Guest SuS Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2010 Tämähän olisi siis tänään 2.4 ! Jos ei ihan jalkarättejä sada, niin näyttelypäivän päätteeksi voisi kauppatorillakin pyörähtää.
repa Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Sääennustuksia, please Ei sada jalkarättejä, vettä vaan...
AJ Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Sateetkin näyttäis alkavan vasta myöhään yöllä viimeisimmän ennustuksen mukaan. Camaro pesulle ja paikalle
AJ Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 klo.18-19 välillä alkaa sataa Voihan kele .Forecan ennustus taitaa olla vähän sinnepäin Mut paikalle vois siitä huolimatta mennä pyörähtään.
-vellu Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Käväistiin Trans Amilla. Mikke oli paikalla ja myöhemmin myös Camaro LS1. Muuten hiljaista ja vettäkin ripsotteli vähäsen.
balez Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 olin tontilla kolmesta kuuteen.. sit tuli menoa ja ei jaksanut auton pesun jälkeen enää tulla
Toni Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Mä en oo viel päässy lähtemään,voipi olla ettei enää kannatakaan
somnamnaa Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Kävin myös pyörähtämässä mutta en nähnyt koko reissun aikana kuin yhden F-bodyn, joka oli valkoinen 3 gen camaro.
mikke Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 lähin kotio klo21 ku olin mielestäni ollu tarpeeks näytillä yhelle vuorokaudelle, näin sentään kolme f-bodyä omani lisäksi
Senior Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 klo.18.30-19.30 välillä alkaa sataa Satoi muutes puolenyön jälkeenkin ...
Guest SuS Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2010 Ei ehditty ajoissa ja sitten meni hutikan puolelle ja selittelyksi.. joten jäi valitettavasti väliin..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään