HotJake Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 13.8.2010 Niittykummun Snacky - Niittymaantie 2, Espoo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 tulen siljalla ja jatkan siitä ruotsiin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 tulen siljalla ja jatkan siitä ruotsiin Käyt hakemassa transun sieltä ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SuS Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Perjantai ja 13 pv. Mitäköhän siitäkin tulee... Ei pääse cruisaamaan, kun pitää mennä juomaan rapuja... ja mitäköhän siitä sitten tulee.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Perjantai ja 13 pv. Mitäköhän siitäkin tulee... Ei pääse cruisaamaan, kun pitää mennä juomaan rapuja... ja mitäköhän siitä sitten tulee.. siit tulee kuulemma ohimo araks väitti eräs kaverini, mä mistään ite mitään tiiä Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Käyt hakemassa transun sieltä ? ei taida pystyä.. tää on edustusreissu ja parisuhteen jalostusta ja autot vapaa viikonloppu transuja kyllä varmaan laiva täysi Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 transuja kyllä varmaan laiva täysi Joo, varo vaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 transuja kyllä varmaan laiva täysi Tulin maanantaina siljalla yli, laiva puoltyhjä, ei transuja.... no tukholmassa oli muutama Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarita Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 Perjantai ja 13 pv. Mitäköhän siitäkin tulee... Ei pääse cruisaamaan, kun pitää mennä juomaan rapuja... ja mitäköhän siitä sitten tulee.. Kuullut olen, että jos syö rapuja, niin seuraavana päivänä on rapula.Tiiä sitten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaierkki Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 13.8.2010 Niittykummun Snacky - Niittymaantie 2, Espoo. Merta edemmäs kalaan kannattaa aina mennä . Itse Espoolaisena ja asun ihan muutaman kilsan päässä - ei ole kertaakaan päässyt ko. tapahtumaan . Toukokuussa = oli kevään ainoa helleviikko ja Lauantaina Salon maisema cruising (mulla on mökki Salossa), siis pe. mökille Camaron kanssa "valmistautumaan". Kesäkuussa = ilmat oli suoraan sieltä minne ei päivä paista - siis mökille. Heinäkuussa = Pärnun kautta Haapsaluun 4 pv reissu. Elokuussa = Corvette kerhon miitti koko viikonlopun Turussa. Syyskuussa = kyl mä varmaan vielä jotain keksin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SuS Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 Tulin maanantaina siljalla yli, laiva puoltyhjä, ei transuja.... no tukholmassa oli muutama Menee kyllä tosi yli tästä topikista, mutta pakko kertoa kuitenkin.. Toissa maanantaina tultiin Tukholmasta laivalla ja fiinisti a la Carteen syömään.. Meidät sijoitettiin samaan pöytään, jossa ikkunapaikalla kaksi sukupuolivähemmistöön kuuluvaa ruåttalaisnuorukaista tunnelmoi pitkälti kolmatta tuntia... Kauniisti katselivat toisiaan silmiin.. söivät katseilla toisiaan ja välillä vähän ruokaakin.. ja taas katsoivat toisiaan romanttisesti silmiin jne.. Voitte arvata, että mun seuralainen protestoi jonkin verran.. no joo, en minäkään innoissani ollut.. JJ oli jo vähällä pyytää toista pöytää ja sanoi, että yököttää... Olis nimittäin ollut pirusti ihan tyhjiäkin pöytiä, niin en ymmärrä miks meidät laitettiin samaan pöytään heikkovirtapuolen edustajien kanssa prkle. Aika kaukana topikista, sorry.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratskin Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 Perjantai ja 13 pv. Mitäköhän siitäkin tulee... Ei pääse cruisaamaan, kun pitää mennä juomaan rapuja... ja mitäköhän siitä sitten tulee.. kurkku turpoaa, jottei puhumaan pysty, ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaierkki Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 Perjantai ja 13 pv. Mitäköhän siitäkin tulee... Ei pääse cruisaamaan, kun pitää mennä juomaan rapuja... ja mitäköhän siitä sitten tulee.. Jätä ne typerät ja limaiset ravut sinne kattilaan punottamaan ja juo kaksin käsin pelkkää Gammel Danskia Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 kurkku turpoaa, jottei puhumaan pysty, ;D heh, meibi sou, mulla on hammaslekuriaika perj 13 klo 13 oli kuulemma ainut vapaa aika pariin kuukauteen onks ihimiset pöljiä Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotJake Posted August 13, 2010 Author Share Posted August 13, 2010 Pikainen heittolaukaus parkkikselta tielle päin.. (oli ihan kivasti porukkaa paikalla) Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Posted August 15, 2010 Share Posted August 15, 2010 on toi samin auto kyllä vaan vitun hieno Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Tänään olis täytyy vissiin mennä ku taitaa olla viimeisiä kuivia kelejä Link to comment Share on other sites More sharing options...
repa Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Oon kuullut huhuja, että olisin paikalla koko arsenaalilla Link to comment Share on other sites More sharing options...
repa Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Oon kuullut huhuja, että olisin paikalla koko arsenaalilla Olen myös kuullut, että huhut pitivät paikkansa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Olen myös kuullut, että huhut pitivät paikkansa... Kokonaista nelja pirssia Snackylla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratskin Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Olen myös kuullut, että huhut pitivät paikkansa... mä näin, voin todistaa, määrä ei ollu huima, Link to comment Share on other sites More sharing options...
5.7targa Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 mä näin, voin todistaa, määrä ei ollu huima, onkos toi orava auto ratskinin, (kop,KOp) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 määrä ei ollu huima, Mutta laatu korvaa maaran? Link to comment Share on other sites More sharing options...
repa Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 onkos toi orava auto ratskinin, (kop,KOp) Joo, ja sitten oli pari kossua ja yks ykx. Eli rouva r, RS, r ja kemssu Link to comment Share on other sites More sharing options...
5.7targa Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Joo, ja sitten oli pari kossua ja yks ykx. Eli rouva r, RS, r ja kemssu muut kyllä tunnistinkin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts