ari gta Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2004 voi vaihtaa,vähän hankalaa on, tarviit 7 tai 8mm hylsyn...itse vaihta nut kahdesti...
Senior Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2004 Jahas, kokemusta on... tervetuloa iltasella talkoisiin...
ari gta Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2004 öh,jos ajat lassilaan,niin siellä(heh)
Reiska Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2004 Helppo homma vaihtaa se sytkämoduli,eilen vaihdoin ja meni n.5 min jakaja oli paikallaan.Vika kylläkin säily entisellään :'(
Pontiac-Pete Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2004 Mulla sama vikakoodi 42. On vaihdettu sytytys moduli,puola,tps ja kone käy rynkyttämällä ihan kun olis sytkä myöhäsellä.Mulla huutaa flekti koko ajan elikkä lueskelin jostain että silloin vois olla tuo ECU paskana. Jos sulla on strobolamppu, niin tarkista ennakko. Jos siellä näkyy vain perusennakko, niin silloinhan boksilta ei tule ohjausta. Tai: Pistä kone käymään (kaikki piuhat paikallaan) ja mittaa tuleeko boksilta bypass-jännite sytkämodulille (musta-ruskee piuha, 5V). Jos tulee, mittaa tuleeko boksilta sytkänohjaus sytkämodulille (valkoinen johto, 5V kanttia mutta yleismittarilla pitäis näkyä jonkinlainen keskiarvo).
JR Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2004 Taisi olla juuri sytkämoduli - siellä jakajan alapäässä - jonka vaihdoin edelliseen 305 TPI:hin. Kinkkinen paikka vaihtaa - ahdasta, eikä juuri näe mitään - pitäis olla gynekologi. Härpäkkeen mukana tuli piitahnaa jota ei saa unohtaa, eikä kans sitä ennen puhdistaa vanhoja pois. Mulla meni kyllä samalla kertaa myös puola vaihtoon. Tätä edelsivät mystiset koneen sammumiset. Kone sammui varoittamatta eikä toivoakaan saada heti uudelleen käyntiin. Muutaman minuutin kuluttua lähti käyntiin kuin tyhjää vaan.
Raimo Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2004 Taitaa meikäläinen vaihtaa talvella tuon sytkämotukan, nii ei tarvii ainakaan sen puolesta pelätä. Toivottavasti Senior saa kiesin vielä asfaltille, ettei tuu rokulipäiviä
Tipi Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 No ei kai nyt KIESIÄ Vaan ponun haha ikuinen läppä
Salkki Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 toivottavasti vika selviää pikapuolin
Senior Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Uusi moduuli hommattu - kiitos Furface'lle, joka toimi posteljoonina. Eiköhän pannu huomenissa taas ole tulilla... Muutes : viallinen sytkämoduuli voi aiheuttaa myös VATS-errorin ( koodi 46 ). Tämä johtuu siitä, että viallisestä sytkämoduulista ei mene paluutietoa ECU:un ja boxi ei näin ollen starttaa suuttimia. Ja kun suuttimet eivät pelaa, tulee VATS-koodi. Siis : jos joskus saatte errorkoodin 46, tarkistakaa ensin, että sytytys on kunnossa ja että kipinää tulee.
Senior Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Alive again ! Sytytysmoduuli vaihdettu, kone käy ja kukkuu ! Ongelmia aiheutti hieman liitin ( johdot pyörijältä moduuliin päin ), joka oli hajonnut. Kyllä se siitä.... Muutes : tuolle moduulille luvattiin 50000 mailin takuu. Voitaneen olettaa, että se kestää 100000 miles eli aika monella f- ja y-bodyn omistajalla moduuli alkaa olla tiensä päässä....
Salkki Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Hyvä näin pääsee ponukin taas elementiinsä raapimaan katuja "ruvelle"
Reiska Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Hyvä että löyty vika ja oli noin helppo. Mulla oli vähän vaikeenpaa mutta nyt pelittää hienosti
JR Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Hieno homma Kaikille osille tulee joskus tunnit täyteen, mutta mulle annettiin aikanaan vinkki, että pitäis tarkastaa maadotukset jos kerran sytkämoduli hajoo... No, mutt joo, ainahan niiden pitäis kunnossa olla ...
Jake Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 tutulle vaihdettiin kerran sytkämoduulia GTA:han viis kertaa kun se aina hajos.. syyllinen oli se kela jakajan sisällä. No onneks auto oli liikkees huollossa, saivat hieman miettiä ja maksaa hinauksia+uusia sytkämoduuleita.
Soppa Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Hyvä että löyty vika ja oli noin helppo. Mulla oli vähän vaikeenpaa mutta nyt pelittää hienosti Mikäs sulla sitten oli vikana?
Reiska Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 No osia tuli vaihdettua sen verran kuin sytkämoduli,puola,tps,jakajankansi,ecm. Auto ei alkanut toimimaan heti sittenkään ja vika löytyi UUDESTA tps sensorista.Ei enää voi luottaa uusiinkaan osiin. Alkuperäinen vikakoodi 42 korjautu kuitenkin tuolla ecm:n vaihdolla. No tulipahan tutustuttua gm:n sähköpuoleen aika perusteellisesti,välillä vitutti jo aika raskaasti mutta nyt auto toimii parhaiten mitä se mun aikana on koskaan toiminu. Pitäiskö koputtaa puuta
ari gta Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2004 Jokos kerkisit promia kokeilla? pistän sen myyntipalstalle muuten jos et tarvi.
Senior Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2004 Enpä vielä ; täytyy pari päivää ajella tuolla vakiolla, jotta saa varmuuden, että pannu luotettavasti puhisee. Tuon sen keskiviikon välimiittiin, olipa kokeiltu tai ei.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään