Jump to content

Recommended Posts

Posted

 

edellisen omistajan kuvia, laitan kuvaa vanteista kunhan saan aikaiseksi, on omasta mielestä hyvän näköiset ja sopii kuin nenä päähän ;D

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • imasaf

    56

  • JUX

    8

  • F350

    5

  • HFB

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

TT:t on hienot ja sopii melkeen joka autoon  m/

Posted

erittäin yleiset nykyää, mut myöskin erittäin istuvat niinku Chonder jo mainitsi  m/

 

Posted

Toka sivun eka on Gragar peltivanne mallistoa 15"  Ja toinen kuva oli  17"  TT2   Noi TT:t  kuvan perusteella 15" niinkuin pitääkin ja antaa "särmää" tuolle kiesille.... sopii hyvin alle!  nimim.... edelleen vituttaa et tuli myytyä  :'(  Mut lohduttaa et viimein hyvissä käsissä.... ja omaa hmm... mekanikkoja :o

Posted

15 tuumaset hyvinkin, ne vaan sopii 100 kertaa paremmin kuin jotkut 17" tai isommat ja täytyyhän sitä ajo mukavuutta arvostaa, joustoa löytyy ainakin hiukan renkaista kun on korkeammat ;D

Vai vituttaa kun  möit, meitsiä ei yhtään ;D Oot kyllä rakentanut auton hyvin, mitään varsinaista vikaa ei ole ollu tän 2,5v aikanan kun on ollut mulla, kaikkeen kuityenkin on tullut tehtyä....... Mekaanikon kanssa tulee muutakin puuhasteltua.........................

Posted

No kyllähän se jurppii hieman...  Kun sitä ropatessa tein kuitenkin itselleni (sitten intressit/tarve siirtyi hieman muualle) Niin kovin monessa paikassa en oikonut ... ehkä näkyy kärryssä nyt... tai no jäi sinne niitä kompromissejä helppoihin paikkoihin jotka oli tarkoitus tulevina talvi pakkasina parsia et iloa jää useammalle vuodelle ; )   No toki onhan sitä paranneltu ja sitten "paranneltu" sun ja mun välissä muidenkin toimesta  :)

Joo pakkohan sun on tuota mekatsua auttaa tiskaamisessa ja pyykin pesussakin ;D

Posted

tuli tummennettua takalasi ammattilaisen toimesta (lustig) ja nyt näyttää vielä paremmalta :W

Hyvää "puuhastelu......" pitoista joulua kaikille.

Kuva_002.jpg}

Posted

näyttää kyllä pirun hyvin onnistuneelta  \m/  eio vissii ihan helpoimmasta päästä nää ruudut... ittellä on yhdestä palasta tehty ja siihen nähden yllättäv'n hyvä mut pieniä kuplia vas. alakulmassa on  :-\

Posted

jep, ei rypyn ryppyä, ammattimies on ammattimies m/

Posted

jep, ei rypyn ryppyä, ammattimies on ammattimies m/

Muutenkin tyylikästä, kun on autot pihassa "sävy sävyyn"  m/
Posted

siinä poseerauskuva sävy sävyyn, värillähän ei ole väliä kunhan se vaan on harmaa ;D ;D ;D ;D

yhdessa.jpg}

Posted

Onko toi Alfa kiukkuisempi vai näyttääkö vaan ?

Ponu näyttää ihan hymyilevän tossa kuvassa  m/

Posted

on se aika kiukkuinen 5 pyttynen jtdm, hevosia 240 ja vääntöä löytyy n. 440 m/

Ponu näyttää lempeältä, mutta on kiukkuinen tarvittaessa ;D

 

Tuli justiin tehtyä lumitöitä ja aikaa meni vaan 3 h, lunta tullut ihan vit....sti, tietää tehneensä jotain *clap*

 

Posted

tuli tummennettua takalasi ammattilaisen toimesta (lustig) ja nyt näyttää vielä paremmalta :W

Hyvää "puuhastelu......" pitoista joulua kaikille.

Lustig:in pojat on niitä harvoja jotka saa tuon tehtyä yhdestä kappaleesta ilman kuplia m/
Posted

Lustig:in pojat on niitä harvoja jotka saa tuon tehtyä yhdestä kappaleesta ilman kuplia m/

Näin meilläkin  m/

Posted

perä remontti pitäis aloittaa,  Eaton Detroit Locker Truetrac ruuvilukko, tekeekö kyseisellä värkillä mitään?

Posted

omassa 74 camarossa toimii loistavasti . äänetön ja hyvin suddaa kumpiki pallo ;D

Posted

omassa 74 camarossa toimii loistavasti . äänetön ja hyvin suddaa kumpiki pallo ;D

Äänetön?  :o
Posted

tarkoitin vain ettei kuulu mitään ylimääräistä meteliä tuosta lukosta.

Posted

 

tuli sitten hommattua seuraavat: Eaton Detroit Locker Truetrac ruuvilukko, Moser akselit, Moser C-clip eliminaattorit,  välitys 3.23.

Sit tarttis ruveta istuttaa levyt taakse ja osat nippuun ja baanalle :-P

Posted

tuli sitten hommattua seuraavat: Eaton Detroit Locker Truetrac ruuvilukko, Moser akselit, Moser C-clip eliminaattorit,  välitys 3.23.

Sit tarttis ruveta istuttaa levyt taakse ja osat nippuun ja baanalle :-P

 

Mitä hintaa tuli paketillle?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...