Jump to content

Balezin entinen "vormula"

Recommended Posts

Kirjoitettu

oliko takakontissa enemmän ja vähemmän kärähtäneitä tulpanjohtoja  ;D

Ja kolinaa ?

• Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• somnamnaa

35

• balez

13

• Fenix

11

• repa

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Eikös tän topikin nimeksi vois vaihtaa Somnamnaan nykyinen Formula? Vois kommentitkin olla pykälää asiallisempia  :W

Kirjoitettu

Ja kolinaa ?

ja 13.5s aikakortti vartilta niinkuin sullakin.. Ainiin eihän sun autolla ollutkaan sellaista  :W
Kirjoitettu

ja 13.5s aikakortti vartilta niinkuin sullakin.. Ainiin eihän sun autolla ollutkaan sellaista  :W

;D

Kirjoitettu

Mitkäs renkaat nuo on, mistä tilasit ja mitä maksoi?

Nimimerkillä "Renkaat on vain savua kiinteässä muodossa"

285/35-18 falkenit

Rengas-onlinesta tilasin ja maksoi hiukan alle 410 euroa pari kotiinkuljetettuna.

Kirjoitettu

Oisko hiekkalaatikko oikea paikka liirumlaarumille  m/

Kyllä tässä ketjussa minun puolestani saa hiukan spedeillä.

Ei tämä niin vakavaa ole  :)

oliko takakontissa enemmän ja vähemmän kärähtäneitä tulpanjohtoja  ;D

Olihan siellä muutama.

Balez kyllä kertoi reilusti tästä ongelmasta.

Sen takia hommasin ne thermo-Tec suojat uusien piuhojen päälle. Katsotaan olisko niistä apua?

Kirjoitettu

Kyllä tässä ketjussa minun puolestani saa hiukan spedeillä.

Ei tämä niin vakavaa ole  :)

eipäs, kun toiset tietää aina paremmin kun itse  ;D

minun omassa topicissa jos rönsyää kirjotukset liikaa (tuskinpa) niin osaan kyllä moderaattoria "nykäistä hihasta" että siivoomaan.  ;)

mutta jotten nyt harjoita täyttä pask jauhantaa niin sanottakoon tosiaan että erittäin hyvän aihion ostit  m/

vähän väriä ja jotain omaa kehiin niin jo pärjäis pitkälle. tokihan sitä virittämistäkin on hyvä jatkaa kun kerran on huolella alotettu

Kirjoitettu

Tulpanjohto ongelmat välttyy edelleen spark-armeilla

Näitä sitten seuraavaksi jos nykyinen konsti ei pelitä.

Helvetin rumathan noi nykyiset thermosukat kyllä on muuta olkoon, jos vaan estävät tuon piuhojen sulamisen.

Hommasin tänään vanteisiin lukkomutterit. 

Olikin hiukan enemmän ohjelmaa kuin mitä luulin, koska vanteen pulttireiät ovat niin pienet ettei sinne mahdu suurin osa lukkomutterien avaimista.

Löytyi kumminkin sopivat ja toivotaan että vähentää edes harrastelijavarkaiden mielenkiintoa tunkin käyttöön.

Nimim. Kerran autonsa tiiliskivien päältä löytänyt.  >:(

Kirjoitettu

285/35-18 falkenit

Rengas-onlinesta tilasin ja maksoi hiukan alle 410 euroa pari kotiinkuljetettuna.

Masennetaan vähän.Samat kumit Camskill:istä 342€

Kirjoitettu

Tokihan sitä virittämistäkin on hyvä jatkaa kun kerran on huolella alotettu

Juu tottakai mielessä pyörii kaikenlaista mutta katsotaan nyt.

Ehkä se imariongelma jossain vaiheessa...

Tähän autoon on työnnetty kyllä kottikärrytolkulla rahaa. Katselin noita kuitteja rempoista ja aina on näköjään homma lähtenyt lapasesta.  :o  

Voisin ostaa sen balezin mustanginkin sopivaan hintaan muutaman vuoden päästä kun motivaatio loppuu.  ;D

Masennetaan vähän.Samat kumit Camskill:istä 342€

Muutama kymppi sinne tänne  ;) Onneksi en ostanut lähimmästä rengasliikkeestä. Silloin olisi jo voinut masentaa.

Kirjoitettu

Muutama kymppi sinne tänne  ;) Onneksi en ostanut lähimmästä rengasliikkeestä. Silloin olisi jo voinut masentaa.

Joo sillä laitoin että siinävaiheessa kun oot sorvannut etukumit vaihtokuntoon, niin kantsii kattoa toi camskillin hinnat.

Kirjoitettu

Juu tottakai mielessä pyörii kaikenlaista mutta katsotaan nyt.

Ehkä se imariongelma jossain vaiheessa...

Tähän autoon on työnnetty kyllä kottikärrytolkulla rahaa. Katselin noita kuitteja rempoista ja aina on näköjään homma lähtenyt lapasesta.  :o  

Voisin ostaa sen balezin mustanginkin sopivaan hintaan muutaman vuoden päästä kun motivaatio loppuu.  ;D

ainakin oon yrittänyt laittaa hyvää osaa ja laittanut kaikkea turhaakin kun on tuntunut hyvältä..  mulla oli kerran ne thermosukat mutta otti lämpöä ja rupes lyömään läpi lopulta ihan kunnolla vaikka johdot ei sulaneet  ::) kuiteista ei näy edes vielä yksikään alustan osa, mitkä kaikki on uusittu mun omistuksen aikana. onhan siinä sanomistakin, maali oli pahin.. mutta mun mielestä ylivoimasesti eniten vastinetta rahalle mitä tarjolla oli tohon hintaluokkaan. musseen mennyt 3k€ jo enkä oo edes ajanut vielä.. alustaa, ilokaasut nyt sitten rakennettiin periaatteessa uudestaan, penkit, rätin pumppu yms. valssit tarvis vielä  m/ mussen saa ostaa sitten kun hillot riittää 427 r  m/

Toivon hartaasti että tää koppi toimii ja kulkee niin hyvin kuin vanha amerikkalainen voi.. ainakaan liittymän kaarteissa ei tartte ekana himmata kaasusta  m/

Kirjoitettu

Näitä sitten seuraavaksi jos nykyinen konsti ei pelitä.

Helvetin rumathan noi nykyiset thermosukat kyllä on muuta olkoon, jos vaan estävät tuon piuhojen sulamisen.

Naa ei ainakaan mun silveraadossa nayta rumalta. En tiia mita rosteripunosta pinnassa mutta siistit kumminkin.

Mulla 2 johtoa 3mm paasta rosteriprimaareista, on taa kiinalaiset suunnitellu pakosarjaa. Ei oo kuvaa konehuoneesta mutta jonkun aikaa tossa nyt on ajeltu ja ei ne johdot tollasen tulpasukan sisalla mitaan sano

http://crisis.kuvat.fi/kuvat/Silverado%20project/02052011385.jpg/small

Tassa milta ne nayttaa asennettuna. Mulla tosiaan hopiat:

http://www.anclamotorsports.com/dei/dei_spark_plug_wire_heat_protection/g-50638.aspx

Tais maksaa 20 pari, koko setti nayttaa netissa olevan 99... Hurjaa ku ne maksaa enemman melkein ku tulpanjohdot (paljon enemman ku silveraadon AC delcon tulpanjohdot ainakin :D )

Kirjoitettu

Naa ei ainakaan mun silveraadossa nayta rumalta.

No noihan on todella siistit verrattuna thermo-tec firman tekemiin.

Mikäköhän on syynä kun ponussa tyhjäkäynti seilailee ikävästi. Välillä meinaa jopa sammua.

Tekee sitä ajoittain lämpimänä ja aina kylmänä.

Jos oikein ymmärsin niin tämä on alkanut balezin ratapäivän jälkeen?

Kirjoitettu

No noihan on todella siistit verrattuna thermo-tec firman tekemiin.

Mikäköhän on syynä kun ponussa tyhjäkäynti seilailee ikävästi. Välillä meinaa jopa sammua.

Tekee sitä ajoittain lämpimänä ja aina kylmänä.

Jos oikein ymmärsin niin tämä on alkanut balezin ratapäivän jälkeen?

käy rikkaalla.. Suuttimet vaihdettu mutta niiden koko ei ole prommilla.. Ehkä tämä? Maffin puhdistin spraylla ja se autto kesällä.. ? Tai sitten kuvittelin..Kato ettei se paisarinletku vuoda kun on tiukkana, ilmanotonputki painaa sitä meinaan kun konepelti kiinni ja jos vuotaa niin vetää maffille glykolihöyryä? Tässä tämmösiä pointteja mitä tuli mieleen.

Toi tyhjäkäynnin seilaus alko kun ilmapumppu poistettiin ja osa letkuista vieläkin tulpattu huonosti teipillä väliaikasesti mikä jäi sitten tekemättä.. Kun tuut lomalta ja heitän nyssäkät sulle niin voin näyttää tai voidaan kattoo ne. Tosin tyhjäkäyntimoottori on vaihtamatta ja autto camarossa ainakin.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

käy rikkaalla.. Suuttimet vaihdettu mutta niiden koko ei ole prommilla.. Ehkä tämä? Maffin puhdistin spraylla ja se autto kesällä.. ? Tai sitten kuvittelin..Kato ettei se paisarinletku vuoda kun on tiukkana, ilmanotonputki painaa sitä meinaan kun konepelti kiinni ja jos vuotaa niin vetää maffille glykolihöyryä? Tässä tämmösiä pointteja mitä tuli mieleen.

Toi tyhjäkäynnin seilaus alko kun ilmapumppu poistettiin ja osa letkuista vieläkin tulpattu huonosti teipillä väliaikasesti mikä jäi sitten tekemättä.. Kun tuut lomalta ja heitän nyssäkät sulle niin voin näyttää tai voidaan kattoo ne. Tosin tyhjäkäyntimoottori on vaihtamatta ja autto camarossa ainakin.

Paisarinletku ei ole vuotanut ja ajoittain tyhjäkäynti aaltoilee ja toisinaan käy ihan nätisti.

Näin tänään auton edellisen omistajan ja sain kasan sekalaisia osia konttiin. 

Pakko mainostaa hiukan, eli tämän rompetapaamisen jälkeen kehä kolmosella balezin uusi jäi balezin vanhalle.  :W

Kirjoitettu

Pakko mainostaa hiukan, eli tämän rompetapaamisen jälkeen kehä kolmosella balezin uusi jäi balezin vanhalle.  :W

siinähän ne tärkeimmät  \m/  :D

Kirjoitettu

Paisarinletku ei ole vuotanut ja ajoittain tyhjäkäynti aaltoilee ja toisinaan käy ihan nätisti.

Näin tänään auton edellisen omistajan ja sain kasan sekalaisia osia konttiin. 

neext  ;D
Kirjoitettu

Metwursti tarttee kauraa, että jaksaa laukata..

Kirjoitettu

Oot vaan kateellinen  ;D

Niin on. Meetwursti teuraaksi ja autoa ostamaan ...

Kirjoitettu

Niin on. Meetwursti teuraaksi ja autoa ostamaan ...

Mullakin on meetwurstia leivänvälissä... m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...