Jump to content

Virittäjät

cam68

Recommended Posts

• Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• cam68

10

• Diore

8

• Nupa

6

• Fenix

6

Kirjoitettu

en oo nähnyt ite jaksoa kun ei näy tuo mtv3 max..volvo oli hieno peli kaikinpuolin  m/

Kirjoitettu

Tiivistettynä volvo voitti kun Salo arvosti enemmän konetta, ponun pisteitä verotti tehottomuus (ei pystynyt lämpöjen takia kunnolla ajettavuutta testaamaan joten verotti sitäkin puolta) mutta voitti pisteissä silti volvon oliko 33 vs 32 pistettä.

Edit. siis Salo valitsi volvon jakson voittajaksi mutta pisteissä silti ponu parempi.

Kirjoitettu

lytättiin ponu varmaa aika totaalisesti.. ;D ja moottoriongelmat  m-

oolrait..mitä kommentteja? :D

Pyörillä liikkuva jukeboksi  ;D

Kirjoitettu

oolrait..mitä kommentteja? :D

Olikos jotain ympäripyöreitä että siisti kruisailupeli, taisi mainita 'naisen auton' jossain vaiheessa, joka puollelle kun katsoi niin näki kaiuttimia ja taisi kehua sointia.

Muistaakseni pisteet meni 8,7,7,5,6 mutta en ole varma kategorioista. Olisko Ulkonäkö, sisätilat, ajettavuus, tekniikka ja yleisfiilis.

Kirjoitettu

Pyörillä liikkuva jukeboksi  ;D

:D :D :D Sitä salo sanoi tossa radalla ajon jälkeen ettei ole koskaan kuullut auton soivan yhtä puhtaasti ja hyvin vaikka kääntäis kuinka paljon volumea :)

Kirjoitettu

kattelin jaksot 1 ja 4, ei kyllä kummonen ohjelma mut ajanvietettä...  ;)

Kirjoitettu

vähän vielä kun kuvattas autoa paremmin radalla niin  m/ perskele... en tiennykkää että mun musse on 3 jaksossa  ;D ;D ;D ;D

Kirjoitettu

vähän vielä kun kuvattas autoa paremmin radalla niin  m/ perskele... en tiennykkää että mun musse on 3 jaksossa  ;D ;D ;D ;D

Ja me ei haluta tietää ... 

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kattelin 4.jakson ja hohhoijjaa, toinen ei kulkenut mihinkaan ja toiseen oli viritetty niin paljon tehoo ettei pystynyt ajaa. Volovossa oli erikoinen konepelti, ainut maailmassa ;D voivittu, kylla salolla on varmaan pokassa pitamista ::)

Kirjoitettu

Kattelin 4.jakson ja hohhoijjaa, toinen ei kulkenut mihinkaan ja toiseen oli viritetty niin paljon tehoo ettei pystynyt ajaa. Volovossa oli erikoinen konepelti, ainut maailmassa ;D voivittu, kylla salolla on varmaan pokassa pitamista ::)

Juu meinaan Salokin on ajannut enemmänvähemmän proovehkeitä uransa aikana.

Kirjoitettu

Juu meinaan Salokin on ajannut enemmänvähemmän proovehkeitä uransa aikana.

Meinasin katketa kun volovo heppu kehu etta tahan on laitettu M5.n(varmaan maailman paras), siitten salo lyttasen kun se veti milloin yhella milloin kahella pyoralla ;D Vihreeta ei viitsi edes kommentoida ::)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Jaahas.. se olis sit ens tiistaina tuomionpäivä ;D

ja ei starttaa ja prötää ;D ;D

Kirjoitettu

Jaahas.. se olis sit ens tiistaina tuomionpäivä ;D

ja ei starttaa ja prötää ;D ;D

Ne on noi vanhemmat värkit vähän sellaisia joskus  ;)

Mikäs muu auto siinä sun jaksossa on?

Kirjoitettu

Ne on noi vanhemmat värkit vähän sellaisia joskus  ;)

Mikäs muu auto siinä sun jaksossa on?

taisteluparina on 72vm 302cid fooord capri  ::)

Kirjoitettu

Ettei olisi tutun rakentama capri mussen v8:lla. esitelty joskus v8 lehdessäkin. Oma pontiac maijailee saman hepun tallissa talvet.

Kirjoitettu

Ai niin sehän se oli, "Perana" Capri, on syöpynyt mieleen V8? esittelystä vuosien takaa, tais olla silloin joku kuparin värinen. Siinä ei tainnut jarrut oikein kestää radan kiertämistä...

Minkäslaiset kommentit Cam68 se Salo Camarosta sulle antoi? Vai näkeekö sitten viikon päästä.

Mä odotin omassa jaksossa Opelin totaalista lyttäystä kun hieman temppuili, mut näymmä sen sitten saikin kokea Fiiattimies. Ihme ettei ees loppu "arvostelussa" mitään dissannut.

Kirjoitettu

juu caprista kolahti jarrupoljin puolessa välin ekaakierrosta lattiaan ja salo vain körötteli lopun matkaa hyvä että sai sen pysähtymään varikolla.. tuli todella varovasti

Salon kommentit oli yllättävän positiivisia ja alustaa kehui mutta enhän tiedä mitä se sit siinä arvostelussa sanoo..

Camaro ujosteli hieman siinä lähtötilanteessa ja mun piti kädestä pitäen näyttää miten sitä starttinappulaa hellästi painetaan ;D

sitä ei passaa vain painaltaa pohjaan vaan nätisti ns. kosketus alueelle  ;D ;D

ja olihan se pieni prötääminen mikä näi mainoksessakin kun yrittää donitseja pyöritellä ja sit jatkaa matkaa niin huutelee jotain radioon että pääseeköhän varikolle ::) no sit se huuteli että tää heräs henkiin ja pääs ajamaan ihan normaalisti loppuun.. syykin mulle siihen prötäämiseen selvis kun pääsin itse tutustumaan radalle ja siinä pääsuoran jälkeisessä kaarteessa imas ilmat tankista ;D amatöörinä kun en ennen ollu radalle päässy niin mulla oli tankki puolillaan ja ei pumppu kerinny linjaa täyttämään tarpeeks nopeesti.

Kirjoitettu

Tämän Caprin rakentaja Ruusulampi on vannoutunut capri mies ja sillä on pari capria tallissa varmaan nytkin ikuisuus projektina.

Kyseisen v8 caprin hän vahtoi taannoin porche 911, mutta muutaman vuoden ajeluiden jälkeen tuli järkiinsä ja ajelee tällä hetkellä Dodge chargerilla vuosimallia about -73.

Itse hän kommentoi vanhaa capriaan ripeäksi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...