Fenix Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 17-18 tummasissa joo loputon valikoima. toissa kesänä 275/18" profiili ? (matala) bemariin n. 100e kpl rengas onlinesta ja merkkiä oli tyyliin bridgestone tai vastaava.
somnamnaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 ja merkkiä oli tyyliin bridgestone tai vastaava. Ettei vaan olisi ollut milestone?
Fenix Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 En muista muuta kuin laatu renkaat merkilatä bridgestone tai goodyear.....siis toissa kesänä faija sanoi et satkun kipale...voi olla n. hintakin.
balez Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 Haluun pitää orkkis-vanteet Ehkä jossain kohtaa vois hommata jotkut kakkosvanteet. et halua. Nyt on aika tehä gta valsseista kakkosvanteet varaston perukoille
Lady Firebird Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 et halua. Nyt on aika tehä gta valsseista kakkosvanteet varaston perukoille Ääh. Jos noi äijäkkeen Corveten ex-vanteet olis sopinu Ponuun noin niinku teknisesti, olisin laittanu ne alle täksi kesäksi. Ulkonäön puolesta olis sopinu, mut ku ei ne sovi :'(
balez Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 Ääh. Jos noi äijäkkeen Corveten ex-vanteet olis sopinu Ponuun noin niinku teknisesti, olisin laittanu ne alle täksi kesäksi. Ulkonäön puolesta olis sopinu, mut ku ei ne sovi :'( tommisbilletiltä adapterit tosin en tiedä veten et lukuja
mikke Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 tommisbilletiltä adapterit tosin en tiedä veten et lukuja nelosgennerimäiset +56 nois mun vanteis ainaki.
Lady Firebird Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 tommisbilletiltä adapterit tosin en tiedä veten et lukuja Niin, no joo. Ne vanteet olis nyt vapaana. Mut silti tarviin renkaat orkkis vanteisiin. Enkä osaa päättää mitkä
z 28 jari Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 No eikös toi ole aika simmpeli ongelma.Vetenvanteet alle kesäksi, ja tilaat aremiikasta pitkällä aikataululla mieleisesi kumit orkkisvanteille.Noi orkkiksethan on siinämielessä hyvät että ovat kevyet(eikä ollenkaan pöllömmän näköiset)
Chevy Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2011 Oon metsästäny Ponuun 245/50/16 renkaita ja mistään Tampereen seudulta ei tunnu löytyvän kyseistä Haluaisin mieluiten Cooperit tai BF Goodrichit, mutta kun ei oo, eivätkä tunnu saavan mistään, niin no can do sponsorimme http://www.tradeparts.info/components.asp?Function=Details&ID=3305
TPI-5.0 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2011 Tänään kävin paikallisesta kyselemässä niin olis Herculekset eteen 225-50-16 ja taakse 245-50-16 töineen hintaan 400e.Ei paha?
Lady Firebird Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2011 Tänään kävin paikallisesta kyselemässä niin olis Herculekset eteen 225-50-16 ja taakse 245-50-16 töineen hintaan 400e.Ei paha? Joo, ei paha. Prkl ku mä hukkasin sen sähköpostin, jossa oli paikallisen rengasliikkeen tarjous mulle... en muista yhtään mihin hintaan tarjosivat
ratskin Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2011 Joo, ei paha. Prkl ku mä hukkasin sen sähköpostin, jossa oli paikallisen rengasliikkeen tarjous mulle... en muista yhtään mihin hintaan tarjosivat oisko tsydeemia niinkuin meillä muillakin, ;D
nina Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2014 ja tässä ko rengasliikkeessä myytiin hankookkeja ja naapurissa beeäfgeitä Ei vaan ko rengasliike myi molempia.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään