Jump to content

Porvoo cruising 30.10.2010

Chevy

Recommended Posts

Alkaa olemaan niitä melko viimeisiä tapahtumia missä on kesänhaju...

seuraavissa saattaa jo räkä jäätyä ja on taas istuttava kahvikupin ääressä  ;)

Saattaapi olla jonkin verran kalustoa liikenteessä ( mikäli vaan sää edes kohtuullinen) sillä samalla päivämäärällä GM-Cruisersin ajokaudenpäätösletka pyörii Porgoon maisemissa ja päätepiste on cruisingissa.

tollanen typhooni yhtä ylihehkutettu ku uus camaro.. kummallakaan ei jakoa kansi viritetylle fox koppaselle musselle.. todistettu kellolla ja valoista  m/

mun tutulla on ämeriikassa tuunattu syc. 10.9 sek vartilla  meni morosossa, auto on jokapäiväsessä ajossa rengasliikkeen parts truckkina , hauska peli m/

mun tutulla on ämeriikassa tuunattu syc. 10.9 sek vartilla  meni morosossa, auto on jokapäiväsessä ajossa rengasliikkeen parts truckkina , hauska peli m/

jep mutta puhuin vakiokikkareesta, itse petyin vähän.. tosin en ole koskaan ajanut itse.. varmasti muikea käyttis tollanen 10s peli  \m/

• 4 weeks later...

Halloweenista en tiedä mittää, mut jos on niin tullaan pipon sijaan kurpitsat päässä. Tuossa Tulilangan taiteilema komee tapahtumajuliste:

lokakuupc_Medium.jpg}

eikös se oo su.31.10  ::)

En tiedä.  Ihan sama. Ämeriikassa 31.10.  Suomessa silloin kuin markkinavoimat sanoo.  Mutta Pyhäinpäivä on Suomessa tänä vuonna 6.11. ja sen määritys on: 31.10-6.11. välille osuva lauantai.  Minä vietän Pyhäinpäivää, en halloweenia. Porvooseen tuskin ehdin vaikka mieli tekisikin.

Minä vietän Pyhäinpäivää, en halloweenia.

Sama vika. Halloween on markkinamiesten hapatusta, ei nappaa meikäläiselle.. joulussa on tarpeeksi kestämistä yök ja auts töks tös.

Mutta aiheeseen; Porgoossa ruisataan tänään ja JJ aikoo tulla katottomalla.... sään kuivumista odotellessa vaikka tallille jotain puuhastelemaan. Ilmatieteenlaitos lupaa kuivaa iltaa.