HotJake Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2010 Perjantaina 6.8. Sää on kohdallaan!!!!!!! Livekuvaa paikan päältä: Webcam Helsinki Motorsport Weekendin ilmaiset harjoitukset voi tsekata samalla reissulla...
kaierkki Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 Toivottavasti mulla on jarrut Pöh, jarrut on vauhdin surma
rokzetä Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 Toivottavasti mulla on jarrut tarviiko vetessä jarruja ollenska.
Guest SuS Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 tarviiko vetessä jarruja ollenska. Eikun ne on niin kovia kukemaan, että lisäks on jarruvarjot...
Chevy Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 tarviiko vetessä jarruja ollenska. mitä turhaan,hyvin molskahtaa
HFB Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 cosa vaan driftaa alueen poikki ja katoaa horisonttiin
Cosa Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2010 HFB:lle isot respectit. Kaveri ilmestyi paikalle ja aikoi ajella tänään vielä kotiin
Guest SuS Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Haaaa... kello on varttia vaille neljä ja just vasta kotiuduttiin Stadi Cruisingista .. El Presidenten, JJ:n, Poniakin ja kumppaneiden kera pidettiin kertsin mainetta ( heh heh ) yllä. Yö oli aivan mahdottoman lämmin ja siksikään ei ollut mikään kiirus kotiin. Meiksi kuskina, mutta sekään ei just haitannut, kun hyvä läppä lensi. Oli kyllä mieletön määrä autoja ja jengiä Kauppatorilla.. huonona puolena taas kerran se, että epsanjalaiset, ryssät jne.. ihan surutta nojaa, lääppii ja rötköttää vieraiden ihmisten autojen päällä.. Muutamalle joutui taas korottamaan ääntä murrrr murrrr....
Cosa Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 .. huonona puolena taas kerran se, että epsanjalaiset, ryssät jne.. ihan surutta nojaa, lääppii ja rötköttää vieraiden ihmisten autojen päällä.. Muutamalle joutui taas korottamaan ääntä murrrr murrrr.... Toi nostattaa kyllä pulssia
HFB Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 HFB:lle isot respectit. Kaveri ilmestyi paikalle ja aikoi ajella tänään vielä kotiin thanx! puolen yön jälkeen oltiin kotona, piti käydä vielä vähän pizzaa iltapalaks oli siellä peltistä silmänruokaa kyllä bensatankillisen edestä että ei hukkareissu
balez Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 mustalla manuaali TA koko ilta pörrätty.. me like, jennakin sano että yksi tällänen kiitos.. en tiedä puhuko autosta vai samista
HFB Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 mustalla manuaali TA koko ilta pörrätty.. me like, jennakin sano että yksi tällänen kiitos.. en tiedä puhuko autosta vai samista tunnistinkin balezin juuri ja juuri kun oli niin paljon hymyä yhessä naamassa
Nupa Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 thanx! puolen yön jälkeen oltiin kotona, piti käydä vielä vähän pizzaa iltapalaks oli siellä peltistä silmänruokaa kyllä bensatankillisen edestä että ei hukkareissu eli ens kuussa uudestaan
HFB Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 eli ens kuussa uudestaan harkitaan mut LPR crusingiin vois tehdä seuraavan invaasion... näkyi tuolla stadissa olevan muuten toinenkin pirssi meiltäpäin, tummanpunainen Pontiac Grand Ville avo
Juhani LS1 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 mustalla manuaali TA koko ilta pörrätty.. kertsin maukkain transu ehdottomast
Guest SuS Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Oli niin hieno keli ja paljon tuttuja, ettei kameraan paljoa tarttunut.. Varsinaisista fotailijoista Mopoilija oli eilen paikalla, mutta ansaitusti välillä vapaalla.. kertoi, että nyt näkee kerrankin autoja, kun katselee muutenkin kuin kameran läpi. Kautsi manasi illan tummumista ja jalustan puuttumista ja Tulilanka fotasi, mutta oli myös ihan hieman viihteellä.. Jos kahdelta jälkimmäiseltä jotain fotoja ilmestyy, niin tapahtuu varmaan vasta Linnacruisingin jälkeen. Ennennäkemättömiä autoja oli taaskin runsaasti ja varsinkin rodien määrä oli taas lisääntynyt, hiton hienoja rodeja liikenteessä... ja muutenkin tuntui että tällä kertaa toria ei just wokkipannut eikä kakkirottelot kierrelleet, vaan komeeta kalustoa oli liikenteessä. Siistiä: edit... fotattu Kauppatorilla..i han väärä kuvateksti..prkl
Guest SuS Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Näitä seiloreita riitti torilla eilen aamuyölle asti.. kadetit kiertelivät ihan selvinpäin ja vesipullo kädessä.. Päällystön tunnisti olkapäämerkkejä katsomatta siitä, että olivat enemmän tai vähemmän pätkässä, yhdellä aamuyöstä jopa valkoinen lakki hävinnyt...
Guest SuS Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2010 Hän saapui paikalle näyttävästi pinkillä Cadillacilla
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään