Guest SuS Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Tänään; ei tarvitse ainakaan palella ! Sateenvarjon tarpeesta ei vielä tiedä.
Nova Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Tuskin tai sitten olen tosi nopea traktoriremontissa. Pitäs huomenna olla vehkeet kunnossa paraatiajelua varten.
Senior Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 en tu mään terdelle Mäne Vernissan terdelle ; sieltä lähes näkee Heurekan parkkipaikan ...
AJ Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 en tu mään terdelle Terassille ehtii cruisailun jälkeen Tuskin tulee kylmä vaikka menis vähän myöhempäänkin
Senior Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Tänne pärähtää kohta hän! Pärähti ja näin livenä ! Joku Corvettehemmo seurasi kuin ...
Cosa Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Pärähti ja näin livenä ! Joku Corvettehemmo seurasi kuin ...
set28 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Tuli käytyä,paljon oli porukkaa liikenteessä ja hienoja veittiä.Juuri,kun olin matkalla kotiin,niin tytär 13v laitto viestiä,et jos nyt tuut niin saat ruokaa.Oli värkännyt loistavaa jauheliha kastiketta ja pastaa,röyh
set28 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Olihan kivaa ja mukavaa taas Tää mies ei dussella lähtenyt yksin
Toni Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Tää mies ei dussella lähtenyt yksin Ei,jouset pohjas sen verra :s
repa Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Nyt on kesän cruisingit yhtä vaille valmiit, vielä Porvooseen kerran ehtii elokuun lopussa, nyt mökille ja lomille lompsis. Säästän teidät enemmiltä kärsimyksiltä, vain yksi autokuva: Illan kauneimman värinen biili.
mikke Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2010 Terassille ehtii cruisailun jälkeen Tuskin tulee kylmä vaikka menis vähän myöhempäänkin nöy ei kerinny
HotJake Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2010 Tuli käytyä.. On se ruma http://kuvablogi.com/nayta/2690396/
HotJake Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2010 On se ruma http://kuvablogi.com/nayta/2690396/ Sori söpö ihqu siis I(just tulin baarista kotiin)
HFB Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2010 Nyt on kesän cruisingit yhtä vaille valmiit, vielä Porvooseen kerran ehtii elokuun lopussa, nyt mökille ja lomille lompsis. Säästän teidät enemmiltä kärsimyksiltä, vain yksi autokuva: Illan kauneimman värinen biili. hyvin se kyllä maastoutuu tohon kuvaan...
Z-mo Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2010 On se ruma http://kuvablogi.com/nayta/2690396/ On. Mutta onneks auto on hieno.
Guest SuS Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2010 Just vasta sain laitettua fotot Vantaa cruisingista kuvablogiin: http://kuvablogi.com/blog/8453/77/
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään