Jump to content

Burnout Party 3.9.2011 Kiikala

Toni
 Share

Recommended Posts

• Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• -vellu

8

• balez

7

• carita

6

• ratskin

24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mitä mitä?  :o No voi! Mutta ei kai sentään mersulle hävinnyt?  ::)

ei kulkenut ja paikat ei kestäny...  >:( ;D mites mites.. Pääskö ajaa reilusti ?  :)

Bäd-55: näin ja sit näin punasen 4g trans amin ja sit yhen mustan 3g camaron ja muutaman muun vanhemman camaron. Hauskaa oli. Yhel Corvettel oli aika 11 jotain, siistii!

Vituttaa ku en nähnyt prätkistä yhtään HD:n lähtöä. Olis varmaan nähnytkin mut ei jaksanut kattella niitä tuhatta tupperware-pyörää ekana.

Bäd-55: näin ja sit näin punasen 4g trans amin ja sit yhen mustan 3g camaron ja muutaman muun vanhemman camaron. Hauskaa oli. Yhel Corvettel oli aika 11 jotain, siistii!

Vituttaa ku en nähnyt prätkistä yhtään HD:n lähtöä. Olis varmaan nähnytkin mut ei jaksanut kattella niitä tuhatta tupperware-pyörää ekana.

Et tullu juttelee ???. Milläs itse olit liikenteessä?

kivaa oli m/ en kerenny kiertää varikoilla juttelemassa kun oli auton säätöä ja tankkausta joka vedon välissä :-\ auto kulki yllätävänkin hyvin, kun ottaa huomioon "aavikko" välityksen 3.27 ruuvi ja 11.5"/28/15 kumeilla.

oma päivän paras veto c-ryhmän eliminaattorissa oli 12.06s ja 184 km/h . laitan  kuvia kunhan saan kameran/ varikko-auton talleilta. nyt hieman pää kipeä :-\

Et tullu juttelee ???. Milläs itse olit liikenteessä?

Olit nii kiukkusen näkönen ni en uskaltanut :D Olin kaverin kyydis ku tultiin sinne aamul ni en itte viittinyt ajjaa..

Olit nii kiukkusen näkönen ni en uskaltanut :D Olin kaverin kyydis ku tultiin sinne aamul ni en itte viittinyt ajjaa..

Enhän mä koskaan ole kiukkusen näkönen ;D

nyt on sitten transu kunnossa,

oli vaihdekeppi tökänny ykkösen ja kolmosen välimaastoon ja jäi jumiin,

Thanks Nupa ja Carita, m/ m/ m/

Tuttu juttu, keksin vaan liian myöhään :-[

shifterissä vai miehessä vai t-56 vika  ::) vai miten toi on mahdollista  ;D

miehessä vika, kun on kiire vaihtaa niin pykälä vaihtuu pers tuntumalta, joskus

ei mee putkeen, m- m-

No siinä tapauksessa sfiterin keskitysjousi ja askin keskitysjousi ei ole säädetty samaan kohtaan. ie. keskittää 3-4 linjan 1-2 ja 5-6 vaatii huomattavan sivuvoiman molemmat. jouduin omasta jyrsiin kiinnitysreikiä 5mm sivulle sfiterin kannessa jotta toimiin oikein, muuten tuntuma on huomattavan epämääräinen.