Jump to content

Espoo Cruising 13.8.2010.

HotJake

Recommended Posts

Perjantai ja 13 pv. Mitäköhän siitäkin tulee... Ei pääse cruisaamaan, kun pitää mennä juomaan rapuja... ja mitäköhän siitä sitten tulee..

Perjantai ja 13 pv. Mitäköhän siitäkin tulee... Ei pääse cruisaamaan, kun pitää mennä juomaan rapuja... ja mitäköhän siitä sitten tulee..

siit tulee kuulemma ohimo araks väitti eräs kaverini, mä mistään ite mitään tiiä

Käyt hakemassa transun sieltä ?

ei taida pystyä.. tää on edustusreissu ja parisuhteen jalostusta ja autot vapaa viikonloppu  ;D transuja kyllä varmaan laiva täysi  :W

;D transuja kyllä varmaan laiva täysi  :W

Tulin maanantaina siljalla yli, laiva puoltyhjä, ei transuja.... no tukholmassa oli muutama  ;D

Kuullut olen, että jos syö rapuja, niin seuraavana päivänä on rapula.Tiiä sitten?  ::)

13.8.2010 Niittykummun Snacky - Niittymaantie 2, Espoo.

8)

Merta edemmäs kalaan kannattaa aina mennä  ???. Itse Espoolaisena ja asun ihan muutaman kilsan päässä - ei ole kertaakaan päässyt ko. tapahtumaan  :W.

Toukokuussa = oli kevään ainoa helleviikko ja Lauantaina Salon maisema cruising (mulla on mökki Salossa), siis pe. mökille Camaron kanssa "valmistautumaan".

Kesäkuussa = ilmat oli suoraan sieltä minne ei päivä paista - siis mökille.

Heinäkuussa = Pärnun kautta Haapsaluun 4 pv reissu.

Elokuussa = Corvette kerhon miitti koko viikonlopun Turussa.

Syyskuussa = kyl mä varmaan vielä jotain keksin  *clap*

Tulin maanantaina siljalla yli, laiva puoltyhjä, ei transuja.... no tukholmassa oli muutama  ;D

Menee kyllä tosi yli tästä topikista, mutta pakko kertoa kuitenkin.. Toissa maanantaina tultiin Tukholmasta laivalla ja fiinisti a la Carteen syömään.. Meidät sijoitettiin samaan pöytään, jossa ikkunapaikalla kaksi sukupuolivähemmistöön kuuluvaa ruåttalaisnuorukaista tunnelmoi pitkälti kolmatta tuntia... Kauniisti katselivat toisiaan silmiin.. söivät katseilla toisiaan ja välillä vähän ruokaakin.. ja taas katsoivat toisiaan romanttisesti silmiin jne.. Voitte arvata, että mun seuralainen protestoi jonkin verran.. no joo, en minäkään innoissani ollut.. JJ oli jo vähällä pyytää toista pöytää ja sanoi, että yököttää... Olis nimittäin ollut pirusti ihan tyhjiäkin pöytiä, niin en ymmärrä miks meidät laitettiin samaan pöytään heikkovirtapuolen edustajien kanssa prkle.

Aika kaukana topikista, sorry....

kurkku turpoaa, jottei puhumaan pysty, ;D ;D

Jätä ne typerät ja limaiset ravut sinne kattilaan punottamaan ja juo kaksin käsin pelkkää Gammel Danskia  m/

gammel_dansk_bitter_dram_we.jpg}

kurkku turpoaa, jottei puhumaan pysty, ;D ;D

heh, meibi sou, mulla on hammaslekuriaika perj 13 klo 13  ;D

oli kuulemma ainut vapaa aika pariin kuukauteen ??? onks ihimiset pöljiä :-X

• 1 month later...