TexFinn Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2011 Johan sita sitten tuli jo viikko katseltua orkkiskuntoisena... http://img23.imageshack.us/img23/4377/03072011088.jpg http://img809.imageshack.us/img809/3569/03072011089.jpg
balez Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2011 apina ulkomailla.. pari fotoa watersportista mitä nyt tuli harrastettua aika paljon ja kaikesta ei jaksa fotoa laittaa edes.. purjelautailusta katamaraanikikkailuun.. yms..
balez Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2011 otettu tavaks tehä joka vuos joku reissu ja oikeesti ihan helvetin hyvää hermolomaa vaan olla "nollat" taulussa ja painaa menee mihin vaan ajatus juoksee.. pari viikkoa nyt menee aika nopeesti mutta kyllä siinäkin ehtii niitä nokka-akseleita ja kansia voi ostaa myöhemminkin porukat tuli eilen kotiin carmenista ja pitivät meksikosta paikkana kanssa
balez Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 handmade in espoo with president och b och j
Guest SuS Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2011 Tällainen sympaattinen ikäpyörä kävi näytillä viime viikolla:
Guest SuS Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2011 Ja tänään tontilla piipahti näytillä tämä klassikko.. toivottavasti joku tekijämies duunaa tämän Nomadin takaisin entiseen loistoonsa. Nomad on yksi mun märkä uni, mutta pitäis olla tiptop.
Guest SuS Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Tällainenkin löytyi kamerasta
TexFinn Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 Taytyy sanoa etta kylla noista selloistakin vaan saa aika komeat soundit aikaiseksi! Varsin mahtavan parituntisen pojat vetaisivat. http://img197.imageshack.us/img197/3950/03272011007.jpg http://img820.imageshack.us/img820/125/03272011008.jpg
KimmoT Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Muutama kuva Bangkokin autonäyttelystä. Mitsuoka Orochi
KimmoT Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Oli siellä muutama vanha Corvette
timppa66 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 kevään eka pöristelyt takana huomenna konttorille anomaan leimaa http://i152.photobucket.com/albums/s175/tts66/30032011073.jpg
balez Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 btw.. stigun musseen uudet takalyhdyt aijjai kohta tää taas jättää rantua tiehen
timppa66 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 btw.onpas siellä Maskussa vähän lunta kyl sitä lunta täälläkin vielä riittää. tiet ja toi meidän piha(muija tehny lumityöt hyvin talvella ) alkaa oleen hyvässä kunnossa hakkasin kangen kanssa parista kohtaa hiekat näkyviin, niin lähti piha sulamaan nopeesti http://i152.photobucket.com/albums/s175/tts66/31032011077.jpg
Puuhis Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Nostelimpa terassin pois kattoremontin tieltä. http://i8.aijaa.com/b/00962/7795794.jpg
Puuhis Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2011 Nyt on kevät Vai muuttavatko takaisin etelään ? Totesivat että viddu täällä on kylmä..."lähetään takas" Suunta on etelään ainakin. http://i9.aijaa.com/b/00761/7802037.jpg
Puuhis Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2011 Kuten kuvasta näkyy...oli tilanne päällänsä = en kerinnyt zoomailemaan parempaa kuvaa http://i6.aijaa.com/b/00885/7802332.jpg
balez Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 jos joku kysyy miltä näyttää 20 vanne ransus niin tässä on takana, faijan lähetti hetki sitten kuvan kun pesi auton aika maukas
Puuhis Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2011 N. 30 cm oli vettä....tie ei ole keskellä vaan pikkasen vasemmalla. Molemmilla puolilla pirun syvät ojat,piti aikas tarkkaan tonne ajella. http://i8.aijaa.com/b/00012/7835441.jpg
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään