cam95 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 67:n räyhäosasto, jäähdyttimessä on kokoa
cam95 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 Tämä oli kans hieno, OD:n puolella lisää kuvia tapahtumasta
Shadowcast Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2011 Espan puisto about kaks viikkoo sit... Is this art ?? http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/264128_10150226434222071_523112070_7158025_7298791_n.jpg
rokzetä Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2011 aikas kova tuuli.tollanen tossähti viereen kun olin kuusen suojissa sauhuttelemassa.mun tuuria,toisella puolella ois ollu rellu.
rokzetä Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2011 tosta tuli toinen haara alas puolivälistä puuta.n.10-11 metrin karahka.puu on tyvestä 75 cm,eli aika pölli ei mahdu kokonaan ees kuvaan.käytin palokunnan pojat kattomassa ettei akuuttia vaaraa ton toisen puolen kans.poika raportoi puhelimessa päällikölleen "valtava mänty poikkenu puolivälistä ja rojahtanu puutarhaan".
Fenix Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2011 Vietettiin iltaa ja vähän kaljoteltiin Lintumiehen ja Bathoryn kanssa eilen vantaalla. Tässä kännykällä otettu kuva parkkikselta. Bathory varmaan myöhemmin lisää parempia kuvia. 2x 5.7 tpi:tä ja 3.4l v6 http://i48.photobucket.com/albums/f228/samppakalja/Valokuva-0052-1.jpg http://i48.photobucket.com/albums/f228/samppakalja/Valokuva-0053-1.jpg
TexFinn Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2011 Pitihan se tuo veljentytto vieda sitten rodeoonkin. Eipa ollut itsekaan tullut oltua tuolla pitkaan aikaan. Mukavaa oli. http://img62.imageshack.us/img62/9969/06252011011.jpg http://img198.imageshack.us/img198/914/06252011015.jpg
-vellu Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2011 Meidän lemmikki syö valkosipulipatonkia https://picasaweb.google.com/lh/photo/uwQprJX7HlJCYjiAi7mxnrFu4ehpQ4SR-4ZlWEkS8s8?feat=directlink
Draco Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2011 http://i9.aijaa.com/b/00570/8235618.jpg
TPI-5.0 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2011 Tälläinen osui silmään juhannuksena:
-vellu Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2011 Wautsi, miten sympaattinen video. Siilit on vaan jotenkin niin ihkuja. Mulla meni viime viikolla yks aamu piloille, kun joku oli ajanut siilin liiskaksi.. pöh prkle. Laitetaan nyt yksi vielä kun lasten kanssa innostuttiin selvittämään mitä syötävää noille siileille voi antaa. Annettiin sitten ohjeiden mukaan kissanruokaa ja hyvin kelpas http://www.youtube.com/watch?v=myzmPsN27vE
repa Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2011 Meillä oli tänään melkoiset puunkaatajaiset (siis tuossa tiellä ja tien vieressä)
accident Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2011 iso jytky duunissa http://213.28.176.92/axis-cgi/jpg/image.cgi?resolution=640x480
-vellu Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2011 Ja unta kuuppaan --- on se mukavaa kun lomalla tällaiset on vaan mielessä - ei ressiä töistä tms. ---
Chevy Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 taas yksi huoltoasema vähemmän (Haagan Shell,Eliel Saarisen tie)
Chonder Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Työkalu vaihtu tänään 18 vuotta tuoreempaan ihan jees peli ja teliveto. liikkus täys kuorma päällä vähän eri tavalla kun Sisu
rokzetä Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 jenkkin voi luottaa. m/kaivoin partnerin ulkovaraston perältä.uuvet bensat sisään ja toisella käymään. m/5-6 vuotta seissy ulkovaraston nurkas. ny on myrskyvahinko siivuina. 2,5 tankkia meni bensaa...jenkit.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään