Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

tampereen keikalla napattu kuva männäviikolla. siisti lippa  8)

 

Photo-0153.jpg}

Kirjoitettu

Tämähän on Boyd Coddingtonin ja Lil John Butteran omin pikku kätösin tekemä Silver Bullet.. Aivan tiptop-jälkeä, vaikka mistä tutkii.

Boyd.09.05.11_017_Medium.JPG}

Kirjoitettu

Tällaisen kaveri toi ameriikasta kauppakassiksi. Kahdella katolla tai ilman.

Boyd.09.05.11_001_Small.JPG}

Kirjoitettu

Ja pientä laittoa vajaa Duett-harrasteautokin osui eilen kameraan...

Boyd.09.05.11_003_Small.JPG}

Kirjoitettu

viikko vietetty isojenpoikien vesipuistosta ojamon kaivoslammelta. 8)

IM000586.JPG}

Kirjoitettu

No johan nyt  :W

mitäs perkeleen eväsrasioita nää on?

 

ei se uskalla tulla ulos tuolta suulista

2011-05-20_15.35.04small.jpg}

Kirjoitettu

Näin tänään AUTON.

 

 

 

...mutta tämä nyt on vaan vanha ford

upea_foordi_mutta_ei_auto.JPG}

Kirjoitettu

Aika väkinäinen hymy ...

 

Fordistien ei ole niin helppo hymyillä.   Tiedäthän, että 1918 Fordissa magnetisoitiin taka-akseli jotta se keräisi mukaan irtoavat osat  :W

kirjailijan_fordin_ainoa_oikea_kirjain.JPG}

Kirjoitettu

Punaset autot on kyllä hyviä kuvattavia.  m/

http://zuski.pic.fi/kuvat/WHM/20110507/yritys2.jpg/_small.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...