Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

Milläs muuten houkuttelit JJ:n pois tuolta museosta?      :W

 

Ekasta meidät heitettiin ulos, kun oli jouluaatto ja siellä ei enää ollut kuin me ja henkilökunta. Jälkimmäisestä piti lähteä kun oltiin koko päivä kierrelty flunssaisena ja sit museo meni kiinni illalla 19.00... eli lähdettiin ihan suosiolla ulos heittämättä heh heh. En mä itsekään olis muuten lähtenyt.

 

Hitlerin panssarimersu:

Museum_Sinsheim_25.12.2010_295_Medium.jpg}

Kirjoitettu

Edellisellä kerralla ei Hitleriä juurikaan mainittu, mutta nyt oli useita fotojakin. Ja fotoista pystyi parista bongaamaan myös Marskin. (fotattu Suomessa)

Museum_Sinsheim_25.12.2010_304_Medium.jpg}

Kirjoitettu

yllättäviä asioita putkahtelee esille.. tiesin kyllä että sain kutsun rapakon taakse camarolla viihdyttämänä paikallisia mutta en kyllä muista että olisin siellä käynyt.. no tänään tuli postissa Camaro performer lehti ja kas kummaa mikä kuva suorastaan hyppäsi silmille ;D ;D

kuva otettu jostain Tenneseen camaro tapahtumasta.. ::)

oli pakko ottaa foto lehden sivulta  ja laittaa "todisteeksi" tänne ;D ;D

IMG_9062.JPG}

Kirjoitettu

Etta silleen...  :-\

 

http://img703.imageshack.us/img703/5909/01092011696.jpg

Kirjoitettu

Toistaiseksi...  :W

 

Menee se jallu kevytkolankin kanssa...  :-X   Hups. vähä niinkun OT.   Ellen äkkiä löydä jotain kuvaa jostain.  ::)

kilppari_stadissa.JPG}

Kirjoitettu

Menee se jallu kevytkolankin kanssa...  :-X

 

No ei helvetissa!  :o

 

Ja kuva. Kaikenlaisia poijunpainoja on tullut hommattua. Joojoo... Huono kuva, mutta siita voi syyttaa erasta suomalaista puhelinvalmistajaa.  ::) Mutta ei mee ainakaan ooteeksi.  m/

 

http://img717.imageshack.us/img717/1559/01082011695.jpg

Kirjoitettu

Kun kasveja hoitaa oikein huonosti, ne kukkii henkensä edestä  m/

mikahan_mahtaa_olla.JPG}

Kirjoitettu

Orkidea.

Juu. Ainakin kolme orkideaa kukkii. Ja ei varmasti johdu ainakaan hyvästä hoidosta.

kukkimisvimma.JPG}

Kirjoitettu

:W

 

http://img189.imageshack.us/img189/8826/01212011005.jpg

Kirjoitettu

Onkos tää JH23G0B407791?

 

Mielenkiintoista...  :o :W Mutta ei toi kuvassa oleva laite oo 70 sallenkeri.  ???

 

EDIT: Se pirssi missa toi numero on, on aika lailla eri kunnossa kuin toi Cuda. Eika todellakaan paremmassa. Kuten kuvasta nakyy... Ja siina on vahan kaikkea muutakin mielenkiintoista juttua.  :-X Kuten esimerkiksi se, etta kuuluuko tuo numero tuohon vaiko eiko...  ::)

 

http://i234.photobucket.com/albums/ee109/tsuintx/70_Challenger/100_0279.jpg

 

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...