Arska Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2005 Minkä verran haltech vaatii kannettavalta nopeutta, muistia... Siis windows versio.
Guest Jukka Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2005 en tiedä, mutta mulla olis sulle käytetty kannettava.
Arska Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2005 eikös uudemmassa MX.ssä ole toi nakutuksen tunnistin? FMI:ssä sanottiin että ei oo. ps Haltech tilattu..
Ilku Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2005 No onko jollain nyt sitten tietoa, mitä lisäominaisuuksia tossa WIN -pohjaisessa Haltechin softassa on verrattuna DOS-pohjaiseen? Voihan noita käyttää sekaisinkin, noita ohjelmia siis, ei kai se sekaisin mene? Eiköhän 386:nen läppis riitä DOS-pohjaiseen ja Pentium taasen WIN-pohjaiseen.
88IROC Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2005 Yleensä Wintel-pohjainen on hienomman näköinen, hitaampi, vaatii enemmän tehoa koneelta (koodissa toistuu echo MS-logo) ja saat olla jatkuvasti buuttaamassa...
Guest pile Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2005 No onko jollain nyt sitten tietoa, mitä lisäominaisuuksia tossa WIN -pohjaisessa Haltechin softassa on verrattuna DOS-pohjaiseen? Voihan noita käyttää sekaisinkin, noita ohjelmia siis, ei kai se sekaisin mene? Eiköhän 386:nen läppis riitä DOS-pohjaiseen ja Pentium taasen WIN-pohjaiseen. ota ja imuroi se haltech sivuilta ja tutustu siihen itse imuroin ja ihastuin siihen on kunnon moni ajoohjelma niin että sytkä ja fuel kartat voi olla yhaikaa auki tekis melkein mieli ostaa kans tuo x malli ja myydä tuo vanha pois
Arska Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2005 Ei vaan p****le suostu asentamaan mun konelle
Ilku Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2005 Pitääkö siinä olla dongle palikka paikoillaan, ennenkuin se asentuu?
Guest pile Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2005 ei mulla siinä mitään ongelmaa ollut, pakattuhan se on joten purkaa se pitää.
Arska Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2005 Purkasin joo. Sitte ku se on ladannu asennusohjelmasta puolet niin herjaa jotain virhettä..
Arska Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2005 ISSET_SE aiheutti yleisen suojausvirheen moduulissa KRNL386.EXE: 00001:AFB2 Valitse sulje. ISSET_SE lopetetaan. Tollainen virhe tulee, sama juttu nettiversiolla ja tänään tulleella levykkeellä. Mulle toi ei sano mitään mutta jos jollekkin joka näiden hel**tinkoneiden kans värkkää. XP:tä käytän ja pitäis toimia siinä. Auttakaa!
Guest Jukka Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2005 Pitäiskö mun tulla, Arska, viikonloppuna kattomaan sun autoa. Voidaan sitten yhdessä haukkua sitä sun konetta. Otanko kannettavan mukaan?
Arska Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2005 Joo, voithan sä tulla mutta auto on kaverin tallis enkä tiedä pääseekö kattomaan. Samalta näyttää kun ennenkin, boksi on vielä pöydällä ja muut kamat on vielä tulematta. Tätä konetta vois kyllä haukkua jos sitte rupeis pelaamaan. Olis kyllä kiva nähdä sun kannettavalla millainen toi win pohjainen ohjelma on. Tarkoitus on ostaa kaverin kans puoliksi kannettava jolla säädöt tapahtuu mutta olis kiva kun toimis täskin että sais kattella ja opetella..
Arska Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2005 No niin, eihän se sitte voinut olla helppoa.. Johdotukset tos -90 on sitte ihan erilaiset, ainakin mitä mä sähkökuvasta ymmärsin (mikä ei oo paljon). Tuleekos muilla vakioboksiin 3 liitintä niinku mulla? Haltechis on ainakin vaan 2lle paikka.
Ilku Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 Ei tule kuin kaksi liitintä. En ole edes kuullut, että vakioboxiin tulis kolmea liitintä. Mikähän se yksi lienee? Kannattaisko vetää XP uusiksi siihen kannettavaan. CD vain sisään ja uudelleen asennus. Ei mitään päivityksiä.
Guest pile Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 No niin, eihän se sitte voinut olla helppoa.. Johdotukset tos -90 on sitte ihan erilaiset, ainakin mitä mä sähkökuvasta ymmärsin (mikä ei oo paljon). Tuleekos muilla vakioboksiin 3 liitintä niinku mulla? Haltechis on ainakin vaan 2lle paikka. muistaisin että jossain oli juttua että muutuu tuo liitäntä vuoresta -90 eteenpäin oletko ollut fmi:hin yhteydessä mitä siellä sanotaan. voisiko sun virusohjelma estää sen haltech:in softan asennuksen vai oletko jo saanut sen asennettua jos ongelma jatkuu niin ota yhteys jaanaan.
Ilku Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 Jos joku on miettinyt juuri Haltechin tilaamista, niin ottakaa yhteyttä privana... olen nimittäin tilaamassa Haltechia suoraan jenkeistä.
Arska Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 muistaisin että jossain oli juttua että muutuu tuo liitäntä vuoresta -90 eteenpäin oletko ollut fmi:hin yhteydessä mitä siellä sanotaan. voisiko sun virusohjelma estää sen haltech:in softan asennuksen vai oletko jo saanut sen asennettua jos ongelma jatkuu niin ota yhteys jaanaan. Näyttäis kuvista että vanhempiin menee pienellä työlla, ainakin -87 näytti et yks johto vaan pitää siirtää ja MAP johdot laittaa. -90 onkin sitte ihan erilainen. Soitin FMI:hin eikä osannu sanoa mitään, ei ollu tietoa onko adaptereita. Täytyy keväällä kun on muut rojut kiinni kysyä Matalamäeltä josko se tekis adapterin ja asentais boksin, tulee pian kallis savu pihalle jos itte yhdistelen. Ohjelman sain asennettua kun otin virustorjunnan lisäksi kerion palomuurinkin pois päältä, kiitti vinkistä! On tää elämä vaan hienoa ja aurinkokin paistaa
Ilku Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2005 Tuli mieleen kans toi palomuuri... siis sen jälkeen kun olin laittanut viestin, että vedä kone siloseksi...jälkiviisautta! =) Hyvä homma.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään