Jump to content

Pori-Satakunta

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Taitaapi jäädä väliin lauantain yo juhlien takia... perjantaina voipi olla vielä pari pikku hommaa tekemättä lauantaita varten.

• Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• forssi83

267

• Teac

226

• Jarno

173

• Markus

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Täytyy vähän kyniä tota autoo joten Pori varmaan jää väliin.

Kirjoitettu

kyl sitä vissiin poikkeemaan pitäs tulla....

Mulla olis parempi idea ku päämäärätön ruisailu...eli KAIKKI vaan avustamaan noiden p...keleen pakosarjojen asentamisessa perjantai ehtoosti...nii ja paikkaha o meen suuli... m/

ps. omat asennusjuomat sallitaa, toki meilläki tulee vettä kraanasta..

Kirjoitettu

otetaan reippaasti asennus-jaskaa,ni luultavasti aamulla transussa on pystyputket pellin läpi  ;D

Kirjoitettu

eli kaikki jeesaan nyt kimmoa pellisarjoissa ja sitte la ehtoolla kaikki jeesaan mua pellisarjojen kans  ;D pe tullaan kyl jos ei sada, ku ei noita roof rail-tiivisteit ol ja ne listatkin jotenkin kummallisesti väänty kasatessa  ::)

Kirjoitettu

kyl sitä vissiin poikkeemaan pitäs tulla....

Mulla olis parempi idea ku päämäärätön ruisailu...eli KAIKKI vaan avustamaan noiden p...keleen pakosarjojen asentamisessa perjantai ehtoosti...nii ja paikkaha o meen suuli... m/

ps. omat asennusjuomat sallitaa, toki meilläki tulee vettä kraanasta..

No per..le, johan osasit päivän valita (nimim. on sitä peltisarjoja ennenkin soviteltu rälläkän ja migin kanssa  >:( )

Kirjoitettu

intoo olis kyllä little bit of cruising, men jag kan inte tulla, jag måste go to work lauantaina perkele ja vissiin long dag perjantainaki saatana m- ...

Kirjoitettu

on tääl markus muillakin la työpäivä  ;) mulla herätys jo 02.30 la aamulla  m/

Kirjoitettu

juu, mutta tosta perjantaista ei tiedä kuin myöhään menee??

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

TÖTTÖRÖÖ!!!  :-\ Onko kaikki jo västerååsi tunnelmissa?!?

Kirjoitettu

JUUUUUU ollaan... sain ton kotteronkin just katsastettuu ja tänää pitäs heittää se alustasatsi alle, jos vaa jaksaa... ::)

Kirjoitettu

Älä nyt ala repimään... ettei paikat revähdä just ennen reissua  ;D

Kirjoitettu

Yritin repii.....mutmut ei piisannu paaki kätösessä, joten laitoin vanhat romut kiinni...ei jaksa....kattellaan myähemmin...

Kirjoitettu

Ruunut on vaihdettu. Viellä pitäs huominen päivä jaksaa duunissa ja sit kesäloma alkaa  ;D ;D

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Mää kans töissä samalla ku kirjoitan tätä  ;D

Jumal.... työ aikana  ;D ;D

Kirjoitettu

eikös ens perjantai ole kuun eka..? eli FDB'n aika  \m/ Siispä sillon tikkulaan kaffettelemaan!!!

-on tää kesä oolu kyl luvattoman hiljasta häppeninkien suhteen  ::)

Kirjoitettu

saa nährä et kerkiääkö sitä tohon mennessä viel lopettaan viikon ajoa...mut jos pääsen ni tuun..

Kirjoitettu

eikös ens perjantai ole kuun eka..? eli FDB'n aika  \m/ Siispä sillon tikkulaan kaffettelemaan!!!

-on tää kesä oolu kyl luvattoman hiljasta häppeninkien suhteen  ::)

Höpö höpö... olet vaan ollut aina väärässä paikassa  ;D

Tikkulaan Perjantaina, Sunnuntaina Forssaan ja siitä viikko eteenpäin Kokemäelle 10V cruisinkeihin  \m/ \m/

Kirjoitettu

onko täänään ketään menos abc?? ;D me ollaan menos jos on muitakin tulos jos vaan oon ajoissa porissa :) ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...