Jump to content

F-BODYJA näkynyt?


carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kuka ajeli tänään limingantullissa mustalla 3gen alkupään camarolla, oli american racingit ja joku scooppi jossa luki 350. Kyllä sitä aina noissa tilanteissa tulee mietittyä, miksei itsellä ole camaro alla \m/

Kirjoitettu

eilen illalla kuusankoskella 2gen camaro.hieman oli etäällä,mutta kaksivärinen,keula punaisen oloinen ja takaosa tumma.

Kirjoitettu

Kasin aikaan iltapäivällä jumbon lähellä tammistossa kruisaili 3 gen firebird duunipaikan ohi daami kyydissä ja renkaat ulisten \m/

Tais olla formula malli ja väriäkään en enää muista...musta tai punainen.

Kirjoitettu

Musta 4gen firebird harmaa raita konepellissä ajeli vastaan veromiehessä vantaalla 13:30

Kirjoitettu

Tänään käytiin Savonlinnassa hakemassa mulle kevari ja matkalla näkyi komeita autoja; Juvalla menomatkalla 4gen Firebird, ?tummanvihreä? ei ollut palat paikallaan, olihan hieno keli m/ ja Savonlinnassa punainen 4gen Camaro, uudempi koppainen kova katto. Ja Juvalla tulomatkalla oli punainen kolmos Firebird tankilla  :) siistin näköinen tuote  m/

 

Hyvä reissu, komea keli ja nyt on se PÄRRÄ!!!!  \m/

Kirjoitettu

tänää näin kehä III:lla espoon nurkilla punanen valkoraitanen 1g Camaro  8)

Kirjoitettu

tänään puolelta päivin Hämeenlinnan sittarin parkkiksella punainen 3g Ponu ja heti perään motarilla 1g Camu( tais olla sininen/harmaa)

Kirjoitettu

tänään oulu gruisingia odotellessa maikkulan nesteen ohi

punanen ja valkonen 4g avo camaro

Kirjoitettu

tänään oulu gruisingia odotellessa maikkulan nesteen ohi

punanen ja valkonen 4g avo camaro

Kuppatorin ruisingissa kaikki mahdolliset f-bodyt esillä

ja miljoona muuta, oli täyttä, m/ m/ m/

Kirjoitettu

Tänään hml motarilla musta avo 4gen matkalla nurmijärvelle päin m/

Kirjoitettu

mustikanvärinen,lähes musta,mattamainen,valkonen katto 69 birdi Tynniharjulla tänhän. m/

Kirjoitettu

Viikonloppuna tuli bongattua avo 1 gen firebird tuusulan motarilla ja tumma 5gen camaro lohjalla.

Kirjoitettu

Useita kymmeniä/SATOJA f-bodeja Västeråsissa.  \m/

early 2gen camaroita oli tosi paljon ja mikä pistettiin merkille oli se,et 3gen avo camaroita oli tosi monta
Kirjoitettu

Lippulaivan parkkihallissa 3g avo comero, met. vihree siirtokilvillä,  m/

Kirjoitettu

Eilen Tuiran Lidl:n pihassa valkea 3gen z28 camaro kullanvärisillä helmoilla.

Kirjoitettu

ainiin... joskus siinä päivällä tuli 4gentsun camaro (tumman vihree?) vastaan kaakkurin TB:n takana.. lapanen nous, niinkuin kuuluukin.

Kirjoitettu

Eilen illalla ajelin Helsingistä Rovaniemelle, pari mustaa camaroa jossain päin Suomea tuli vastaan ja moikkauksen kera  m/, itse ajelin 91:llä viininpunaisella Firebirdillä (Viron kilvet)

Kirjoitettu

ai niin, tänään n. klo 20.30 keltanen 2g comero

vanhalla turuntiellä Lommilassa,  m/ m/

Kirjoitettu

Valkoinen 3g firebirdi kullanvärisillä ponttooneilla n.11:50 petikossa

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...