Jump to content

Oulun cruisingit 2010

JoukoY

Recommended Posts

Huomenna on kuukauden eka perjantai, joko aloitetaan ruisailut?

Miten olisi Maikkulan Neste perjantaina klo 19 ?

• Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• JoukoY

10

• Soppa

7

• F350

7

• Marko

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Huomenna on kuukauden eka perjantai, joko aloitetaan ruisailut?

Miten olisi Maikkulan Neste perjantaina klo 19 ?

Eikös ois luotevampaa siirtää vaikka la klo 17:00 ?? Saattas olla enempi porukkaa muutenkin tulossa Ouluun päin.

Eikös ois luotevampaa siirtää vaikka la klo 17:00 ?? Saattas olla enempi porukkaa muutenkin tulossa Ouluun päin.

Lauantaina ACS Oulu klo 18-24, tuskin ehtii cruisinkiin kovinkaan moni  ::) Aikasemmin ainakin todettiin suht toimivaksi tuo pe klo 19-20 seutu, lauantaisin tahtoo olla ihmisillä paljon muuta tekemistä ku tulla cruisailee  ;)

Lauantaina ACS Oulu klo 18-24, tuskin ehtii cruisinkiin kovinkaan moni  ::) Aikasemmin ainakin todettiin suht toimivaksi tuo pe klo 19-20 seutu, lauantaisin tahtoo olla ihmisillä paljon muuta tekemistä ku tulla cruisailee  ;)

Kuten esimerkiksi saunominen  ::)

Jep jep juurikin siksi kun moni on tulollaan ouluun silloin. Lämppärinä f-body miitti ja sitten ACS:un.  *clap*

Jep jep juurikin siksi kun moni on tulollaan ouluun silloin. Lämppärinä f-body miitti ja sitten ACS:un.   *clap*

Niinpä joo mutta ku ne aktiivismmat cruisingeissa kulkijat tahtoo olla aktiivisia myös näyttelyn suhteen ja ovat siellä pojottamassa ja näyttelyä pystyttämässä niin mahtaa ruisinki jäädä vähälle porukalle  ;D

• 2 weeks later...

Mites jos cruisailtas torstaina perjantai-illan sijasta, mulla ainakin tahtoo perjantaina olla jo keula kohti kesämökkiä, joten jää sen takia ajelut väliin?

Mites jos cruisailtas torstaina perjantai-illan sijasta, mulla ainakin tahtoo perjantaina olla jo keula kohti kesämökkiä, joten jää sen takia ajelut väliin?

Sopii minulle.

Mihin aikaan sinne pitäs mennä?

Ei näytä olevan sen tarkempaa aikaa...mulla menee itellä jokatapauksessa myöhään kun jouduin lapsenlikaksi...

Ei näytä olevan sen tarkempaa aikaa...mulla menee itellä jokatapauksessa myöhään kun jouduin lapsenlikaksi...

Epävirallinen ja vahvistamaton tieto kertoo että klo 19 vois alkaa kokoontua ja klo 21 alkaa ruisaaminen.

En tiä käviskö...?

• 2 weeks later...

Pitäskö huomenna kokkeilla ruisata? Aika pahhaa keliä vissiin luppailee, mutta ei pitäs sattaa ennää illalla...tosin lämpyä ois vissiin vaan muutama aste...