Teac Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 Siis mitäh... 1. olette menossa (menossa) 2. jos tulee muitakin (ehkä menossa) 3. jos olet ajossa Porissa (ette ilmeisesti menekään) Oli vähän turhan monta mutkaa tuossa tulossanne; siis menette vai ette? Tuskin siellä nyt kuitenkaan yksin tarvitsee olla... Perk.... Me ainakin varmasti tullaan jos nuoret miehet haluaa lähteä jos ei sada ja jos paistaa aurinko niin voi olla että ei olla tulematta paitsi jos on maa märkä ;D
TA350 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 siis tullaan jos keretään jos ei oo muuta tekemistä ja on perjantai jos ei oo torstai tai sitten ei voi olla ehkä mutta sen sitten tietää vasta illalla, mut katotaan ny varmaankin saavutaan jos ei olla muualla tai sit on märkä tie ???
Teac Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 siis tullaan jos keretään jos ei oo muuta tekemistä ja on perjantai jos ei oo torstai tai sitten ei voi olla ehkä mutta sen sitten tietää vasta illalla, mut katotaan ny varmaankin saavutaan jos ei olla muualla tai sit on märkä tie ??? Kylläpäs osuit asian ytimeen
antti65 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 onko mahdollista et pääsette kun ei oo näkyny oon luullu et talli edes on vie lunta hah hah
forssi83 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 onko täänään ketään menos abc?? me ollaan menos jos on muitakin tulos jos vaan oon ajoissa porissa siis tehrään ny ensteks selväks että tota kirjotettaessa mä olin ajamassa hesasta turkuseen ja toisteks tosta puuttuu T:MARINA ollaan tulossa ku juur kotiuruin onko mahdollista et pääsette kun ei oo näkyny oon luullu et talli edes on vie lunta hah hah tähän vastaan että tallikausi alkoi jo toukokuussa
Jarno Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 vi ska komma inte,om det regnar i här på kvällen tai jottai
TA350 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 nonii heti tänne apcl ny ja nopeesti.... liäkkimiäs vois varmaa alkaa kattelee sitä kotkaniämee jos vaiks päästäs saunoo ja rillaa...joskus täs enskuun pualel.. tää o meen koko ison täällä apcl olevien porukoiden vaatimus ei toive....
Teac Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2007 Iha ihme porukkaa; ensin ei muka tapahdu mitään ja sitten kun tapahtuu ni jäärää kotiin luputtaan peukkua Ei Poris mitään satanu puol yheksän aikaan.
Markus Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 Ku saan ton jätteen tosta nippuun ni lupaan tulla jättään aapeeceel kumia katuun...
forssi83 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 siis mitä V'''UA.. ketäs siel abcl ny oikeen olikaan????? yhdel ei oikee ollu kruisailu fiilikset ja toinen meni käymää prismassa ei siel ollu pual 8 ku jotain halvatin mopareita + pauttiarallaa sata möppelii.... ei näkyny kimmoo taikka tapsaa saatikka jarnoo niin ja jarno tilaas se säkylänpaikka jotta päästään rillaan ja saunoon
forssi83 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 ai niin , kyl meen tarttee joku kerta pitää kokoontuminen jotta saaraan toi anttikin mukaan kuvioihin! onhan hän jo vuaden verra porissa kohta majaillut jos oikeen muistan... korjataan ny sen verra että räpsöössä, se on jo melkein ruattia
Teac Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 Joo joo, mut se oli ennen kahdeksaa. Häppeninkihän alkaa virallisestikin vasta 20. kakskyt yli mekin vasta siellä oltiin ku piti ensteks käydä hakemassa eväät rismasta ku se nyt sattuu oleen auki vaa yheksään. Kyl siel oli TA350, antti65, ari-Z, allekirjoittanut ja muutama muukin; f-bodeja joku 6-7 kpl. Olis kannnattanut malttaa odottaa yks puol tuntii ni rupes porukkaa ilmaantuun ku sade laantu. Jos klo 20 reikä reikä ei ole porukkaa ni ei se sitä tarkoita etteikö sinne ketään tulisi. Hirvee hätähousu; jos viis yli kahdeksan ei ole porukkaa ni lähtee menee
Jarno Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 joo joo!! anteeks nyt herräsväki kun en jaksanu vääntäytyä paikalle tääl tuli vettä ku esterin berbedoksesta,sillon kun olis pitäny lähtee suihkimaan sinnepäin ja jne jne. hampaatki oli pesemättä -mut juu siis tuanoi häh? varaanko sen kotkiksen vai mites se markuksen putka?
Markus Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 mun tarttee puhuu tosta putkan mökistä, jos sen sais varattuu sillai "yksityis" tilaisuuteen...
Markus Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 melko varmaan saadaan mökki ehtooks->aamuks koska?
Jarno Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 meil käy 24/25.8 tai 31.8 perjantai.. seuraavaks sopii 28.9
forssi83 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 voi vihtorin vanhukset, vähä sataa vettä ni johan on papat tehty sokerista, toi on juur tota pula-aikoina kasvaneitten tyyliä. väitetään että nykyäajan nuoret on mamiksii mutta ihte ei viittitä tulla kolottavien luitten kanssa paikalle ku vähä tihkuttaa mulla aina hieman kysymys merkkei noi perjantai päivät ku en tie mihin aikaan tuun ajosta takaisn poriin...
Markus Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 saako lauantai 25.8 kannatusta? koitetaan saada toi päivä lyötyy lukkoo suht nopeest ni saan sen mökki homman buenoks
antti65 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2007 pistäkää häppeninki syyskuun puolelle lähden tollo viroon 23-25 -8 ollaan virossa halvan viinan perässä
peltzi80 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 saako lauantai 25.8 kannatusta? Meille kävis toi ja sen jälkeen alkaa muutto ja remontti joten seuraavasta vapaasta ei tietoa...
Teac Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Näyttäis sopivan meillekin... ainakin tällä hetkellä.
Markus Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2007 tulet antti suoraan sieltä virosta tonne mökille ...
Markus Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2007 No kyl mä vähän sitä mieltä oon. eli 25.8 saunaehtoo putkan mökillä, mihis aikaan porukka niinku pystyis/kerkee? Jarnon kans tos keskusteltiin et porukka säkylän torille x aikaan ja siitä sit letkassa mökille, ni ei tuu eksyneitä yksilöitä, sitte saa heittää toivomuksia ajasta, koska oltas torilla.
Markus Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2007 No nii sehän on ny selvä, kellon aikoja...? 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17? siitä saa valita sopivan, mulla ei väliä mihin aikaan
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään