Jump to content

Pontiac Trans-Am GTA -87


Recommended Posts

Posted

Ponu käytetty leimalla ja komeasti läpi kehujen kera \m/  Päästöarvot seuraavat:

 

CO  1,01

HC  129

CO2 13,90

O2  1,43

 

Arvot viittaa että ei vissiin käy kauheen rikkaalla?Maffin vikakoodit 33-34 on lakanneet tulemasta.Nakutuskoodia antaa silloin tällöin...

 

Lailliset takagummit vaihdettu leimaa varten (kiitokset Sirkus hyvistä ja halvoista renkaista  m/ ) Kuskin puolen vanteet hiottu ja kiillotettu täältä löytyneiden ohjeiden mukaan,hyvät tuli.Oven saranatapit tuli nippelit.fi.stä ja ne tarttis vaihtaa jossain välissä.

  • 1 year later...
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TPI-5.0

    37

  • Fenix

    5

  • Crisis

    2

  • repa

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Uudessa tallissa touhuttu ja autoa purettu.Suuttimet olis tarkoitus vaihtaa.EGR myös lähtee,olipa karmeessa karstassa plenum ja runnerit.

 

Näyttääkö että tuota imaria olisi hiukan hierottu?

 

Imusarja.jpg.f038b0974248293ea3ee733193d8fa3b.jpg

Posted

Ehdottomasti paremman näköinen "siivellä".

Posted

Takasiipi on työn alla,ens keväänä ku ilmat lämpenee että voi ulkona työskennellä niin hion ja kittaan ja hion ja hion ja hion sen loppuun ja vedetään väri päälle.

 

Mutta asiaan,kiinnitin bensakiskon päähän kylmäkäynnistinsuuttimen bensaputken paikalle painemittarin ja testasin suuttimien vuotoa bensakisko ylhäälä suuttimet irti imarista.Virrat päälle ja mittarin mukaan painetta tuli 2 baria.Sormen päällä kun koski suuttimen kärkeä niin tippa tuli sormeen,tai no,kostea läiskä.taitavat vuotaa pirulaiset?Jos jo kahdella barilla kärki kastuu niin ilmeisesti ovat kaput?

Posted

Takasiipi on työn alla,ens keväänä ku ilmat lämpenee että voi ulkona työskennellä niin hion ja kittaan ja hion ja hion ja hion sen loppuun ja vedetään väri päälle.

 

Mutta asiaan,kiinnitin bensakiskon päähän kylmäkäynnistinsuuttimen bensaputken paikalle painemittarin ja testasin suuttimien vuotoa bensakisko ylhäälä suuttimet irti imarista.Virrat päälle ja mittarin mukaan painetta tuli 2 baria.Sormen päällä kun koski suuttimen kärkeä niin tippa tuli sormeen,tai no,kostea läiskä.taitavat vuotaa pirulaiset?Jos jo kahdella barilla kärki kastuu niin ilmeisesti ovat kaput?

Todennäköisesti tai ainakin hajoamassa. Eikun uutta tilaukseen Racetronixilta, tulee viikossa kotiovelle ja ei varmasti mene rahat hukkaan.
Posted

Sellasta vielä kysyisin kun otin tuon Cold start injectorin pois kokonaan niin pitääkö sinne menevä ilmakanava plenumista tukkia jollain vai riittääkö pelkkä levyn ja tiivisteen ruuvaaminen injektorin paikalle?Siinähän on se syvennys josta ilma edelleen pääsisi levyn alta kulkemaan....

  • 9 months later...
Posted

Eipä taida saada saranan rullia mistään päin Suomea.Hawks myisi rullaa tapilla mutta en taida ruveta enää tilaamaan.Yläsaranan uudet hilut sain vaihdettua hantin puolelle ja aika jämäkkä tuli.Tämmöisen satsin tilasin Rockautosta...

WP_20141204_001.jpg.5603d73c6fac31933fef8e9a6e1e3af6.jpg

Posted

Kuskin puoli menossa,tuommoisella virityksellä pysyi ovi hyvin paikoillaan...

WP_20141204_002.jpg.1d6558666612007b8c3f40f72a23ee41.jpg

Posted

Oliko miten veemäinen saada vanhat tapit irti? Samanmoinen rokkiautosta ostettu satsi oottelee hyllyllä inspistä.  :)

Posted

Ei se kauhean hankala ollut,paineilmavinkulla paksulla pyöreäpäisellä terällä tapit sileeksi ja tuurnalla napautti pois.Ovat onneksi ylä-ja alapuolella ettei siellä välissä  ;D Tulee kyllä hiton jämäkkä sarana.Muista katsoa miten päin puslat on vanhassa että tulevat samoin päin.Eli kaulus ulkopuolella.

Posted

Molemmat ovet olis nyt paikallaan.Apuskuskin menee hienosti kiinni ilman suurempaa voimaa.Kuskin puoli vaatii hieman enemmän mutta johtunee strikerin väärästä korkeudesta,täytyy säätää.

Rolleri korjaantui sillä että appiukko sorvasi messinkiholkin kuluneen muovisen tilalle.

WP_20141211_001.jpg.04bb27164c69bed4c17bc35df6684f35.jpg

Posted

Jousen saa näppärästi pidettyä kasassa 7,6 nippusiteellä.Ruustukilla kasaan ja nippusiteet paikalleen,sitten jousi koloonsa ja matopuukolla siteet poikki.

WP_20141211_002.jpg.1bcf8e1cff7d2228796daf73cbb23335.jpg

Posted

Siellähän se köllöttää kolossaan.  m/

WP_20141211_003.jpg.c2df3f3701ccb2d41d917f8354fbc21f.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...