IrocRocks Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Imatra-joutseno välillä antennisuoralla pauttiarallaa 10kpl 5gen camaroita matkalla autonkuljetusrekoilla ryssiin.. Pääosin valkoisia, pari keltaista. Ymmärtävät kuitenki hyvän päälle
gmc63 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2012 Tänään uudella porvoontiellä valkoinen avo ponu 91/92 m/
Marklin Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 Eilen n. klo 14 Tervakosken liittymän paikkeilla 3-tiellä punainen 4gen Firebird ja n. klo 20 Nummelan liepeillä 25:lla musta 3gen Camaro.
Chevy Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 aamulla musta 5.g Itäväylän Tebarilla ja äsken musta 4.g T/A Vuosaaressa
Mörkö Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 Puolenpäivän hujakoilla punainen 3g avo Camu kehä ykkösellä ja parituntia myöhemmin keltainen 5g hämeenlinnan väylällä menossa pohjoiseen.
AJ Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 Kalliossa musta 3G.Camaro ja punainen 3G.Firebird.
IrocRocks Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 Kotkan keskustassa tänään keltanen 1g camaro
bathory Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2012 Tänään Salossa viininpunainen neloskoppanen Camaro. Jos luet tätä arvon Camaro-mies niin toinen etuvalo on palanut sulla!
Aku Ankka Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2012 saako bongata oman camaron jos ei itte sitä aja? nimittäin bongasin sen tänään kylillä
HFB Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2012 pannaas bongauksia pitkästä aikaa, vastaantulleita ja ohimenneitä: muanantaina vanha lahdentie kerava klo 14 jälkee, musta 4gen transu. oisko ame-rideja? tiistaina illalla heinolan kohdalla keltanen avo 5g camaro
carita Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2012 pannaas bongauksia pitkästä aikaa, vastaantulleita ja ohimenneitä: muanantaina vanha lahdentie kerava klo 14 jälkee, musta 4gen transu. oisko ame-rideja? tiistaina illalla heinolan kohdalla keltanen avo 5g camaro Moon ajanu Malmilta Keravalle maanantaina klo 14 jälkeen, mut en muista pistäytyneeni vanhalla lahdentiellä . En voi kyllä varma olla
macmax Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2012 Oulussa Allitiellä eilen parkissa musta firebird, ikkunassa kerhon tarra kuka tunnustaa? ensi kerralla aja Allitien päähän asti niin ehkä törmätään!! olen ainakin tämän viikon vielä täällä
HFB Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2012 Moon ajanu Malmilta Keravalle maanantaina klo 14 jälkeen, mut en muista pistäytyneeni vanhalla lahdentiellä . En voi kyllä varma olla kyllähän täälä etelässä näitä muuteki enempi näkee, että voi olla että muistat oikeinki mut se oli siinä vähän ennen valoristeystä ku olin palaamassa motarille ylikeravalta. tänään tuli subbarin vetämässä railerissa vastaan juvan suuntaan punanen 3g trans am
camaro82 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2012 Tänään Nokialla tehtaan pihassa tipukeltainen 3gen Camaro mustilla levikkeillä Pitää ottaa selvää että kenenkäs tuo on.
ossi Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2012 eilen Oulussa torinrannan liikenne valoissa kaksi mustaa 3gen camaroa vierekkäin
gmc63 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2012 3.g valkea avo birdi,Östersundomis Asuu varmaan siel päin ku itekki näin sen lauantaina siin paikkeil
balez Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2012 vihreä 4gen camaro seisoo harkkoraudantiellä
gmc63 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 Tänään turunlinnantiellä itiksessä mattamusta/likainen 3gen ponu ;D
set28 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 Klo 11 reikäreikä Raappavuorentien ja Rajatorpantien risteyksessä musta late 2gen Camaro
Aku Ankka Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2012 tänään Oulussa n. klo:21.30 motarille liitty vihreä neloskoppanen firebird kaupungin rampista pohjoseen päin. luukut ylhäällä ja kuskin ikkuna auki
blomi Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 Eilen Kustavin tiellä keltainen 1gen firebird tuli vastaan, itse myös keltaisella 1gen firebirdillä liikkeellä.
kasuva Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 kyselisin et mistä päin ootte.itse asustelen mietoisissa.voitaisiin vaikka treffata joku kerta.
Mika Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 tänään Oulussa n. klo:21.30 motarille liitty vihreä neloskoppanen firebird kaupungin rampista pohjoseen päin. luukut ylhäällä ja kuskin ikkuna auki Olisiko Ossi ollut liikenteessä tai sitten joku muu
blomi Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2012 Kuten Avogta-89 kirjoitti niin Paraisilla asun. Turussa paljon liikun, oma 1gen toimii tällä hetkellä jokapäiväisenä käyttöautona...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään