Jump to content

Balezin entinen "vormula"


somnamnaa

Recommended Posts

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • somnamnaa

    35

  • balez

    13

  • Fenix

    11

  • repa

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mikas ihmeen kiertopalkinto tasta nyt tuli?  ???

 

Tila loppui kesken niille oville  :(

 

Jos totta puhutaan niin alkoi tekemään mieli jotain vielä "parempaa" ja nopeampaa.  \m/

 

Link to comment
Share on other sites

Oli lähellä ettei tämän auton tarina loppunut tähän päivään.

Joku vastaantuleva urpo kaarsi yllättäen suoraan eteen kun päätti kääntyä sivutielle. Sain onneksi jarrutettua vauhtia sen verran ettei tullut osumaa. Oli turhan lähellä ettei pelti rytissyt >:(

Link to comment
Share on other sites

Kiitos teille ja laitoksen rakentaneelle herralle ja somnammaalle tarjouksesta josta ei voinut kieltäytyä.

Itse asiassa mua käy sääliksi teitä, kun joudutte kestämään mun älynväläyksiä vielä jatkossakin potenssiin 2 :P

Hienoa, m/ m/

Link to comment
Share on other sites

Ei ollut sentään balezin entinen ja repan uusi  ::)

Fenixille tiedoksi, että kannattaa kysyä mun ostohaluja sitten kun/jos on joskus myymässä. Se ettei tämä ole mun pontiac johtuu vain ja ainoastaan mun köyhyydestäni.  :-X
Link to comment
Share on other sites

Fenixille tiedoksi, että kannattaa kysyä mun ostohaluja sitten kun/jos on joskus myymässä. Se ettei tämä ole mun pontiac johtuu vain ja ainoastaan mun köyhyydestäni.  :-X

 

Tämän takia kommenttini laitoinkin kun tiesin että olet tätä joskus miettinyt hommata ihan tosissaan  ;)

Link to comment
Share on other sites

ainakin tänään mies näytti iloiselta.. tai siis kaikki meistä.. fenixi puhui mulle "mun" autosta.. emt kenen tää nyt sitten on  ;D

Ostat sen sitten multa takaisin vuonna 2028 kun mun kortti menee vanhaksi  m/
Link to comment
Share on other sites

ainakin tänään mies näytti iloiselta.. tai siis kaikki meistä.. fenixi puhui mulle "mun" autosta.. emt kenen tää nyt sitten on  ;D

Huoramikahuora antaa kaikille kyydit muttei ilmaiseksi ;D

Link to comment
Share on other sites

Käväsin us-partsissa tänään ja siinä vuoroa odotellessa osui silmään sparcon sport penkit taitettavalla selkänojalla ja värikin sopiva musta-harmaa.

400 egee pari kiskoilla. Taidan hakea pois viikon päästä pölyyntymästä ;D

Link to comment
Share on other sites

Käväsin us-partsissa tänään ja siinä vuoroa odotellessa osui silmään sparcon sport penkit taitettavalla selkänojalla ja värikin sopiva musta-harmaa.

400 egee pari kiskoilla. Taidan hakea pois viikon päästä pölyyntymästä ;D

ennenkuin kannat penkkejä kotiin , mittaa leveys että mahtuu. 3gen:ssä on kapeat penkit ja olen kerran itse ostanut tuollaiset "halpis" sporttipenkit ja huomannut että eihän nämä sovi / ratti-penkkilinja väärin m-

Link to comment
Share on other sites

ennenkuin kannat penkkejä kotiin , mittaa leveys että mahtuu. 3gen:ssä on kapeat penkit ja olen kerran itse ostanut tuollaiset "halpis" sporttipenkit ja huomannut että eihän nämä sovi / ratti-penkkilinja väärin m-

sopii nuo sparcot  m/ kolella on omassa ja menee musseenkin mikä ahtaampi  m/

Link to comment
Share on other sites

Pitää vielä mitata varmuuden vuoksi niin ei tarttee edes takas niitä roudata.

Toinen mikä täytyy mitata on että mahtuuko oma hanuri penkkiin :W

kiskoja kun vähän rakentaa niin tulee  m/ kyllä ne penkit menee..onkohan kolella kuvia? vois laittaa jos näkee tän  m/

Link to comment
Share on other sites

Jos on pitkä kuski,niin kannnattaa katsoa että penkin kiinnityskiskojen ja istuinosanväliin jää paljoa tilaa->ettei osu kajuutta kattoon...

niin eihän Fenix ole sieltä pieninimmästä päästä,  :W :W

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...