Jump to content

7.8.2010 Linnacruising

Recommended Posts

Kirjoitettu

Lainaus: Overdrive.fi sivustolta

Järjestyksessään kahdeksas Linnacruising järjestetään 7.8.2010 Satulinnassa!

Luvassa perinteinen burniskisa, livemusiikit, ruokaa&juomaa, yhteisajelut, paitamyyntiä ja iltabileet! Tervetuloa viihtymään!

Tsekkaa tapahtumaa tarkemmin osoitteesta:

http://www.linnacruising.com

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Luultavammin jää väliin,mut yritetään viimeiseen asti päästä paikalle

Kirjoitettu

täällä kyllä.. mutta jätän sutimisen tehokkaammille ja enemmän sutiville peleille  8)

Kirjoitettu

täällä kyllä.. mutta jätän sutimisen tehokkaammille ja enemmän sutiville peleille  8)

Vakavasti harkinnassa. Sutiminen jää tehokkaimmille peleille  m/

Kirjoitettu

paikalle saavutaan, sutiminen jää tält vuodelt ku ei toi janonenkameli suostu sutimaan :-[

Kirjoitettu

paikalle saavutaan, sutiminen jää tält vuodelt ku ei toi janonenkameli suostu sutimaan :-[

kyllä se sutii... malenin vanikin poltti.. ja sitten vasta sutikin kun heitettiin öljyä asphaltille ja siitä sutimaan  ;D

Kirjoitettu

Hämeenlinnassa tuli käytyä ja hauskaa oli. :D Motarilla joku Calibra ja 325 bmw häiritsi matkantekoa yrittämällä oikealta ohi. Balezin kanssa ei vaivauduttu F-bodyilla vajaa tehoisten eurokinnereiden kanssa ihmettelemään, mutta Stimbe viitsi Mussella näyttää vähän mallia jenkkien kulkupuolesta.

Pysähdyttiin paluu matkalla Hyvinkään keskustassa. Jäsen B kerkesi jo väittää, että näähän on kulkupuolen mukaan palkintojen jako järjestyksessä. ;D

hyvinkaa_7.8.10.jpg}

Kirjoitettu

Heh, joo just katsoin samat foto OD:lta ja totesin, että ton on sama auto, joka aiempina vuosina on ollut Haapsalussa. Tuossa autosa on aina hurtti meininki päällä ja soittavat usein Esa Pakarista, esim. viimeksi ed.vuonna Haapsalussa suorittivat näyttävän sisääntulon Piispanlinnan torille Esa Pakarisen Köyhä mä oon- biisin soidessa. Autossa on uusi tekniikka ja 502 kone, kyllä taatusti sutii ja kummi palaa.

( http://www.youtube.com/watch?v=okWwm7QciT0 )

Kirjoitettu

Pysähdyttiin paluu matkalla Hyvinkään keskustassa. Jäsen B kerkesi jo väittää, että näähän on kulkupuolen mukaan palkintojen jako järjestyksessä. ;D

totuus satuttaa eikö vaan, aikakorttia odotellessa :P

Kirjoitettu

totuus satuttaa eikö vaan, aikakorttia odotellessa :P

kotimatkalla näyttelin samille että nyt mennään.. mutta mies kuuli jotain kolinoita ja peräänty  ;D yks foxi jäi valoista kuin tikku Baskaan..  \m/ tämä on jopa videolla mutta ei varmaan koskaan julkasta kun itte kuvasivat  ;D

Kirjoitettu

kotimatkalla näyttelin samille että nyt mennään.. mutta mies kuuli jotain kolinoita ja peräänty  ;D yks foxi jäi valoista kuin tikku Baskaan..  \m/ tämä on jopa videolla mutta ei varmaan koskaan julkasta kun itte kuvasivat  ;D

Mulle riiitti, että perjantaina kyykytettiin Trans amillä Harrikka ltiksen liikennevaloissa. Ei enää lauantaina ollut niin paljo kisailuintoa.

Kirjoitettu

Mulle riiitti, että perjantaina kyykytettiin Trans amillä Harrikka ltiksen liikennevaloissa. Ei enää lauantaina ollut niin paljo kisailuintoa.

haha.. jaa jaa  ;D toivottavasti tulee vielä lämpösiä vkl, täytyy lähtee ajelee taas läpi yön.. oli oikeestaan aika nättiä pitkästä aikaa  \m/

Kirjoitettu

haha.. jaa jaa  ;D toivottavasti tulee vielä lämpösiä vkl, täytyy lähtee ajelee taas läpi yön.. oli oikeestaan aika nättiä pitkästä aikaa  \m/

Onhan tässä vielä kesää jäljellä ja kesälomaakin vielä pari viikkoa. :)

Kirjoitettu

tota sä et usko itekkään ;D

Kirjoitettu

Pappatunturi EI ole harrikka!!  ;D  m/

kokeile eka pärjätä calibralle joka ohittelee sua oikealta  :o  ;D

Kirjoitettu

Pappatunturi EI ole harrikka!!  ;D  m/

kokeile eka pärjätä calibralle joka ohittelee sua oikealta  :o  ;D

Joo se oli pappatunturi, joka meni 140 km/h ja kuski ajeli Harrikka takki päällä ja näytti peukkua, kun oltiin kiihdytelty.

Me jätetään Baletzin kanssa noi vajaatehoisten kanssa härnäämiset sulle.

Stimbe tilannehan on kaksi nolla mun hyväks, mutta ehkä meidän pitää ottaa vielä kolmas kiihdytyskisa jossain. Tänään sain vaihdettu taas 4.10 taka-akselin alle, niin ei tarvi enää 2.73:lla leikkiä. Uskallatko vielä tulllaa Mussella viivalle, vai alkaako puntti tutista? ;D

Kirjoitettu

Pojat Pojat!

Alastarolle sit viikonloppuna kokeilemaan  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...