HFB Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2011 oikeen asiallisen näkönen päältä ja sisältä perkele kun alkaa se alkuperäis-hopea aina kummittelee mielessä ku katon tota autoo
imasaf Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2011 Hienoa jokainen voi viedä penkkinsä verhoomoon mutta joka tekee itte , näyttää tosi hyvältä Sitä kun vaan alkaa tuumasta toimeen niin homma sujuu
imasaf Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2011 oikeen asiallisen näkönen päältä ja sisältä prkl kun alkaa se alkuperäis-hopea aina kummittelee mielessä ku katon tota autoo Toi hopee on kans mielestäni yks parhaimmista väreistä tähän autoon
imasaf Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2012 taas on sisutus purettu ja tarttis saada uudet penkit verhoiltua
imasaf Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 tuli hommattua korjautsatsit takasatuloille ja tarttis vaihtaa , onks niissä jotain komervekkejä vai onnistuuko ilman mitään niksejä?
imasaf Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 Nyt sitten ois uudet tiivisteet, männät jouset ym. kamat takasatuloissa, ei enää vuoda Oli helppo homma.
z 28 jari Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 Hyvin se on näemmä noissakin männissä syöpymää.Oliko satulat ok?
imasaf Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 satulat oli ihan ok, ihme kyllä
JUX Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Tämä se vaan jalostuu juurikin siihen suuntaan kuin itsellä oli ajatus silloin kun sen "valmiiksi" eli ajoon aikanaan sain ; ) Lukko perä.... sisusta... levyt taakse... alkaa olemaan. Hienoa nähdä että hyvissä käsissä Mut entäs se stroukki sarja koneeseen
imasaf Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2012 Kyllä se pikku hiljaa tosta "valmistuu", kone tosiaan piti tehdä tänä talvena, mutta niin se aika vaan meni, että jäi , toisaalta eipä tässä nyt mitään hätää ole kun nykyinen kone pelittää hyvin. Kuskin oveen vaihdoin ikkunahissin kun se lonksu eikä ikkuna toiminut kunnolla, nyt toimii !!! Nyt täytyy aloittaa tiivistäminen kun ei vedet pysy ulkopuolella
imasaf Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2012 tiivisteet ja listat poistettu sekä urat puhdistettu, nytten sitten tarttis laittaa takaisin ja pistää wurthin kamaa uriin ja toivoa että vesi pysyy ulkona
TPI-5.0 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2012 Milläs nimellä tiivistettä tuossa kattopalojen etuosassa kutsutaan?Lasin paksuus painuu tiivistettä vasten.Siis sitä kangaspäällysteistä jossa kuminen pitkä "o-rengas" sisällä?Semmoisilla alumiininiiteillä kiinni.Mulla kangas revennyt ja punainen tiivistepötkö pursunnut ulos.Uutta pitäis saada,vielä pysyy vedet onneksi ulkona...
imasaf Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2012 empä tiedä itsekkään millä nimellä kutsutaan Ei mulla noi tiivisteet vuotanut pahemmin vaan suurin ongelma oli se kun kun vesi meni kattopalkin väliin ja tuli kattoverhoilun reunoista sisään sen mukaan miten auto kallisteli, ei kivaa. Nyt on laitettu mömmöt joka paikkaan ja tarttis testata.
imasaf Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Tuli sitten asennettua päiväajovalot
imasaf Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2012 Kävin katsastaas auton ja sanoisin että jarrut ovat aika hyvät, ihan ite sain noi aijalliseksi
camaro82 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2012 Kävin katsastaas auton ja sanoisin että jarrut ovat aika hyvät, ihan ite sain noi aijalliseksi No jopas onkin hyvät jarrut
z 28 jari Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 Kun laitoit noi takalevyt,niin vaihdoitko samalla sen combination valven(venttiilin mistä menee putket tehostajalle/jarrustuloille)vai käytitkö orkkis(rumpujarruperän) venttiiliä?
imasaf Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 ihan on orkkis venttiili rumpujarrujen perän ajalta, sitä kun ei tarvi vaihtaa muutoksen yhteydessä Kun laitoit noi takalevyt,niin vaihdoitko samalla sen combination valven(venttiilin mistä menee putket tehostajalle/jarrustuloille)vai käytitkö orkkis(rumpujarruperän) venttiiliä?
z 28 jari Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Joo sillä kysyin kun on hyvin voimaa takajarruissa.Toi rumpurarrujen venttuuli antaa ilmeisesti hiukan enempi painetta taakse kuin levyjarrujen venttiili.
camaro82 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 Minkäs taka-akselin sä mulle myit? Oliko sulla 2 settiä truetrackia- c-clip eliminaattoreita jne?
imasaf Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 Moi, Kuoret on jotain 83 camarosta ja sisältää Eatonin Detroit ruuvilukkon, Moserin akselit ja Moser C-clip eliminaattorit, ylimääräisiä ei ole. Mitäs mielessä? Timppa
camaro82 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2012 Moi, Kuoret on jotain 83 camarosta ja sisältää Eatonin Detroit ruuvilukkon, Moserin akselit ja Moser C-clip eliminaattorit, ylimääräisiä ei ole. Mitäs mielessä? Timppa Ihan vaan mielenkiinnosta kyselin kun lueskelin sun projekti-topikkia ja huomasin että oot laittanu omaan autoos samanlaiset hilppeet kuin siinä akselissa minkä mulle viime kesänä myit.
imasaf Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2012 Nyt pitäis alkaa päivittään kone puolta, hevosia pitäis saada reilusti lisää, ite en oo mikään ruudin keksijä noissa kone hommissa, joten vinkkejä tulemaan, kiitos Ostetaan viritys kamaa kyseiseen projektiin kuten, kannet, troukki satsi, kipinä puolen kamaa jne.
imasaf Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2012 Vinkkejä edelliseen kiitos
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään