Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!

Recommended Posts

Kirjoitettu

Scaniasta oli syksyllä yks aamu hävinnyt n.100 litraa, työkaverin Renun tankilla käytiin muutama kk myöhemmin. Nyt ollaan parkkeerattu niin että Scania ja Renu on kyljet lähes kiinni toisissaan ja toinen Renu merikonttia vasten... Vaikeuttaa ainakin vähän varkaiden toimia kun ei mahdu menee tankille. Scaniaan vois hitsata pätkän putkea lavan pohjaan, niin ettei korkkiin pääsis käsiksi kuin kippiä nostamalla  :W

Kirjoitettu

Scaniasta oli syksyllä yks aamu hävinnyt n.100 litraa, työkaverin Renun tankilla käytiin muutama kk myöhemmin. Nyt ollaan parkkeerattu niin että Scania ja Renu on kyljet lähes kiinni toisissaan ja toinen Renu merikonttia vasten... Vaikeuttaa ainakin vähän varkaiden toimia kun ei mahdu menee tankille. Scaniaan vois hitsata pätkän putkea lavan pohjaan, niin ettei korkkiin pääsis käsiksi kuin kippiä nostamalla  :W

Sit ne tekee vanhanaikasen ja tökkää pohjaan reiän :W

Kirjoitettu

Scaniaan vois hitsata pätkän putkea lavan pohjaan, niin ettei korkkiin pääsis käsiksi kuin kippiä nostamalla  :W

Sattuvat vaan tarpeeks pöhlöjä olemaan ni niil on porakone enskerralla mukana...

Meilläkin yhteensä 7 autoa seisoo pihalla niin alkaa olemaan hankalaa se vastakkainpysäköinti.

Paras ois kun saatais kiinni ettei vaan häädetä muitten riesaks.

Muutama vuos sitten yks porukka korvas naftat ja oli 4 vuotta rauhallista sen jälkeen.

Kirjoitettu

Sattuvat vaan tarpeeks pöhlöjä olemaan ni niil on porakone enskerralla mukana...

Meilläkin yhteensä 7 autoa seisoo pihalla niin alkaa olemaan hankalaa se vastakkainpysäköinti.

Muutama vuos sitten yks porukka korvas naftat ja oli 4 vuotta rauhallista sen jälkeen.

Niitä on vaan prkl vaikea saada kiinni, pitäs itse olla vahtaamassa haulikon kans joka yö. On meilläkin kamerat mutta niistä mitään hyötyä ollut tällä kertaa.

Kirjoitettu

pientä korvausta ja nukkumapaikkaa vastaan voin tulla päivystämään..

Kirjoitettu

pientä korvausta ja nukkumapaikkaa vastaan voin tulla päivystämään..

Ja haulikon tarttis lainaks ;D

Kirjoitettu

Niitä on vaan prkl vaikea saada kiinni, pitäs itse olla vahtaamassa haulikon kans joka yö.

Paitsi etta jos kaytat sita haulikkoa, niin olet isommassa kusessa kuin noi widun varkaat. m- ::) >:(

Kirjoitettu

Niitä on vaan prkl vaikea saada kiinni, pitäs itse olla vahtaamassa haulikon kans joka yö.

Ollaan täs porukalla yövuorossa jo toista yötä ja riistakamera vielä kaverina. Jättivät vaan pöntöt piiloon viimekerralla ni kai ne tulee ne joskus hakemaan.

Mikäs täsä hytissä istuessa webasto päällä...

Kirjoitettu

Tuli sunnuntaina hieman metsissä käveltyä ja tälläne kaveri kävi moikkaas.

kotka.png.4b79a20e2bc8ce825b7048f0b2702490.png

Kirjoitettu

Aika komea  \m/

Näin joskus tuolla pohjoisessa (Rovaniemeltä alaspäin), kun maa-/merikotka oli tiellä raadon kimpussa. Katoin jo vähän kauempaa, että nyt on jotain vähän varista isompaa, mutta kun olin vielä 50-100 metrin päässä, niin se levitti siipensä lähteäkseen lentoon, niin veti kyllä hiljaiseksi se siipien kärkiväli. Ainut kerta, kun olen nähnyt kotkan ihan luonnossa.

Kirjoitettu

Niitä on vaan prkl vaikea saada kiinni, pitäs itse olla vahtaamassa haulikon kans joka yö. On meilläkin kamerat mutta niistä mitään hyötyä ollut tällä kertaa.

Haa! 7 yötä kun päivystettiin niin johan tapahtui. Olo oli ku elokuvissa kun ympäri kylää perässä ajettiin ja poliiseille neuvottiin missä mennään.

Saas vaan nähä tunnustaako pojjaat ite.

Kirjoitettu

Haa! 7 yötä kun päivystettiin niin johan tapahtui. Olo oli ku elokuvissa kun ympäri kylää perässä ajettiin ja poliiseille neuvottiin missä mennään.

m/ m/ m/

Kirjoitettu

Olo oli ku elokuvissa kun ympäri kylää perässä ajettiin

kuvia  ::)

Kirjoitettu

\m/ rosvot saunan taa ja aikuisopetusta avokämmenellä m/

Kirjoitettu

\m/ rosvot saunan taa ja aikuisopetusta avokämmenellä m/

Ja sit joudut pahoinpitelysta maksaan paskiaisille korvauksia. >:(

Kirjoitettu

Ja sit joudut pahoinpitelysta maksaan paskiaisille korvauksia. >:(

nääh , nehän törmäs saunanoveen kun yrittivät pakoon  :W

Kirjoitettu

Sisarukset sovussa  :)

http://zuski.pic.fi/kuvat/Chevrolet+SS/Molemmat2.jpg/_img900.jpg

http://zuski.pic.fi/kuvat/Chevrolet+SS/SS8.jpg/_smaller.jpg

Kirjoitettu

Rantakirppu varmaan pesi ton hopan valoissa?

Kylla tota hoppaa ajeli varmaa 100v pappa kun kurvaili 70milee/h I95.lla vasenta kaistaa :W

Kirjoitettu

Kylla tota hoppaa ajeli varmaa 100v pappa kun kurvaili 70milee/h I95.lla vasenta kaistaa :W

;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...