Jump to content

Ruukki Winter Meet & Rock´n Roll 12.3.2011

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ruotsinpyhtään Ruukissa la 12.3.2011. Iltapäivällä amerikan autoja ja illalla rokkia. Yösijaa majatalossa edellisvuoden tapaan. Täällä nähtäneen taas vahva kerhoedustus paikalla  ;)

Kirjoitettu

Ei tonne taida viitsiä lähteä, kun se on Reijon nimipäivänä. Olisi edes Jalmarinpäivä niin sitten  m/

• 3 months later...
Kirjoitettu

Ei tonne taida viitsiä lähteä, kun se on Reijon nimipäivänä. Olisi edes Jalmarinpäivä niin sitten  m/

No ei sitä olis minun takia tarvinnut peruuttaa...  :-[
Kirjoitettu

No ei sitä olis minun takia tarvinnut peruuttaa...  :-[

Mä luulen, että se musapuoli on peruutettu just Sun ja yhden toisen kertsiläisen takia. Bändit ei enää uskalla tulla, kun vjp vei rumpalilta palikat ja tahtoi soittaa itse ja jäsen Repa meinas viedä rumpalilta daamin, niin että rumpali oli iiiihan hiilenä....

Joo siis tuo rokkipuoli on peruutettu, mutta majataloon ollaan edelleen menossa ja siellä on hyvät bileet tulossa.

Kirjoitettu

Moi ei taida mulle eikä Repalle olla sijaa majatalossa

Pitäisikö mennä kuokkimaan...  8)
Kirjoitettu

Pitäisikö mennä kuokkimaan...  8)

Otetaan omat rummut ja daamit mukaam *clap*
Kirjoitettu

Moi ei taida mulle eikä Repalle olla sijaa majatalossa

Kyllä on  :D.. Ravintola lienee kiinni (remontissa... olis voinut remontoida vasta meidän käynnin jälkeen), joten omat eväät ja voimajuomat mukaan, majatalossa on tilaa ja viimeksi huonehinta oli 63,-/koko huone. Joku pakkastarjous. Meinattiin ottaa pulkat mukaan ja etsiä jostain pulkkamäki... jottei mene pelkäksi ryypiskelyksi.

Kirjoitettu

No, voihan sitä jallua juoda reijonpäivänäkin. Ainakin jos sattuu olemaan Reijo vielä nimeltään...  :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...