Guest SuS Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2010 Ruotsinpyhtään Ruukissa la 12.3.2011. Iltapäivällä amerikan autoja ja illalla rokkia. Yösijaa majatalossa edellisvuoden tapaan. Täällä nähtäneen taas vahva kerhoedustus paikalla
repa Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2010 Ei tonne taida viitsiä lähteä, kun se on Reijon nimipäivänä. Olisi edes Jalmarinpäivä niin sitten
repa Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2011 Ei tonne taida viitsiä lähteä, kun se on Reijon nimipäivänä. Olisi edes Jalmarinpäivä niin sitten No ei sitä olis minun takia tarvinnut peruuttaa...
Guest SuS Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2011 No ei sitä olis minun takia tarvinnut peruuttaa... Mä luulen, että se musapuoli on peruutettu just Sun ja yhden toisen kertsiläisen takia. Bändit ei enää uskalla tulla, kun vjp vei rumpalilta palikat ja tahtoi soittaa itse ja jäsen Repa meinas viedä rumpalilta daamin, niin että rumpali oli iiiihan hiilenä.... Joo siis tuo rokkipuoli on peruutettu, mutta majataloon ollaan edelleen menossa ja siellä on hyvät bileet tulossa.
vjp Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2011 Moi ei taida mulle eikä Repalle olla sijaa majatalossa
repa Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2011 Moi ei taida mulle eikä Repalle olla sijaa majatalossa Pitäisikö mennä kuokkimaan...
vjp Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2011 Pitäisikö mennä kuokkimaan... Otetaan omat rummut ja daamit mukaam
Guest SuS Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2011 Moi ei taida mulle eikä Repalle olla sijaa majatalossa Kyllä on .. Ravintola lienee kiinni (remontissa... olis voinut remontoida vasta meidän käynnin jälkeen), joten omat eväät ja voimajuomat mukaan, majatalossa on tilaa ja viimeksi huonehinta oli 63,-/koko huone. Joku pakkastarjous. Meinattiin ottaa pulkat mukaan ja etsiä jostain pulkkamäki... jottei mene pelkäksi ryypiskelyksi.
repa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2011 Ei tonne taida viitsiä lähteä, kun se on Reijon nimipäivänä. Olisi edes Jalmarinpäivä niin sitten No, voihan sitä jallua juoda reijonpäivänäkin. Ainakin jos sattuu olemaan Reijo vielä nimeltään...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään