jussih Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kuka ajeli tänään limingantullissa mustalla 3gen alkupään camarolla, oli american racingit ja joku scooppi jossa luki 350. Kyllä sitä aina noissa tilanteissa tulee mietittyä, miksei itsellä ole camaro alla
pontiac Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 eilen illalla kuusankoskella 2gen camaro.hieman oli etäällä,mutta kaksivärinen,keula punaisen oloinen ja takaosa tumma.
Fenix Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 Kasin aikaan iltapäivällä jumbon lähellä tammistossa kruisaili 3 gen firebird duunipaikan ohi daami kyydissä ja renkaat ulisten Tais olla formula malli ja väriäkään en enää muista...musta tai punainen.
Fenix Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2012 Musta 4gen firebird harmaa raita konepellissä ajeli vastaan veromiehessä vantaalla 13:30
ChevyBoy Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2012 Tänään käytiin Savonlinnassa hakemassa mulle kevari ja matkalla näkyi komeita autoja; Juvalla menomatkalla 4gen Firebird, ?tummanvihreä? ei ollut palat paikallaan, olihan hieno keli ja Savonlinnassa punainen 4gen Camaro, uudempi koppainen kova katto. Ja Juvalla tulomatkalla oli punainen kolmos Firebird tankilla siistin näköinen tuote Hyvä reissu, komea keli ja nyt on se PÄRRÄ!!!!
HFB Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2012 tänää näin kehä III:lla espoon nurkilla punanen valkoraitanen 1g Camaro
Mörkö Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2012 tänään puolelta päivin Hämeenlinnan sittarin parkkiksella punainen 3g Ponu ja heti perään motarilla 1g Camu( tais olla sininen/harmaa)
airbrush 1 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2012 tänään oulu gruisingia odotellessa maikkulan nesteen ohi punanen ja valkonen 4g avo camaro
ratskin Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2012 tänään oulu gruisingia odotellessa maikkulan nesteen ohi punanen ja valkonen 4g avo camaro Kuppatorin ruisingissa kaikki mahdolliset f-bodyt esillä ja miljoona muuta, oli täyttä, m/
gmc63 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2012 Tänään hml motarilla musta avo 4gen matkalla nurmijärvelle päin
rokzetä Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2012 mustikanvärinen,lähes musta,mattamainen,valkonen katto 69 birdi Tynniharjulla tänhän.
Fenix Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 Viikonloppuna tuli bongattua avo 1 gen firebird tuusulan motarilla ja tumma 5gen camaro lohjalla.
Z-mo Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 Useita kymmeniä/SATOJA f-bodeja Västeråsissa.
set28 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 Useita kymmeniä/SATOJA f-bodeja Västeråsissa. early 2gen camaroita oli tosi paljon ja mikä pistettiin merkille oli se,et 3gen avo camaroita oli tosi monta
pontiac Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 vt12 nastolassa 5gen keltainen avo camaro,suuntana lahti.
ratskin Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2012 Konalan shellillä puna/violetti irocci n 15.30 m/
ratskin Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Lippulaivan parkkihallissa 3g avo comero, met. vihree siirtokilvillä,
F350 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Eilen Tuiran Lidl:n pihassa valkea 3gen z28 camaro kullanvärisillä helmoilla.
Aku Ankka Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 ainiin... joskus siinä päivällä tuli 4gentsun camaro (tumman vihree?) vastaan kaakkurin TB:n takana.. lapanen nous, niinkuin kuuluukin.
STW Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Maarianhaminassa tumma 3gen firebird
macmax Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Eilen illalla ajelin Helsingistä Rovaniemelle, pari mustaa camaroa jossain päin Suomea tuli vastaan ja moikkauksen kera , itse ajelin 91:llä viininpunaisella Firebirdillä (Viron kilvet)
ratskin Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 ai niin, tänään n. klo 20.30 keltanen 2g comero vanhalla turuntiellä Lommilassa, m/
Mörkö Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Eilen musta 5g Camaro n.14:00 Keravan keskustassa
balez Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 ford natikoissa 2gen camaro varikolla
Mörkö Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2012 Valkoinen 3g firebirdi kullanvärisillä ponttooneilla n.11:50 petikossa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään