Jump to content

Burnout Party 3.9.2011 Kiikala


Recommended Posts

Kirjoitettu

Mitä mitä?  :o No voi! Mutta ei kai sentään mersulle hävinnyt?  ::)

 

En sille turbohärvelille joka ajoi mun parina ...

 

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ratskin

    24

  • -vellu

    8

  • balez

    7

  • carita

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

En sille turbohärvelille joka ajoi mun parina ...

 

se ei ollu mersu, :W :W

Kirjoitettu

Mitä mitä?  :o No voi! Mutta ei kai sentään mersulle hävinnyt?  ::)

ei kulkenut ja paikat ei kestäny...  >:( ;D mites mites.. Pääskö ajaa reilusti ?  :)
Kirjoitettu

ei kulkenut ja paikat ei kestäny...  >:( ;D mites mites.. Pääskö ajaa reilusti ?  :)

en muista tiedä, mutta mulla levis ku jokisen eväät, :W :W

Kirjoitettu

Siinä vikassa vedossa...

 

aa, enpä nähnyt sitä, olinkohan jo hinausauton kanssa matkalla pajalle, :-\ :-\

Kirjoitettu

Bäd-55: näin ja sit näin punasen 4g trans amin ja sit yhen mustan 3g camaron ja muutaman muun vanhemman camaron. Hauskaa oli. Yhel Corvettel oli aika 11 jotain, siistii!

Vituttaa ku en nähnyt prätkistä yhtään HD:n lähtöä. Olis varmaan nähnytkin mut ei jaksanut kattella niitä tuhatta tupperware-pyörää ekana.

Kirjoitettu

Bäd-55: näin ja sit näin punasen 4g trans amin ja sit yhen mustan 3g camaron ja muutaman muun vanhemman camaron. Hauskaa oli. Yhel Corvettel oli aika 11 jotain, siistii!

Vituttaa ku en nähnyt prätkistä yhtään HD:n lähtöä. Olis varmaan nähnytkin mut ei jaksanut kattella niitä tuhatta tupperware-pyörää ekana.

Et tullu juttelee ???. Milläs itse olit liikenteessä?

Kirjoitettu

kivaa oli m/ en kerenny kiertää varikoilla juttelemassa kun oli auton säätöä ja tankkausta joka vedon välissä :-\ auto kulki yllätävänkin hyvin, kun ottaa huomioon "aavikko" välityksen 3.27 ruuvi ja 11.5"/28/15 kumeilla.

oma päivän paras veto c-ryhmän eliminaattorissa oli 12.06s ja 184 km/h . laitan  kuvia kunhan saan kameran/ varikko-auton talleilta. nyt hieman pää kipeä :-\

Kirjoitettu

Et tullu juttelee ???. Milläs itse olit liikenteessä?

 

Olit nii kiukkusen näkönen ni en uskaltanut :D Olin kaverin kyydis ku tultiin sinne aamul ni en itte viittinyt ajjaa..

Kirjoitettu

Olit nii kiukkusen näkönen ni en uskaltanut :D Olin kaverin kyydis ku tultiin sinne aamul ni en itte viittinyt ajjaa..

Enhän mä koskaan ole kiukkusen näkönen ;D

Kirjoitettu

Enhän mä koskaan ole kiukkusen näkönen ;D

 

Mul oli liian epäsosiaalista jengiä mukana  :W

 

Kirjoitettu

Mul oli liian epäsosiaalista jengiä mukana  :W

 

mustiin pukeutunut sakki?

Kirjoitettu

mustiin pukeutunut sakki?

 

Tais olla joo. Oli mulla kyllä camo-vihreet housut    ;D Mutta muuten juu..

Kirjoitettu

nyt on sitten transu kunnossa,

oli vaihdekeppi tökänny ykkösen ja kolmosen välimaastoon ja jäi jumiin,

Thanks Nupa ja Carita, m/ m/ m/

Tuttu juttu, keksin vaan liian myöhään :-[

Kirjoitettu

Tuttu juttu, keksin vaan liian myöhään :-[

mikäs tuon aiheuttaa? estettävissä?

Kirjoitettu

ei kepitä niin nopee  ;D ::)

shifterissä vai miehessä vai t-56 vika  ::) vai miten toi on mahdollista  ;D

Kirjoitettu

shifterissä vai miehessä vai t-56 vika  ::) vai miten toi on mahdollista  ;D

miehessä vika, kun on kiire vaihtaa niin pykälä vaihtuu pers tuntumalta, joskus

ei mee putkeen, m- m-

Kirjoitettu

Ei onnistu toi ainakaan Hurstin lyhyellä sfiterillä mitenkää, siis jumiin saaminen ???

Kirjoitettu

Ei onnistu toi ainakaan Hurstin lyhyellä sfiterillä mitenkää, siis jumiin saaminen ???

näytti onnistuvan

Kirjoitettu

No siinä tapauksessa sfiterin keskitysjousi ja askin keskitysjousi ei ole säädetty samaan kohtaan. ie. keskittää 3-4 linjan 1-2 ja 5-6 vaatii huomattavan sivuvoiman molemmat. jouduin omasta jyrsiin kiinnitysreikiä 5mm sivulle sfiterin kannessa jotta toimiin oikein, muuten tuntuma on huomattavan epämääräinen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...