Jump to content

F-BODYJA näkynyt?


carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Imatra-joutseno välillä antennisuoralla pauttiarallaa 10kpl 5gen camaroita matkalla autonkuljetusrekoilla ryssiin..

Pääosin valkoisia, pari keltaista. Ymmärtävät kuitenki hyvän päälle ;D

Kirjoitettu

 

Eilen n. klo 14 Tervakosken liittymän paikkeilla 3-tiellä punainen 4gen Firebird ja n. klo 20 Nummelan liepeillä 25:lla musta 3gen Camaro.

Kirjoitettu

aamulla musta 5.g Itäväylän Tebarilla ja äsken musta 4.g T/A Vuosaaressa

Kirjoitettu

Puolenpäivän hujakoilla punainen 3g avo Camu kehä ykkösellä ja parituntia myöhemmin keltainen 5g hämeenlinnan väylällä menossa pohjoiseen.

Kirjoitettu

Tänään Salossa viininpunainen neloskoppanen Camaro. Jos luet tätä arvon Camaro-mies niin toinen etuvalo on palanut sulla!

Kirjoitettu

saako bongata oman camaron jos ei itte sitä aja? nimittäin bongasin sen tänään kylillä  :o

Kirjoitettu

pannaas bongauksia pitkästä aikaa, vastaantulleita ja ohimenneitä:

muanantaina vanha lahdentie kerava klo 14 jälkee, musta 4gen transu. oisko ame-rideja?  ;)

tiistaina illalla heinolan kohdalla keltanen avo 5g camaro  m/

Kirjoitettu

pannaas bongauksia pitkästä aikaa, vastaantulleita ja ohimenneitä:

muanantaina vanha lahdentie kerava klo 14 jälkee, musta 4gen transu. oisko ame-rideja?  ;)

tiistaina illalla heinolan kohdalla keltanen avo 5g camaro  m/

Moon ajanu Malmilta Keravalle maanantaina klo 14 jälkeen, mut en muista pistäytyneeni vanhalla lahdentiellä :o. En voi kyllä varma olla :D

Kirjoitettu

Oulussa Allitiellä eilen parkissa musta firebird, ikkunassa kerhon tarra :) kuka tunnustaa? ensi kerralla aja Allitien päähän asti niin ehkä törmätään!! olen ainakin tämän viikon vielä täällä  m/

Kirjoitettu

Moon ajanu Malmilta Keravalle maanantaina klo 14 jälkeen, mut en muista pistäytyneeni vanhalla lahdentiellä :o. En voi kyllä varma olla :D

kyllähän täälä etelässä näitä muuteki enempi näkee, että voi olla että muistat oikeinki  :D

mut se oli siinä vähän ennen valoristeystä ku olin palaamassa motarille ylikeravalta.

 

tänään tuli subbarin vetämässä railerissa vastaan juvan suuntaan punanen 3g trans am

Kirjoitettu

Tänään Nokialla tehtaan pihassa tipukeltainen 3gen Camaro mustilla levikkeillä  m/

Pitää ottaa selvää että kenenkäs tuo on.

Kirjoitettu

eilen Oulussa torinrannan liikenne valoissa kaksi mustaa 3gen camaroa vierekkäin m/

Kirjoitettu

3.g valkea avo birdi,Östersundomis

Asuu varmaan siel päin ku itekki näin sen lauantaina siin paikkeil m/
Kirjoitettu

Tänään turunlinnantiellä itiksessä mattamusta/likainen 3gen ponu ;D ;D

Kirjoitettu

Klo 11 reikäreikä Raappavuorentien ja Rajatorpantien risteyksessä musta late 2gen Camaro

Kirjoitettu

tänään Oulussa n. klo:21.30 motarille liitty vihreä neloskoppanen firebird kaupungin rampista pohjoseen päin. luukut ylhäällä ja kuskin ikkuna auki  8)

 

Kirjoitettu

Eilen Kustavin tiellä keltainen 1gen firebird tuli vastaan, itse myös keltaisella 1gen firebirdillä liikkeellä.

Kirjoitettu

kyselisin et mistä päin ootte.itse asustelen mietoisissa.voitaisiin vaikka treffata joku kerta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kirjoitettu

tänään Oulussa n. klo:21.30 motarille liitty vihreä neloskoppanen firebird kaupungin rampista pohjoseen päin. luukut ylhäällä ja kuskin ikkuna auki  8)

Olisiko Ossi ollut liikenteessä tai sitten joku muu  :)

Kirjoitettu

Kuten Avogta-89 kirjoitti niin Paraisilla asun.

Turussa paljon liikun, oma 1gen toimii tällä hetkellä jokapäiväisenä käyttöautona...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...