Jump to content

Burnout Party 3.9.2011 Kiikala

Recommended Posts

Kirjoitettu

No siinä tapauksessa sfiterin keskitysjousi ja askin keskitysjousi ei ole säädetty samaan kohtaan. ie. keskittää 3-4 linjan 1-2 ja 5-6 vaatii huomattavan sivuvoiman molemmat. jouduin omasta jyrsiin kiinnitysreikiä 5mm sivulle sfiterin kannessa jotta toimiin oikein, muuten tuntuma on huomattavan epämääräinen.

jos tollanen vika niin kukahan pystyy sen korjaamaan pääkaupunkiseudulla,

mulla ei ole osaamista siihen, :-\ :-\

• Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ratskin

24

• -vellu

8

• balez

7

• carita

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

No siinä tapauksessa sfiterin keskitysjousi ja askin keskitysjousi ei ole säädetty samaan kohtaan. ie. keskittää 3-4 linjan 1-2 ja 5-6 vaatii huomattavan sivuvoiman molemmat. jouduin omasta jyrsiin kiinnitysreikiä 5mm sivulle sfiterin kannessa jotta toimiin oikein, muuten tuntuma on huomattavan epämääräinen.

Mulla olisi koneet ja työkalut tohon projektiin. Löytyisiköhän netistä vaikka shifterin purkukuvaa tai muita ohjeita asian selventämiseksi?

Kirjoitettu

Mulla olisi koneet ja työkalut tohon projektiin. Löytyisiköhän netistä vaikka shifterin purkukuvaa tai muita ohjeita asian selventämiseksi?

mulla ei oo kuvia, oisko Juhanilla sopivia kuvia ja haluaisiko hän niitä lainata, jos näin niin sovitaan yksityiskohdista sitten, m/ m/

Kirjoitettu

no niin Juhanin ohjeilla mentiin ja

shifteri pelaa nyt kuin buikki,

Thanks Fenix. m/ m/ m/

Kirjoitettu

Jos joku muu tarvii samanlaisen käsittelyn niin voin duunata. Ensi kerralla menee jo rutiinilla 40min purkamisen, koneistuksen ja kasauksen kanssa.

Dremelilläkin onnistuu jos löytyy tarpeeksi pieni terä.

Kirjoitettu

Jos joku muu tarvii samanlaisen käsittelyn niin voin duunata. Ensi kerralla menee jo rutiinilla 40min purkamisen, koneistuksen ja kasauksen kanssa.

Dremelilläkin onnistuu jos löytyy tarpeeksi pieni terä.

jep, nyt minäkin osaan ton homman,

osaan neuvoa kuinka se pitää tehdä, koneita ei ole kuitenkaan, :-\ :-\

eikä selkä kestä sen suoritusta, :-\ :-\

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...