cam68 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2011 nyt sivut auki..pääsette kurkkimaan kuvia ja tietoja osallistujista ;D http://virittajat.fi/
mikke Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2011 vielä kun pääsee kurkkii ekan jakson et näkee mitä sisältää ni voi ehkä ruveta kommentoimaan tai sit vaan tyytyy olee hiljaa
cam68 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2011 vielä kun pääsee kurkkii ekan jakson et näkee mitä sisältää ni voi ehkä ruveta kommentoimaan tai sit vaan tyytyy olee hiljaa minäkään en tiedä missä jaksossa olen fiksuna ja filmaattisena
TomiV Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Millane oli eka jakso? Ei ehtiny kattomaan mut tänään näytti tulevan uusintana.
Nupa Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Millane oli eka jakso? Ei ehtiny kattomaan mut tänään näytti tulevan uusintana. Hauska. Mielenkiinnolla odottaa Salon seuraavia kommentteja
zodiack Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 perus testilenkki ja jopinat...
mikke Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 perus testilenkki ja jopinat... taidan tulla teille kattoo ku meil ei näy, leikö anteeni väärin suunnattu
Nupa Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2011 Älytön ohjelma > Älä nyt, tyypillistä "aivot narikkaan" täytettä Mä odotan kyllä mielenkiinnolla Salon tulevia kommentteja...
zodiack Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2011 taidan tulla teille kattoo ku meil ei näy, leikö anteeni väärin suunnattu aasia selvä!
Cosa Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Hyvää viihdettä. Odotan Diore-jaksoa, kun sen päivän lopputulos on tiedossa
cam68 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Hyvää viihdettä. Odotan Diore-jaksoa, kun sen päivän lopputulos on tiedossa mitä ei diorella ole salaisuus pysynyt?? en minäkään tiedä oman jakson lopputulosta.. ei ne meille ainakaan kertoneet mitään arvostelusta hätistelivät vaan edemmäs ettei kuulla sivusta mitä Salo kehuu ja mitä haukkuu..
timppa66 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 millanen sälli toi salo on livenä?
cam68 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 millanen sälli toi salo on livenä? vastaan vain oma kohtaisen mielipiteeni yllätyin miten rento ja "tavallinen" oli siellä varikolla.. koko päivä turistiin niitä näitä kun odotteli omaa vuoroaan varikon toisessa päässä.. eräskin asia mikä itseäni mietityttänyt vuosien varrella Salon F1 ajoista selvisi siinä jutustellessa,kysäisin ihan suoraan että vituttiko paljon kun ei Ferrari antanut ajaa voittoon Saksassa Nauroi heti ja sano että ei se silloin vituttanut kun lupasivat hänelle korvaukseksi F50:sen mutta kuulemma sit kauden päätyttyä iski vitututus kun se temppu ei lopulta auttanutkaan Shumia mestariksi.. kaikin puolin mukava heppu oli,kävin juttelemassa kahdenkeskenkin aamulla kun oli Camaroa pesemässä ja jutusteltiin heti no mistä muustakaan kuin camaroista hänen 69 projektistaan ja mun 69:stä ;D Meni Salokin ensin vikaan vuosimallista eikä siitä paistanut niissä jutuissa läpi että sillä on vitusti rahaa tai uus remmiahdettu Camaro millä se tuli paikalle ihan tavallinen kaveri ja pisteet siitä hänelle. toki toisilla voi olla toisenlainen näkökanta..
Diore Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2011 mitä ei diorella ole salaisuus pysynyt?? en minäkään tiedä oman jakson lopputulosta.. ei ne meille ainakaan kertoneet mitään arvostelusta hätistelivät vaan edemmäs ettei kuulla sivusta mitä Salo kehuu ja mitä haukkuu.. siis häh? en mä tiedä lopputuloksesta sen enempää kuin kukaa muukaan..radalla ja kuvauksissa mulla oli lämpöongelmia ja auto tuppas keittelee mut en mä mistää muusta tiedä
Diore Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2011 millanen sälli toi salo on livenä? Mun mielestä mukava..tuli pontiacia katteleen kanssa ja kehu ettei oo koskaan kuullu auton soivan yhtä puhtaasti vaikka kääntäis kuinka volumea. Ihan rento tyyppi!
F350 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2011 Mun mielestä mukava..tuli pontiacia katteleen kanssa ja kehu ettei oo koskaan kuullu auton soivan yhtä puhtaasti vaikka kääntäis kuinka volumea. Ihan rento tyyppi! Welcom back, Diore Mikäs on sun projektin tilanne?
Diore Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2011 Welcom back, Diore Mikäs on sun projektin tilanne? hmm,mun projekti ei oo muuttunu mihinkään..valitettavasti ei sitä tallipaikkaa enää ole..
Cosa Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2011 siis häh? en mä tiedä lopputuloksesta sen enempää kuin kukaa muukaan..radalla ja kuvauksissa mulla oli lämpöongelmia ja auto tuppas keittelee mut en mä mistää muusta tiedä Siihen mä viitasinkin.
Diore Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2011 Siihen mä viitasinkin. asia pihvi
cam68 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2011 kyllä nyt haminan miestä ketuttaa ;D Fiesta vei voiton ja seuraavassa jaksossa kerhon kalustoa
Diore Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2011 lytättiin ponu varmaa aika totaalisesti.. ja moottoriongelmat
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään