GTA-57 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2004 kasko aina kallis noihinkin mut pojat sano et aina kun "tuho" tulee niin jos sen voi julkisuudelta salata niin tuhon jälkeen kasko ja viikon päästä ilmoitus onnettomuudesta ja aina menee läpi ku ei niillä kiinnosta kun kalliksi tulis todistaa huijaukseksin....ja olutta lisää...
ari gta Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 jaa,loda irti ja vetolevy pitäs vaihtaa,rupes ääntelemää siihen malliin-samalla ku loda on irti vien sen hussolle tarkistettavaksi. siis th700r4. kun kunnossa,ehkä myyntiin ja uudempaa tilalle.
Nupa Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 ...samalla ku loda on irti vien sen hussolle tarkistettavaksi. siis th700r4... Sanoppas sitten tuo hinta, mitä tehtiin jne... Kiinnostaa.
ari gta Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 joo.kestää varmaan tammi-helmikuulle.hussohan teki sen n 30 tkm. sitten niin vahvaksi ku siihen pystyy.ja autoa on kuritettu paxtonilla...jne. ihan vaan auki ja uudet tiivisteet,jos ei muuta näy,oireita ei ole ollut.
Nupa Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 joo.kestää varmaan tammi-helmikuulle.hussohan teki sen n 30 tkm. sitten niin vahvaksi ku siihen pystyy.ja autoa on kuritettu paxtonilla...jne. ihan vaan auki ja uudet tiivisteet,jos ei muuta näy,oireita ei ole ollut. Ai teki jo? Jaa. No, mitäs sillon maksoi ja ootko ollu tyytyväinen? Tulee tuo vahvistus itelläkin ajankohtaseksi *joskus* ja puhelimessa kun kysyin hintaa, niin oli kyllä sellanen että ??? ...
ari gta Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 8500 mk. uudella turbiinilla-eikä mitään oiretta ole ollut, tapahtui ehkä 98... jaska on tehny mulle jo 4 loodaa,eikä moitetta ole ollut. lähdet mun kanssa käymään sit jaskan luona,niin asiat selvii paremmin.olen tuntenut jo jaskan n. 12v. ja olen tekemisissä silloin tällöin muissakin asioissa.(tilaa gm.ltä osia)
Nupa Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 8500 mk. uudella turbiinilla-eikä mitään oiretta ole ollut, tapahtui ehkä 98... jaska on tehny mulle jo 4 loodaa,eikä moitetta ole ollut. lähdet mun kanssa käymään sit jaskan luona,niin asiat selvii paremmin.olen tuntenut jo jaskan n. 12v. ja olen tekemisissä silloin tällöin muissakin asioissa.(tilaa gm.ltä osia) Onpas euron/eun myötä hinnat noussu, kun arvioksi sanoi mulle 3500 egee Mielelläni lähden, katellaan mihin hinta olisi neuvoteltavissa... Ehkä toi 4L60-E on pikkasen erilainen TH-700:n verrattuna, mutta silti...
Msk383 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Kokeileppa sitä päivistä hämeenlinnassa..
Nupa Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Kokeileppa sitä päivistä hämeenlinnassa.. On sinnekin päin puhelimitse juteltu ja kyllä edelliseen verrattuna saisi ~60% halvemmalla... mutta mutta, ketkäs kaikki niistä "Päivisen laatikoista" onkaan luopumassa?
Crisis Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 minä ja meni jo. Vika ei ole laatikon, se o iha loisto. Tuli vaan jotenkin vasemmalle jalalle tylsää niin keksi sille jotain tekemistä.
Markus Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Mulla on toi LT1:sen perässä ollu 4L60E, et jos jonku neloskoppalaisen tomaattilaatikko sanoo kaput, ni halvemmalla ton saa tuolta tallin nurkasta pölyttymästä ku korjauttaa vanhan
Hartigan Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2004 Nupa: vie ihmeessä Päiviselle!! Itel loota tehty siellä,ei mitään ongelmia,helvetin hyvän lootan teki.Hinta erittäin asiallinen(alle puolet muiden pyytämästä...),palvelu täys kymppi ja kaveri pirun mukava,lootaa viedes ei mitään kiirettä vaan juteltiin tosi pitkään millaisen lootan haluan (ja kaikesta muustakin aiheeseen liittyvästä)ja kaikesta sai sen vaikutelman että heppu ei o tekemäs mitään rahastusta vaan ihan oikeesti halus tehä mulle just semmosen lootan kun halusin. Ja evästyksenä oli kun valmista lootaa hain että jos en oo tyytyväinen niin tuo takas,korjataan takuuna...eipä tarvinnu viedä...Autto viel kickarin säädöis vuos lootan rempan jälkeen(uus vaijeri,oli hieman venyny ja säädöt muuttu),puol tuntia kokeilua ja säätöä.huulenheittoa jne,ei maksanu mitään.. Kaikki tututkin suositteli,enkä enää ihmettele yhtään miks.
Msk383 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Jeps, ei voi muuta kuin kehua hlinnan kaveria.
Oiski Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Talven suunnitelmissa tuskin on muuta kun vanhasta lootasta eroon hankkiutuminen, (hoidossa jo..) ehjän ja vahvistetun lootan asennus. Sit jos pääsee johoki töihi/voittaa lotosta tai arvasta ni vois keksii jotai viel jännempää
BB Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 rajua ajua ni eipä kerkee rassailemaan,ilmapumpun poisto putkineen ja hilkkeineen on ohjelmassa,(pumppu pitää aika pahaa ääntä välillä voi varmaan jumia koko hoidon joskus).
Ilku Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Uusi ECM, isot MSD suuttimet, hengittävempi ilmansuodatin, äänentoistojärjestelmä, uudet etupallot, katuslicksit vanteilla...uusi turbiini laatikkoon. Perän- ja laatikon öljyn vaihdot. Eiköhän siinä jo... eriaisia saako autoa ensikesänä säätöihin, vai ajetaanko "loikkien".
-nikke- Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 Jaa, tämmöneki topic löyty ku vähän penko..Nyt(no kohta kuitenkin..) se kerpeleen t*lvi taas lähestyy, mut on edes lämmin talli tiedossa. Eli, itsellä on nyt näin alkuun suunnitelmissa peltisatsit, 2.5" tuplaputkisto, SFC:t ja jonkunlaiset reteostereot jos sais hankittua. Noitten lisäks viel aika paljo löytyy pintä fixailtavaa tosta korista, ja alustaaki pitää vielä kattoo läpi.. Saas nähä mitä sitä saa aikaan, ja mihin kaikkeen varat riittää, mut tommoset on suunnitelmat.
maka Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 Kerätään varaosia ja palikoita samalla linjoilla ollaan .uutta osaa talven aikana pikkuhiljaa paikalleen.ehkä pohjan massaus ois tehtävä.
Mika Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 samalla linjoilla ollaan .uutta osaa talven aikana pikkuhiljaa paikalleen.ehkä pohjan massaus ois tehtävä. Uusitaan sitten kunnolla, kun leikki on aloitettu
Soppa Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 SFC:t ja stroukkaus ja uudet kannet. Eli käytännössä koko kone menee uusiksi, jos vaan raha suinkin riittää
Guest Jukka Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 hitsataan hopian pohjaan peltiä ja sfc:t, laitetaan sen alustaa muutenkin parempaan iskuun ja uusi sifteri ja kytkin hommataan. Punaiselle ei varmaan tehä mitään rahan puutteessa. Eli jos punaisella ajettais vaikka vuonna 2008.
Jarno Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 hitsausta, konetta pitäs alkaa virittämään, ecm-homma miettiä, laatikko/turbiini teettää, sisusta uuten uskoon, Kuitupelti? alusta ja kori vimpan päälle=jäykistys,madallus... koko laitteen maalaus(alta ja päältä), vanteet ja renkaat uusia HALPAA KUN SAIPPUA en nyt ainakaan heti muuta muistanu,mitä pitäs tehdä. -Ainiin,se kaiken pahan alku,BENSAPUMPPU pitää varmaan vaihtaa! Ja perä viedä taas shimmaukseen ja jos ei sekään auta,ni uus välitys. Olikohan vielä jotain? 2008 kesällä tarkotus ajella...
Markus Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2006 -Kone levälleen, laakerointi ja arpin pultit, uus nokka, kannet plaanaukseen, yms. -Alustaan ne SFC:t, ehkäpä säädettävät iskarit... -Ilmastoinnin kotelon hävitys konehuoneesta ...ja sitte kaiken näköstä muuta pientä fiksailua, jos on kauhee tärinä päällä...
Cujo Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2006 kone levälleen eli tarvii katella että mitä sisältä loppujen lopuksi löytyy. Ja jos ei muuta nii ainakin LT1 nokka + jouset suuttimet tarvii kans nyt katella kuntoon ohjurinkummit kun pölläyttää aika kivasti jo sinistä Ruosteet korista kuntoon ja toiv rahat riittää maalaukseen - pellisatsit - uretaanipuslat - madallussarja - säädettävä panhard johan sitä siinä jo onki listaa talven ajaksi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään