Jump to content

Jux-26


imasaf

Recommended Posts

Kirjoitettu

oikeen asiallisen näkönen  päältä ja sisältä  m/

perkele kun alkaa se alkuperäis-hopea aina kummittelee mielessä ku katon tota autoo  :W

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • imasaf

    56

  • JUX

    8

  • F350

    5

  • HFB

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Hienoa m/ jokainen voi viedä penkkinsä verhoomoon mutta  *clap* joka tekee itte , näyttää tosi hyvältä

 

Sitä kun vaan alkaa tuumasta toimeen niin homma sujuu :W

Kirjoitettu

oikeen asiallisen näkönen  päältä ja sisältä  m/

prkl kun alkaa se alkuperäis-hopea aina kummittelee mielessä ku katon tota autoo  :W

 

Toi hopee on kans mielestäni yks parhaimmista väreistä tähän autoon :W

  • 9 months later...
Kirjoitettu

 

taas on sisutus purettu ja tarttis saada uudet penkit verhoiltua

  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

tuli hommattua korjautsatsit takasatuloille ja tarttis vaihtaa , onks niissä jotain komervekkejä vai onnistuuko ilman mitään niksejä?

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

 

Nyt sitten ois uudet tiivisteet, männät jouset ym. kamat takasatuloissa, ei enää vuoda ;D Oli helppo homma.

DSCN2593.JPG}

Kirjoitettu

Hyvin se on näemmä  noissakin männissä syöpymää.Oliko satulat ok?

Kirjoitettu

Tämä se vaan jalostuu juurikin siihen suuntaan kuin itsellä oli ajatus silloin kun sen "valmiiksi" eli ajoon aikanaan sain ; )  Lukko perä.... sisusta... levyt taakse... alkaa olemaan. Hienoa nähdä että hyvissä käsissä  m/    Mut entäs se stroukki sarja koneeseen  :-P :W \m/

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

 

Kyllä se pikku hiljaa tosta "valmistuu", kone tosiaan piti tehdä tänä talvena, mutta niin se aika vaan meni, että jäi :W, toisaalta eipä tässä nyt mitään hätää ole kun nykyinen kone pelittää hyvin.

Kuskin oveen vaihdoin ikkunahissin kun se lonksu eikä ikkuna toiminut kunnolla, nyt toimii !!!

Nyt täytyy aloittaa tiivistäminen kun ei vedet pysy ulkopuolella :-[

Kirjoitettu

 

tiivisteet ja listat poistettu sekä urat puhdistettu, nytten sitten tarttis laittaa takaisin ja pistää wurthin kamaa uriin ja toivoa että vesi pysyy ulkona :-[

DSCN2598.JPG.6cfbb7572538c9641237432444e8fbec.JPG

Kirjoitettu

Milläs nimellä tiivistettä tuossa kattopalojen etuosassa kutsutaan?Lasin paksuus painuu tiivistettä vasten.Siis sitä kangaspäällysteistä jossa kuminen pitkä "o-rengas" sisällä?Semmoisilla alumiininiiteillä kiinni.Mulla kangas revennyt ja punainen tiivistepötkö pursunnut ulos.Uutta pitäis saada,vielä pysyy vedet onneksi ulkona...

Kirjoitettu

 

empä tiedä itsekkään millä nimellä kutsutaan :W Ei mulla noi tiivisteet vuotanut pahemmin vaan suurin ongelma oli se kun kun vesi meni kattopalkin väliin ja tuli kattoverhoilun reunoista sisään sen mukaan miten auto kallisteli, ei kivaa. Nyt on laitettu mömmöt joka paikkaan ja tarttis testata.

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

 

Kävin katsastaas auton ja sanoisin että jarrut ovat aika hyvät, ihan ite sain noi aijalliseksi :W

DSCN2601.JPG.a82871bfb44bcece89d44929ec416ba9.JPG

Kirjoitettu

Kävin katsastaas auton ja sanoisin että jarrut ovat aika hyvät, ihan ite sain noi aijalliseksi :W

No jopas onkin hyvät jarrut  :o    m/
Kirjoitettu

Kun laitoit noi takalevyt,niin vaihdoitko samalla sen combination valven(venttiilin mistä menee putket tehostajalle/jarrustuloille)vai käytitkö orkkis(rumpujarruperän) venttiiliä?

Kirjoitettu

 

ihan on orkkis venttiili rumpujarrujen perän ajalta, sitä kun ei tarvi vaihtaa muutoksen yhteydessä

 

Kun laitoit noi takalevyt,niin vaihdoitko samalla sen combination valven(venttiilin mistä menee putket tehostajalle/jarrustuloille)vai käytitkö orkkis(rumpujarruperän) venttiiliä?

Kirjoitettu

Joo sillä kysyin kun on hyvin voimaa takajarruissa.Toi rumpurarrujen venttuuli antaa ilmeisesti hiukan enempi painetta taakse kuin levyjarrujen venttiili.

Kirjoitettu

  :-P

Minkäs taka-akselin sä mulle myit? Oliko sulla 2 settiä truetrackia- c-clip eliminaattoreita jne?
Kirjoitettu

 

Moi,

 

Kuoret on jotain 83 camarosta ja sisältää Eatonin Detroit ruuvilukkon, Moserin akselit ja Moser C-clip eliminaattorit, ylimääräisiä ei ole.

Mitäs mielessä?

 

  Timppa

Kirjoitettu

Moi,

 

Kuoret on jotain 83 camarosta ja sisältää Eatonin Detroit ruuvilukkon, Moserin akselit ja Moser C-clip eliminaattorit, ylimääräisiä ei ole.

Mitäs mielessä?

 

  Timppa

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselin kun lueskelin sun projekti-topikkia ja huomasin että oot laittanu omaan autoos samanlaiset hilppeet kuin siinä akselissa minkä mulle viime kesänä myit.
  • 5 months later...
Kirjoitettu

Nyt pitäis alkaa päivittään kone puolta, hevosia pitäis saada reilusti lisää, ite en oo mikään ruudin keksijä noissa kone hommissa, joten vinkkejä tulemaan, kiitos :-[  Ostetaan viritys kamaa kyseiseen projektiin kuten, kannet, troukki satsi, kipinä puolen kamaa jne.

  • 3 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...