 26, 2010 Author Posted December 26, 2010 on se aika kiukkuinen 5 pyttynen jtdm, hevosia 240 ja vääntöä löytyy n. 440 Ponu näyttää lempeältä, mutta on kiukkuinen tarvittaessa Tuli justiin tehtyä lumitöitä ja aikaa meni vaan 3 h, lunta tullut ihan vit....sti, tietää tehneensä jotain
F350 Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 tuli tummennettua takalasi ammattilaisen toimesta (lustig) ja nyt näyttää vielä paremmalta Hyvää "puuhastelu......" pitoista joulua kaikille. Lustig:in pojat on niitä harvoja jotka saa tuon tehtyä yhdestä kappaleesta ilman kuplia
Mika Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 Lustig:in pojat on niitä harvoja jotka saa tuon tehtyä yhdestä kappaleesta ilman kuplia Näin meilläkin
imasaf Posted January 2, 2011 Author Posted January 2, 2011 perä remontti pitäis aloittaa, Eaton Detroit Locker Truetrac ruuvilukko, tekeekö kyseisellä värkillä mitään?
z74 Posted January 2, 2011 Posted January 2, 2011 omassa 74 camarossa toimii loistavasti . äänetön ja hyvin suddaa kumpiki pallo
gmc63 Posted January 3, 2011 Posted January 3, 2011 omassa 74 camarossa toimii loistavasti . äänetön ja hyvin suddaa kumpiki pallo Äänetön?
z74 Posted January 3, 2011 Posted January 3, 2011 tarkoitin vain ettei kuulu mitään ylimääräistä meteliä tuosta lukosta.
imasaf Posted January 3, 2011 Author Posted January 3, 2011 tuli sitten hommattua seuraavat: Eaton Detroit Locker Truetrac ruuvilukko, Moser akselit, Moser C-clip eliminaattorit, välitys 3.23. Sit tarttis ruveta istuttaa levyt taakse ja osat nippuun ja baanalle
TomiV Posted January 3, 2011 Posted January 3, 2011 tuli sitten hommattua seuraavat: Eaton Detroit Locker Truetrac ruuvilukko, Moser akselit, Moser C-clip eliminaattorit, välitys 3.23. Sit tarttis ruveta istuttaa levyt taakse ja osat nippuun ja baanalle Mitä hintaa tuli paketillle?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now