Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

Tämä oli kans hieno, OD:n puolella lisää kuvia tapahtumasta

 

 

IMG_1581_m.jpg}

Kirjoitettu

Espan puisto about kaks viikkoo sit... Is this art ??

 

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/264128_10150226434222071_523112070_7158025_7298791_n.jpg

Kirjoitettu

aikas kova tuuli.tollanen tossähti viereen kun olin kuusen suojissa sauhuttelemassa.mun tuuria,toisella puolella ois ollu rellu. >:( :D

IM000599.JPG}

Kirjoitettu

tosta tuli toinen haara alas puolivälistä puuta.n.10-11 metrin karahka.puu on tyvestä 75 cm,eli aika pölli ei mahdu kokonaan ees kuvaan.käytin palokunnan pojat kattomassa ettei akuuttia vaaraa ton toisen puolen kans.poika raportoi puhelimessa päällikölleen

"valtava mänty poikkenu puolivälistä ja rojahtanu puutarhaan". ;D

IM000602.JPG}

Kirjoitettu

Vietettiin iltaa ja vähän kaljoteltiin Lintumiehen ja Bathoryn kanssa eilen vantaalla. Tässä kännykällä otettu kuva parkkikselta.

Bathory varmaan myöhemmin lisää parempia kuvia. 2x 5.7 tpi:tä ja 3.4l v6

 

http://i48.photobucket.com/albums/f228/samppakalja/Valokuva-0052-1.jpg

http://i48.photobucket.com/albums/f228/samppakalja/Valokuva-0053-1.jpg

Kirjoitettu

Pitihan se tuo veljentytto vieda sitten rodeoonkin.  :D Eipa ollut itsekaan tullut oltua tuolla pitkaan aikaan. Mukavaa oli.  8)

 

http://img62.imageshack.us/img62/9969/06252011011.jpg

http://img198.imageshack.us/img198/914/06252011015.jpg

Kirjoitettu

Wautsi, miten sympaattinen video. Siilit on vaan jotenkin niin ihkuja. Mulla meni viime viikolla yks aamu piloille, kun joku oli ajanut siilin liiskaksi.. pöh prkle.

 

Laitetaan nyt yksi vielä kun lasten kanssa innostuttiin selvittämään mitä syötävää noille siileille voi antaa.

Annettiin sitten ohjeiden mukaan kissanruokaa ja hyvin kelpas :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=myzmPsN27vE

Kirjoitettu

Meillä oli tänään melkoiset puunkaatajaiset (siis tuossa tiellä ja tien vieressä)  :o

ei_ihan_jokapaiva_nae_oman_talon_edessa.jpg}

Kirjoitettu

Ja unta kuuppaan \m/

 

--- on se mukavaa kun lomalla tällaiset on vaan mielessä - ei ressiä töistä tms. ---  m/

Simolla_vatta_tays_ja_sitten_pienet_paivatorkut_pihakivilla.jpg}

Kirjoitettu

taas yksi huoltoasema vähemmän (Haagan Shell,Eliel Saarisen tie)

entinen_shell.jpg}

Kirjoitettu

Työkalu vaihtu tänään 18 vuotta tuoreempaan  ;) ihan jees peli ja teliveto. liikkus täys kuorma päällä vähän eri tavalla kun Sisu

29062011232.jpg}

Kirjoitettu

jenkkin voi luottaa. m/kaivoin partnerin ulkovaraston perältä.uuvet bensat sisään ja toisella käymään. m/5-6 vuotta seissy ulkovaraston nurkas.

ny on myrskyvahinko siivuina. ;D 2,5 tankkia meni bensaa...jenkit. ???

IM000611.JPG}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...