Jump to content

Hercules-renkaat?

Lady Firebird

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kellään kokemusta kyseisistä rinkuloista? Oon metsästäny Ponuun 245/50/16 renkaita ja mistään Tampereen seudulta ei tunnu löytyvän kyseistä kokoa  ??? Aiemmin ollu Cooperit, mutta Euromaster ei kuulema enää maahantuo niitä. Nyt sitten tarjosivat Hercules G3000 rengasta kun kyselin mitä löytys. Itselle aika tuntematon merkki. Vai kannattaako ennemmin tilata rengasonlinesta Kumhot?

Haluaisin mieluiten Cooperit tai BF Goodrichit, mutta kun ei oo, eivätkä tunnu saavan mistään, niin no can do  m-

Kirjoitettu

Kumhon Ecstat on ihan ok renkaat, tosin kovettuvat kolmessa vuodessa.

Kirjoitettu

Kellään kokemusta kyseisistä rinkuloista? Oon metsästäny Ponuun 245/50/16 renkaita ja mistään Tampereen seudulta ei tunnu löytyvän kyseistä kokoa  ??? Aiemmin ollu Cooperit, mutta Euromaster ei kuulema enää maahantuo niitä. Nyt sitten tarjosivat Hercules G3000 rengasta kun kyselin mitä löytys. Itselle aika tuntematon merkki. Vai kannattaako ennemmin tilata rengasonlinesta Kumhot?

Haluaisin mieluiten Cooperit tai BF Goodrichit, mutta kun ei oo, eivätkä tunnu saavan mistään, niin no can do  m-

Itellä oli Caminossa takana noi hercules fillarit ja kyl ne oli ihan hyvät jopa talvella :D koko oli 275/60/15 m/ suosittelen m/
Kirjoitettu

hei! Minulla on ollut Hercules-renkaat monessakin jenkissä. Siinä ne ovat menneet kuin muutkin,  ei mitään onkelmia ole ollut m/

Kirjoitettu

ps. eräässä rengasliikkeessä sanottiin että Hankookit ovat halvemman hinnan lisäksi paremmat kuin BF Goodrichit...

Kirjoitettu

ps. eräässä rengasliikkeessä sanottiin että Hankookit ovat halvemman hinnan lisäksi paremmat kuin BF Goodrichit...

ja tässä ko rengasliikkeessä myytiin hankookkeja ja naapurissa beeäfgeitä  :W

Kirjoitettu

Uskaltaisin epäillä. tarlistaisin renkaan kuvion ja valitsisin sen jossa enemmän pitoa, jollei hinnassa paljoa eroa.

Myyjän makuun paremmat voi olla hiljaisemmat tai heillä paremmat diilit hankookin valmistajan kanssa, jos saman hintaiset.

ja riippuu rengas mallista tottakai.

Tuolla lisää keskustelua

http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=33120.0

Toyon valikoimasta löytyy aika sporttisia renkaita , jos pitoa haluaa ja ei muistaakseni pahantaiset. Vissiin englantilainen firma joka löytyy tosta linkistä.

Itse tilasin hiljattain http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?dsco=136&cart_id=5665664.136.7415&s_p=Rengas

245/50 R16 H kesärenkaat 

Hae rengaskokoja ( 1 tulosta )

Kumho ECSTA SPT KU31 

245/50 R16 97W vanteen suojalistalla , BSW **

vain 129,20 €

Hinnat sisältävät postitus- ja pakkauskulut ja ALV:n Suomi.

Norden rengas myy samoja, mutta nostaneet hintoja viime kesästä 35e kpl ja vanhat hinnnat olivat samat, kun rengasonlinessa nyt.

"Haluaisin mieluiten Cooperit tai BF Goodrichit, mutta kun ei oo, eivätkä tunnu saavan mistään, niin no can do"

Eiks pirelli ostanut bf goodrichin muutama vuosi sitten  ja niiltä varmaan löytyy joatain vastaavaa tai samaa rinkulaa eri nimellä.

Kirjoitettu

Eiks pirelli ostanut bf goodrichin muutama vuosi sitten 

ei kun Michelin

Kirjoitettu

tosin kovettuvat kolmessa vuodessa.

Kelläs meillä renkaat kestävät 3 V ?  ;D
Kirjoitettu

Kelläs meillä renkaat kestävät 3 V ?  ;D

Mä ajoin Coopereilla 4 kesää  m/

Kirjoitettu

Hankook/Kumho renkaat erittäin hyvät. Voisin melkein väittää että lyömätön laatu/hintasuhde.

Kirjoitettu

Herculekset ovat hyviä talvirenkaita.  Katsastushenkilö viime vuonna kysyi Ponun alla olevien Herculesten vuositunnuksesta 6, että onko 96 vai 06?  Rehellisenä suomalaismiehenä vastasin että kyllä ne on vuodelta 1996.  Suositteli jostain syystä vaihtoa, vaikka pintaa on vielä vaikka kuinka ja jokunen nastakin löytyy.  Kesärenkaat Goodyear G2:t on vähän nuoremmat, ne alkaa jo kyllä olemaan uusimisen tarpeessa.

Kirjoitettu

Hercules varmaankin ajaa asiansa ladyäffän autossa normiajossa.  m/

Kirjoitettu

On merkki mikä tahansa niin H-nopeusluokan renkaat on rungoltaan pehmeet  ja aiheuttaa ajo-ominaisuuksien huononemisen

Kirjoitettu

Hercules varmaankin ajaa asiansa ladyäffän autossa normiajossa.  m/

Balezilla on mennyt Ladyt ja Jäsenet sekaisin  ;D

Kirjoitettu

Balezilla on mennyt Ladyt ja Jäsenet sekaisin  ;D

niiin taitaa olla, ;D ;D ;D

Kirjoitettu

On merkki mikä tahansa niin H-nopeusluokan renkaat on rungoltaan pehmeet  ja aiheuttaa ajo-ominaisuuksien huononemisen

Saatikka sitten kunnon amerikkalaiset palotetkut(s nopeusluokan renkulit)

Kirjoitettu

Mä ajoin Coopereilla 4 kesää  m/

Mulla on olleet Kumhot alla jo 5 vuotta ja vielä pintaa on kuin uudessa  m/

Kirjoitettu

Mulla on olleet Kumhot alla jo 5 vuotta ja vielä pintaa on kuin uudessa  m/

Mtäs sulla on tullu kilsoja viiteen vuoteen? 2000km? 5000km?

Ei välttämättä oo myöskään mikään hyvä juttu, jos renkaat ei kulu sitten millään vaikka kilometrejä tulis paljonkin.

Kirjoitettu

Mtäs sulla on tullu kilsoja viiteen vuoteen? 2000km? 5000km?

Ei välttämättä oo myöskään mikään hyvä juttu, jos renkaat ei kulu sitten millään vaikka kilometrejä tulis paljonkin.

Olisko 4000 mailia lähelle totuutta... ::)

Kirjoitettu

Ei muuta kuin 17 tuumaset vanteet hakuun, 245/45-17 kumit maksaa noin puolet mitä 245/50-16 kumit. Eikä vanteetkaan maksa juuri mitään... pelkkää säästöä, ihan ku rahaa laittas pankkiin!

Kirjoitettu

Ei muuta kuin 17 tuumaset vanteet hakuun, 245/45-17 kumit maksaa noin puolet mitä 245/50-16 kumit. Eikä vanteetkaan maksa juuri mitään... pelkkää säästöä, ihan ku rahaa laittas pankkiin!

ja mieti sitä ulkonäkö parannusta  8)
Kirjoitettu

ja mieti sitä ulkonäkö parannusta  8)

+ajettavuus menee parempaan suuntaan. Win-Win situation!

Kirjoitettu

Haluun pitää orkkis-vanteet  m/ Ehkä jossain kohtaa vois hommata jotkut kakkosvanteet.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...