Jump to content

Stadin Cruising Pe 6.8.


Recommended Posts

Kirjoitettu

Toivottavasti mulla on jarrut  :W

 

Pöh, jarrut on vauhdin surma  ::)

Kirjoitettu

Toivottavasti mulla on jarrut  :W

tarviiko vetessä jarruja ollenska. :D ;)

Kirjoitettu

tarviiko vetessä jarruja ollenska. :D ;)

 

Eikun ne on niin kovia kukemaan, että lisäks on jarruvarjot...

Kirjoitettu

tarviiko vetessä jarruja ollenska. :D ;)

mitä turhaan,hyvin molskahtaa  ;)

Kirjoitettu

cosa vaan driftaa alueen poikki ja katoaa horisonttiin  \m/  ;D

Kirjoitettu

HFB:lle isot respectit. Kaveri ilmestyi paikalle ja aikoi ajella tänään vielä kotiin  \m/

Kirjoitettu

Haaaa... kello on varttia vaille neljä ja just vasta kotiuduttiin Stadi Cruisingista  ;D.. El Presidenten, JJ:n, Poniakin ja kumppaneiden kera pidettiin kertsin mainetta ( heh heh ) yllä. Yö oli aivan mahdottoman lämmin ja siksikään ei ollut mikään kiirus kotiin. Meiksi kuskina, mutta sekään ei just haitannut, kun hyvä läppä lensi.

 

Oli kyllä mieletön määrä autoja ja jengiä Kauppatorilla.. huonona puolena taas kerran se, että epsanjalaiset, ryssät jne.. ihan surutta nojaa, lääppii ja rötköttää vieraiden ihmisten autojen päällä.. Muutamalle joutui taas korottamaan ääntä  murrrr murrrr....

Kirjoitettu

.. huonona puolena taas kerran se, että epsanjalaiset, ryssät jne.. ihan surutta nojaa, lääppii ja rötköttää vieraiden ihmisten autojen päällä.. Muutamalle joutui taas korottamaan ääntä  murrrr murrrr....

 

Toi nostattaa kyllä pulssia  >:(

Kirjoitettu

HFB:lle isot respectit. Kaveri ilmestyi paikalle ja aikoi ajella tänään vielä kotiin  \m/

thanx!  \m/ puolen yön jälkeen oltiin kotona, piti käydä vielä vähän pizzaa iltapalaks  :)

 

oli siellä peltistä silmänruokaa kyllä bensatankillisen edestä että ei hukkareissu  ;D

Kirjoitettu

mustalla manuaali TA koko ilta pörrätty.. me like, jennakin sano että yksi tällänen kiitos.. en tiedä puhuko autosta vai samista  ;D

Kirjoitettu

mustalla manuaali TA koko ilta pörrätty.. me like, jennakin sano että yksi tällänen kiitos.. en tiedä puhuko autosta vai samista  ;D

tunnistinkin balezin juuri ja juuri kun oli niin paljon hymyä yhessä naamassa  8)

Kirjoitettu

thanx!  \m/ puolen yön jälkeen oltiin kotona, piti käydä vielä vähän pizzaa iltapalaks  :)

 

oli siellä peltistä silmänruokaa kyllä bensatankillisen edestä että ei hukkareissu  ;D

eli ens kuussa uudestaan  m/

Kirjoitettu

eli ens kuussa uudestaan  m/

harkitaan  ::)  mut LPR crusingiin vois tehdä seuraavan invaasion...

näkyi tuolla stadissa olevan muuten toinenkin pirssi meiltäpäin, tummanpunainen Pontiac Grand Ville avo  m/

Kirjoitettu

mustalla manuaali TA koko ilta pörrätty..

kertsin maukkain transu ehdottomast m/
Kirjoitettu

Oli niin hieno keli ja paljon tuttuja, ettei kameraan paljoa tarttunut.. Varsinaisista fotailijoista Mopoilija oli eilen paikalla, mutta ansaitusti välillä vapaalla.. kertoi, että nyt näkee kerrankin autoja, kun katselee muutenkin kuin kameran läpi. Kautsi manasi illan tummumista ja jalustan puuttumista ja Tulilanka fotasi, mutta oli myös ihan hieman viihteellä.. Jos kahdelta jälkimmäiseltä jotain fotoja ilmestyy, niin tapahtuu varmaan vasta Linnacruisingin jälkeen.

 

Ennennäkemättömiä autoja oli taaskin runsaasti ja varsinkin rodien määrä oli taas lisääntynyt, hiton hienoja rodeja liikenteessä...  ja muutenkin tuntui että tällä kertaa toria ei just wokkipannut eikä kakkirottelot kierrelleet, vaan komeeta kalustoa oli liikenteessä.

 

Siistiä:

 

edit... fotattu Kauppatorilla..i han väärä kuvateksti..prkl

Mantorp_Veidec_Festival_1.8.2010_100_Medium.jpg}

Kirjoitettu

Näitä seiloreita riitti torilla eilen aamuyölle asti.. kadetit kiertelivät ihan selvinpäin ja vesipullo kädessä.. Päällystön tunnisti olkapäämerkkejä katsomatta siitä, että olivat enemmän tai vähemmän pätkässä, yhdellä aamuyöstä jopa valkoinen lakki hävinnyt...

Mantorp_Veidec_Festival_1.8.2010_096_Medium.jpg}

Kirjoitettu

Hän saapui paikalle näyttävästi pinkillä Cadillacilla

Mantorp_Veidec_Festival_1.8.2010_106_Medium.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...