Guest SuS Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2010 Milläs muuten houkuttelit JJ:n pois tuolta museosta? Ekasta meidät heitettiin ulos, kun oli jouluaatto ja siellä ei enää ollut kuin me ja henkilökunta. Jälkimmäisestä piti lähteä kun oltiin koko päivä kierrelty flunssaisena ja sit museo meni kiinni illalla 19.00... eli lähdettiin ihan suosiolla ulos heittämättä heh heh. En mä itsekään olis muuten lähtenyt. Hitlerin panssarimersu:
Guest SuS Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2010 Edellisellä kerralla ei Hitleriä juurikaan mainittu, mutta nyt oli useita fotojakin. Ja fotoista pystyi parista bongaamaan myös Marskin. (fotattu Suomessa)
cam68 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2010 yllättäviä asioita putkahtelee esille.. tiesin kyllä että sain kutsun rapakon taakse camarolla viihdyttämänä paikallisia mutta en kyllä muista että olisin siellä käynyt.. no tänään tuli postissa Camaro performer lehti ja kas kummaa mikä kuva suorastaan hyppäsi silmille ;D kuva otettu jostain Tenneseen camaro tapahtumasta.. oli pakko ottaa foto lehden sivulta ja laittaa "todisteeksi" tänne ;D
TexFinn Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2011 Etta silleen... http://img703.imageshack.us/img703/5909/01092011696.jpg
repa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2011 Toistaiseksi... Menee se jallu kevytkolankin kanssa... Hups. vähä niinkun OT. Ellen äkkiä löydä jotain kuvaa jostain.
TexFinn Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2011 Menee se jallu kevytkolankin kanssa... No ei helvetissa! Ja kuva. Kaikenlaisia poijunpainoja on tullut hommattua. Joojoo... Huono kuva, mutta siita voi syyttaa erasta suomalaista puhelinvalmistajaa. Mutta ei mee ainakaan ooteeksi. http://img717.imageshack.us/img717/1559/01082011695.jpg
repa Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2011 Kun kasveja hoitaa oikein huonosti, ne kukkii henkensä edestä
repa Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2011 Orkidea. Juu. Ainakin kolme orkideaa kukkii. Ja ei varmasti johdu ainakaan hyvästä hoidosta.
repa Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2011 Kaktuskin kukkii kuin maailmanlopun edellä.
TexFinn Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 http://img189.imageshack.us/img189/8826/01212011005.jpg
TexFinn Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Onkos tää JH23G0B407791? Mielenkiintoista... Mutta ei toi kuvassa oleva laite oo 70 sallenkeri. EDIT: Se pirssi missa toi numero on, on aika lailla eri kunnossa kuin toi Cuda. Eika todellakaan paremmassa. Kuten kuvasta nakyy... Ja siina on vahan kaikkea muutakin mielenkiintoista juttua. Kuten esimerkiksi se, etta kuuluuko tuo numero tuohon vaiko eiko... http://i234.photobucket.com/albums/ee109/tsuintx/70_Challenger/100_0279.jpg
KimmoT Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Hong Kongin korkein talo, 484metria.
KimmoT Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Victoria peak on pakollinen nahtavyys Hong Kongissa.
KimmoT Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Macaun keskusta loytyy todella isoja casinoita.
KimmoT Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Macausta loytyy paljon vanhoja hienoja taloja.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään