Jump to content

Hercules-renkaat?

Lady Firebird

Recommended Posts

Kirjoitettu

17-18 tummasissa joo loputon valikoima. toissa kesänä 275/18" profiili ? (matala) bemariin n. 100e kpl rengas onlinesta ja merkkiä oli tyyliin bridgestone tai vastaava.

Kirjoitettu

ja merkkiä oli tyyliin bridgestone tai vastaava.

Ettei vaan olisi ollut milestone?  ;D

Kirjoitettu

En muista muuta kuin laatu renkaat merkilatä bridgestone tai goodyear.....siis toissa kesänä faija sanoi et satkun kipale...voi olla n. hintakin.

Kirjoitettu

Haluun pitää orkkis-vanteet  m/ Ehkä jossain kohtaa vois hommata jotkut kakkosvanteet.

et halua. Nyt on aika tehä gta valsseista kakkosvanteet varaston perukoille  m/
Kirjoitettu

et halua. Nyt on aika tehä gta valsseista kakkosvanteet varaston perukoille  m/

Ääh. Jos noi äijäkkeen Corveten ex-vanteet olis sopinu Ponuun noin niinku teknisesti, olisin laittanu ne alle täksi kesäksi. Ulkonäön puolesta olis sopinu, mut ku ei ne sovi  :'(

Kirjoitettu

Ääh. Jos noi äijäkkeen Corveten ex-vanteet olis sopinu Ponuun noin niinku teknisesti, olisin laittanu ne alle täksi kesäksi. Ulkonäön puolesta olis sopinu, mut ku ei ne sovi  :'(

tommisbilletiltä adapterit  m/ tosin en tiedä veten et lukuja

Kirjoitettu

nelosgennerimäiset +56 nois mun vanteis ainaki.

Kirjoitettu

Niin, no joo. Ne vanteet olis nyt vapaana. Mut silti tarviin renkaat orkkis vanteisiin. Enkä osaa päättää mitkä  ;D

Kirjoitettu

No eikös toi ole aika simmpeli ongelma.Vetenvanteet alle kesäksi, ja tilaat aremiikasta pitkällä aikataululla mieleisesi kumit orkkisvanteille.Noi orkkiksethan on siinämielessä hyvät että ovat kevyet(eikä ollenkaan pöllömmän näköiset)

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Tänään kävin paikallisesta kyselemässä niin olis Herculekset eteen 225-50-16 ja taakse 245-50-16 töineen hintaan 400e.Ei paha?

Kirjoitettu

Tänään kävin paikallisesta kyselemässä niin olis Herculekset eteen 225-50-16 ja taakse 245-50-16 töineen hintaan 400e.Ei paha?

Joo, ei paha. Prkl ku mä hukkasin sen sähköpostin, jossa oli paikallisen rengasliikkeen tarjous mulle... en muista yhtään mihin hintaan tarjosivat  :-\

Kirjoitettu

Joo, ei paha. Prkl ku mä hukkasin sen sähköpostin, jossa oli paikallisen rengasliikkeen tarjous mulle... en muista yhtään mihin hintaan tarjosivat  :-\

oisko tsydeemia niinkuin meillä muillakin, ;D ;D                               

• 2 years later...
Kirjoitettu

ja tässä ko rengasliikkeessä myytiin hankookkeja ja naapurissa beeäfgeitä  :W

Ei vaan ko rengasliike myi molempia. :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...