Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

Johan sita sitten tuli jo viikko katseltua orkkiskuntoisena...  :W

 

http://img23.imageshack.us/img23/4377/03072011088.jpg

http://img809.imageshack.us/img809/3569/03072011089.jpg

Kirjoitettu

apina ulkomailla.. pari fotoa watersportista mitä nyt tuli harrastettua aika paljon ja kaikesta ei jaksa fotoa laittaa edes.. purjelautailusta katamaraanikikkailuun.. yms..

maranbale.jpg}

Kirjoitettu

otettu tavaks tehä joka vuos joku reissu ja oikeesti ihan helvetin hyvää hermolomaa vaan olla "nollat" taulussa ja painaa menee mihin vaan ajatus juoksee.. pari viikkoa nyt menee aika nopeesti mutta kyllä siinäkin ehtii  m/ niitä nokka-akseleita ja kansia voi ostaa myöhemminkin  \m/

porukat tuli eilen kotiin carmenista ja pitivät meksikosta paikkana kanssa  m/

mexicobalez.jpg}

Kirjoitettu

Tällainen sympaattinen ikäpyörä kävi näytillä viime viikolla:

karin_001_Medium.jpg}

Kirjoitettu

Ja tänään tontilla piipahti näytillä tämä klassikko.. toivottavasti joku tekijämies duunaa tämän Nomadin takaisin entiseen loistoonsa. Nomad on yksi mun märkä uni, mutta pitäis olla tiptop.

karin_004_Medium.jpg}

Kirjoitettu

Taytyy sanoa etta kylla noista selloistakin vaan saa aika komeat soundit aikaiseksi!  \m/ Varsin mahtavan parituntisen pojat vetaisivat.  *clap*

 

http://img197.imageshack.us/img197/3950/03272011007.jpg

http://img820.imageshack.us/img820/125/03272011008.jpg

Kirjoitettu

kevään eka pöristelyt takana m/

huomenna konttorille anomaan leimaa ???

http://i152.photobucket.com/albums/s175/tts66/30032011073.jpg

 

Kirjoitettu

btw.. stigun musseen uudet takalyhdyt  8) aijjai kohta tää taas jättää rantua tiehen  \m/

mstangnice.jpg}

Kirjoitettu

8)

 

btw.onpas siellä Maskussa vähän lunta  :o

 

kyl sitä lunta täälläkin vielä riittää. tiet ja toi meidän piha(muija tehny lumityöt hyvin talvella ;D) alkaa oleen hyvässä kunnossa m/

hakkasin kangen kanssa parista kohtaa hiekat näkyviin, niin lähti piha sulamaan nopeesti

http://i152.photobucket.com/albums/s175/tts66/31032011077.jpg

 

 

Kirjoitettu

Nostelimpa terassin pois kattoremontin tieltä.

 

http://i8.aijaa.com/b/00962/7795794.jpg

Kirjoitettu

Nyt on kevät :)

Vai muuttavatko takaisin etelään ? Totesivat että viddu täällä on kylmä..."lähetään takas"  ;D

Suunta on etelään ainakin.

 

http://i9.aijaa.com/b/00761/7802037.jpg

Kirjoitettu

Kuten kuvasta näkyy...oli tilanne päällänsä = en kerinnyt zoomailemaan parempaa kuvaa  :-\

 

http://i6.aijaa.com/b/00885/7802332.jpg

 

Kirjoitettu

jos joku kysyy miltä näyttää 20 vanne ransus niin tässä on takana,  faijan lähetti hetki sitten kuvan kun pesi auton  m/ aika maukas  :-* 8)

05042011ransu.jpg}

Kirjoitettu

N. 30 cm oli vettä....tie ei ole keskellä vaan pikkasen vasemmalla.

Molemmilla puolilla pirun syvät ojat,piti aikas tarkkaan tonne ajella.

 

http://i8.aijaa.com/b/00012/7835441.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...