camaro82 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 En löytänyt ko. showsta vielä topikkia joten tässäpä olis. Mulla ei ole muuta tietoa kuin se että se pidetään 16. - 17.4. ja meikäkäisen Camaro onpi kerhon osastolla näytillä. Olisko jotain pohjapiirrosta näyttelystä/osaston sijainnista?
Moona Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Mulla on paperilla mut en osaa scannata ja liittää sitä tähän . Mut alueemme on luvattu et se olis samalla paikalla missä aikasempina vuosina. Olemme isoimmilla kerhopaikoilla ja aika näkyvissä heti sisääntulon läheisyydessä oikealla puolella jenkki/mp hallissa. Hot Rod & Rock Shown bändien alustavat esiintymisajat lauantaina 16.04.2011 ovat seuraavat Pirkkahallin D-hallissa: klo 13.00 Rockwalli klo 14.00 Klamydia klo 15.30 Popeda Näyttely on avoinna la 10 - 18.00 ja su 11 -17.00.
camaro82 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Ok, kyllähän se paikka siitä sit löytyy Jokos muut näytteille asetettavat autot on päätetty?
Moona Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Aikalailla meni uusiks paletti eli vielä auki mut sun ja mindgamen auto vahvistettu . Kun tuut ramppia sisälle halliin niin alat pyrkiä oikeelle ku pääset , siin on yleensä sermit siin kohtaa koska siihen tulee myyjät niin sermien jommal kummal puolella on ajoväylä. Ja melkeen seinään asti niin siit meijät löydät mut voit myös soittaa ku oot pesupaikalla niin tuun vastaan.
camaro82 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 No mä pirautan kun Camu on pesty Mites tuo pesu sitten onnistuu jos sataa kaatamalla vettä/räntää/lunta? En halua manata mitään mutta suomen kevät...
selli Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 No mä pirautan kun Camu on pesty Mites tuo pesu sitten onnistuu jos sataa kaatamalla vettä/räntää/lunta? En halua manata mitään mutta suomen kevät... Metri ennen sisäänajoa on pesupiste Pirkkahallin toimesta hoidettuna.Ei tarvii kovinpitkästi ajella Tai siis varmaankin Tfhran toimesta mutta kuiteski
camaro82 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 En mä sitä ajomatkaa mutta onko pesupaikka katettu? Sateen varalta, kettumainen pestä sateella/kylmässä IIK!
98Camu Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Tuo Sellin Camaro olis hyvä edustaan 2 gen Camaroita. Vinks vinks
98Camu Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Eli ilman tuota RP:n sekoilua homma olis onnistunut? Harmi!
camaro82 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 No ni! OT:tä pukkaa Tai ei kai toi höpöttely ny ihan ooteetä oo Kommentoikaa ny tota mun aiempaa kyssäriä
carita Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 En mä sitä ajomatkaa mutta onko pesupaikka katettu? Sateen varalta, kettumainen pestä sateella/kylmässä IIK! Ei ole katettu, tai ei ainakaan viime vuonna ollut
camaro82 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Ei ole katettu, tai ei ainakaan viime vuonna ollut Niin minäkin muistelen, pitää ottaa sydvesti mukaan
Moona Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 Eli ilman tuota RP:n sekoilua homma olis onnistunut? Harmi! Jep näin oli suunniteltu . Katotaan ens vuonna uusiks jos onnistuis
camaro82 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2011 Entäs jos photoshoppais vanteet shellin camuun? Mutta ens vuonna sit maddamusda näyttelyyn
balez Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2011 Entäs jos photoshoppais vanteet shellin camuun? Mutta ens vuonna sit maddamusda näyttelyyn tai joltain vaan vanteet lainaan.. ei olis eka kerta. en tosin osaa sanoa kellä siellä sopivat ja kuka viitsii lainata
selli Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Entäs jos photoshoppais vanteet shellin camuun? Mutta ens vuonna sit maddamusda näyttelyyn Pahvista tekee siihen kiekot
Lento Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Morjentes taas pitkästä aikaa. Kais itekki vois tulla paikan päälle morjestaa taas näin muutaman vuoden tauon jälkeen T:Samppa
camaro82 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2011 Morjentes taas pitkästä aikaa. Kais itekki vois tulla paikan päälle morjestaa taas näin muutaman vuoden tauon jälkeen T:Samppa Tervetuloa vain
TomiV Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2011 Eiköhän sitä tuu käytyä. Sitä ei viel oo päättäny kumpana päivänä.
Kole Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2011 Lauantaina olisi tarkoitus käydä näyttelyssä
TomiV Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2011 Saakos muuten kerhon jäsenet mittää alennusta sisäänpääsystä?
_j00na_ Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2011 Lauantaina olisi tarkoitus tulla kattelemaan
Tipi -77 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2011 Pitkästä aikaa minäkin pääsen paikalle.. tosin..nuoremmat pojat mukana ja muita perässä vedettäviä
set28 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2011 Oon siellä minäkin lauantaina,Rai Rai
Sarita Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2011 Saakos muuten kerhon jäsenet mittää alennusta sisäänpääsystä? Muistaakseni jäsenkortilla saa muutaman euron alennusta Tampereella. Mutta ei Heisingin näyttelyssä, kai?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään