Haapis Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2011 Meinaa olla ahdasta konepellin alla ja mietin paikkaa sytkäboksille. Mihin kohtaan pellin alle olette saaneet MSD6 tai vastavia sytkäbokseja mahtumaan 3gennereissä?
Cujo Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2011 Omassani oli tuossa kohdin msd sytkäpoksi ja hyvin mahtui (kuvaa missä se siinä tarkalleen on en nyt vaan löytänyt) Eli vasemman iskaritolpan päällä.
Haapis Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2011 Ok! Yritetään sovitella tuohon iskaritolpan kohdille.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään