Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!

Recommended Posts

Kirjoitettu

Nyt ois vapputukkaa tarjouksessa metallin ystäville ;D ;D

IMG_2577.JPG.fbccf2b5cdc795204933fc9eaed93a2f.JPG

Kirjoitettu

Nyt ois vapputukkaa tarjouksessa metallin ystäville ;D ;D

Hevi-metallin... :W

Kirjoitettu

Hevi-metallin... :W

Enempi taitaa olla kevyttä rautalankaa... ;D

Kirjoitettu

Enempi taitaa olla kevyttä rautalankaa... ;D

mitälie nailon biittiä. :W

Kirjoitettu

Kaikkea sita nakee kun vanhaksi elaa... m- Olis varmaan pitanyt puskea ojaan, tai jotain. ::)

cccp.jpg.5f101736f08f46736ee88c853f5c9503.jpg

Kirjoitettu

Tuli hommattua "little red ranch" ja harrasteautotilakin oli valmiina. ;D Nosturi ja tallirekvisiitta tuotu paikalle.Vesj tulee(luultavasti katosta) ja menee lattiasta,sähkö 25m roikalla. ::).Noo.. ehkä siinä vois ainakin talvisäilyttää jotain astraa nopeenpaa. :W

IM000316.JPG.bfb21235b80220492dc6a86ce1deb7bb.JPG

Kirjoitettu

Tuli hommattua "little red ranch" ja harrasteautotilakin oli valmiina. ;D Nosturi ja tallirekvisiitta tuotu paikalle.Vesj tulee(luultavasti katosta) ja menee lattiasta,sähkö 25m roikalla. ::).Noo.. ehkä siinä vois ainakin talvisäilyttää jotain astraa nopeenpaa. :W

m/

Mistä päin ostit ranchin?

Isompaa nosturia tuohon ei oikein mahdukaan, mutta kyllä tuohon perus ehostuksen yhteydessä rasvamontun saisi ;)

Kirjoitettu

m/

Mistä päin ostit ranchin?

Isompaa nosturia tuohon ei oikein mahdukaan, mutta kyllä tuohon perus ehostuksen yhteydessä rasvamontun saisi ;)

Lohja,Kirkniemi,asemakaava tasamaa tontti 1800m2,kadun viimeinen,rajoittuu metsään.AO 1½=0,25 oikeutta käytetty vast 70m2 ja talo sopivasti tontin nurkas,et kyl kunnon tallin sais jos haluis.

Kirjoitettu

Kilpalussa Nosturi-Monttu voittaja on monttu varustettuna kevennin-nostimella. Ei oo pilarit viemässä tilaa tallista ja aina pääsee alle kun siltä tuntuu. Kesällä viilentää kivasti.

Ainoat missä nosturi on parempi on helmojen peltihommat ja alaspäin otettavien koneiden irroitus/asennus.

IMG_2590.JPG.7364cc3156a5b5c2a56aa16370cfcf7b.JPG

Kirjoitettu

Rokzetähän on muuttanut lähelle  :D Mä oon töissä siinä Kirkniemen tehtaalla.

Kirjoitettu

Rokzetähän on muuttanut lähelle  :D Mä oon töissä siinä Kirkniemen tehtaalla.

Joo,Sappi näkyy katolta huomasin,ei ikkunasta onneks. :)

Kirjoitettu

Yks hemmo lunasti oikein ISON taivaspaikan... ;D :W

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/834/ejt0k.jpg

Kirjoitettu

kah  :o joku meinaa tehä oikeni töitäkin....

miten saatte flättärin lavan konttiin?

Kirjoitettu

kah  :o joku meinaa tehä oikeni töitäkin....

miten saatte flättärin lavan konttiin?

Lava jatetaan myyjalle. Rakentaa itte lavansa. Halpaa touhua ajella veekympilla kekkoslovakiassa. \m/

Kirjoitettu

Lava jatetaan myyjalle. Rakentaa itte lavansa. Halpaa touhua ajella veekympilla kekkoslovakiassa. \m/

Mutta onhanse kevytkuorkki ja jos bensa niin ei mun käsittääkseni mee muuta kuin vakuutusmaksut. ???
Kirjoitettu

Mutta onhanse kevytkuorkki ja jos bensa niin ei mun käsittääkseni mee muuta kuin vakuutusmaksut. ???

Ja jos töitä tekee ni bensasta alvi pois...

Harmi kun en itelle löytäny Vania k-autona. Siis bensana. Vähillä kilsoilla halpaa ajoa. Valtio ei saa veroja kun bensasta ;D  :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...