Jump to content

v8 historic


Recommended Posts

Kirjoitettu

onkos kukaan käyny kattelemassa noita roadsport tai v8 historic luokkia?? kiinnostais lähteä kattelemaan 21.8 Ahvenistolla ajettava skaba.. onko noissa nähtävää kuultavaa?? ja tuo kisa on 2 päiväinen niin kumpana päivänä kannattaa olla jos ei molempina pääse?

eikös se 67 camaro mikä oli V8:ssa kilpaile just tuossa historic luokassa??

Kirjoitettu

Onhan noita kateltu ja vähän ajettukin, katsos aihe HRF ratasarja 2010 tässä tapahtumat 2010 osiossa. Ahvenistolle tarkoitus tulla ajamaan myös.

Sunnuntaina kannattaa olla paikalla jos ei molempina päivinä pääse paikalle. Lauantaina ajetaan kaikkien luokkien harjoitus, aika-ajot ja joitakin kisälähtöjä. Sunnuntaina lämmittelyajot ja loput kilpailulähdöt.

Kyllä 67 Camaro kilpailee historic luokassa, on kyllä hieno laite ja kulkee myös hyvin.

 

Kilpailun aikataulu tässä:

http://www.historicrace.fi/HGR10/HGRohjelma.html

 

20v. juhlakilpailu, varmasti nähtävää.

 

 

 

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...