Jump to content

Stadikruinki 7-1-2011

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko joku hurja menossa Rodilla?  Avolla? Harrastepelillä? Käyttiksellä? Mopolla?  Hiihtäen? Taksilla? Bussilla?     :o

Itellä pikku ongelmia löytää auto hangesta. Tosin ei oo talvirenkaitakaan alla, eikä se taida enää käynnistyä, kun akku lienee lähes tyhjä.  :-[

stadi_kruising_7-1-2011_02.JPG}

Kirjoitettu

Eikä toi toinen oo yhtään helpommin otettavissa ajoon...      Josko kävis jeepillä pyörähtämässä, perinteet kyllä velvottais  :W

stadi_kruising_7-1-2011_01.JPG}

Kirjoitettu

Josko kävis jeepillä pyörähtämässä, perinteet kyllä velvottais  :W

Oot kirjootellu hutikassa.. Sun pitää selvitä ensteks...

Ei ainakaan rotilolla, vaikka melkein luvattukin suojakeliä... Kun on luvattu lisää luntakin, niin ei taida jäädä muita vaihtoehtoja kuin Camaro. Chevelle olisi taas iskussa, mutta M+S lienee nyt vaan Mutkat Suoriksi..

Kirjoitettu

Oot kirjootellu hutikassa.. Sun pitää selvitä ensteks...

Ei ainakaan rotilolla, vaikka melkein luvattukin suojakeliä... Kun on luvattu lisää luntakin, niin ei taida jäädä muita vaihtoehtoja kuin Camaro. Chevelle olisi taas iskussa, mutta M+S lienee nyt vaan Mutkat Suoriksi..

Liekös se camaro lainkaan vaihtoehto SUOJAKELILLÄ  :W      Ja mitää en oo ottanu, vuosiin. Kai.
Kirjoitettu

Tjaa,vois ehkä pyörähtää kun tuli heräteltyä auto henkiin eilen ::) Saa varmaan paikan valita aivan vapaasti näillä keleillä  ;D

Kirjoitettu

Menin, olin ja tulin pois.   \m/

Mites Bårgåålaiset ?

Kirjoitettu

Mites Bårgåålaiset ?

Kruisailivat vain puhelimitse. Kerroin ettei kannata tulla vain minua katsomaan  ;D
Kirjoitettu

Menin, olin ja tulin pois.   \m/

WTF???  :o :o :o Ei edes El Presidente paikalla???  ??? ??? ??? :o

Kirjoitettu

Kruisailivat vain puhelimitse. Kerroin ettei kannata tulla vain minua katsomaan  ;D

Menettivät paljon ...

Kirjoitettu

Menettivät paljon ...

Kelin puolesta Kauppatorilla oli jopa mahdollista olla ulkona vaikka vähän tuulikin.  Ei satanut.  Ei ollut kylmä.  Ei ollut kuin turisteja jotka räpsivät kuvia kaikesta mikä liikkui tai oli liikkumatta.  Varmaan hyviä kuvia tuli pokkarilla ja salamalla suoraan pimeelle merelle päin kuvatessa  :W

kruisailusaa_ei_ollut_huono.JPG}

Kirjoitettu

Varmaan jotain tämäntapaista.      Kuvattu vanhalla canonin reuhkalla ja 30mm Sigmalla f=1:1.4  ilman jalustaa. 

jotain_tollasia_siis.JPG}

Kirjoitettu

Varmaan jotain tämäntapaista.      Kuvattu vanhalla canonin reuhkalla ja 30mm Sigmalla f=1:1.4   ilman jalustaa.   

Ala valita. Kylla toi meille toppahousuille kelpaa.  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...