Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

Tollanen nyt sitten ilmestyi pihaan.  :W Jokohan tuo nyt sit olis sopivan kokoinen rouvalle kun Tahoe oli kuulemma liian pieni... ::)

m/
Kirjoitettu

Tollanen nyt sitten ilmestyi pihaan.  :W Jokohan tuo nyt sit olis sopivan kokoinen rouvalle kun Tahoe oli kuulemma liian pieni... ::)

m/ *clap*

Kirjoitettu

Subbe  m/

 

Joo. Nyt on kuulemma niiiiiiin ihqu ajaa ja tilaakin on. Piti sitten vaan muistuttaa etta kannattaa parkkipaikoilla olla varuillaan silla pituutta on jonkun verran lisaa edelliseen verrattuna. ::)

 

Ja onhan toi kylla aika eri laite edelliseen verrattuna vaikka tossa onkin 22-tuumaiset kiekot alla. Paljon mukavampi ja pehmeampi. Elite Engineeringin catch can, Airaidin ilmanottotuubi ja DiabLew custom tune ovat jo tilauksessa. Siinapa ne muutokset tuleekin sitten olemaan. Ehka... :W

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Laitetaas vaikka tähän esimerkki kuinka suksia kuljetetaan asianmukaisesti F-bodyssä.

On se hyvä skimbabiili... mutta Astro ois vielä parempi  :)

 

50468567591_1975cdf825_z.jpg

Kirjoitettu

Aivan heittämällä mahtuu 3hlöä, lastenrattaat ja kuukauden mökkilomatarpeet ;)

Peräkontin pohjalla on vielä vahvistin ja subbarikin.

 

 

Emäntä istui takapenkillä 550km/sivu ettei 4kk vanhan jätkän tarvinnu olla siellä yksin.

PontikkaLastattu.thumb.JPG.bce3b1be685c0f92a6df44e987255b1e.JPG

Kirjoitettu

Otitko kostoksi kuvan,kun se oli ottanut sinusta...

ei onneksi kuvannut mua

Kirjoitettu

Kävin äsken pesemässä pölyt pois itse pesu hallissa, viereiseen tuli tuommoinen maali vikainen sähkö vimpula, onneksi olin jo lähdössä pois.  8)

IMG_20201121_142357_resized_20201121_030037964.thumb.jpg.b266db1b69558b70886bd92dfa446162.jpg

Kirjoitettu

Kunnolla höpötitiä tötteröön, niin puunhalaajaa alkaa nintendo tai V8 vituttaa \m/

Kirjoitettu

Kunnolla höpötitiä tötteröön, niin puunhalaajaa alkaa nintendo tai V8 vituttaa \m/

Niin mä tein, täyty käytellä ja kaasutella hyvin ennen kuin hissun kissun rauhallisesti ajoin ulos,  ;D

Kirjoitettu

Perjantaina kävelin parkkipaikalla kotia töiden jälkeen, tien toisella puolen rupesi V-8 möriseen no täyty käydä vähän ihmettelemässä. Kuljetus autosta ottivat alas tuommoisen Camaro kilpurin, oli menossa viereiseen autokorjaamoon koneen ja laatikon irroitukseen lähtevät huoltoon.

IMG_20201120_152654_resized_20201121_032557004.jpg.dfc81ac7b1920869893f61099c1302b2.jpg

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Helvetin huutokaupat.  >:( Muutama paiva sitten jai kateen kasa vanhoja kilpia. :o Pitaa varmaan ostaa kasa vanhoja romuja joihin noita voi alkaa ruuvaamaan.  :W

C7230961-F557-4F93-BA24-C2D88C51422A.jpeg.f3d3b1b75c5126b1d17de8fcf501738d.jpeg

Kirjoitettu

Pitaa varmaan ostaa kasa vanhoja romuja joihin noita voi alkaa ruuvaamaan.  :W

 

osta osta

Kirjoitettu

osta osta

 

Nojoo... Tuli sit kuitenkin vahan uudempi...  :W

E1C6BCFA-6060-4FAC-BA3A-B121FE82E2A8.jpeg.7b31db29174361d7d51edc2875202045.jpeg

Kirjoitettu

Nojoo... Tuli sit kuitenkin vahan uudempi...  :W

toinen datsuni  :o

Kirjoitettu

toinen datsuni  :o

 

Joo. Noi G:t on itse asiassa ihan helvetin hyvia peleja. Ja kulkevatkin ihan kivasti (330hp, takaveto, 7-lovinen aski jne.).

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
Kirjoitettu

Tässä Chevylle niitä kuvia, josta aiemmin on ollut puhetta.

 

20210625_212621.jpg

20210625_212629.jpg

20210625_212620.jpg

20210625_212628.jpg

  • Tykkää 3
Kirjoitettu
48 minuuttia sitten, Mika kirjoitti:

Tässä Chevylle niitä kuvia, josta aiemmin on ollut puhetta.

 

 

 

Kiitos  👍 🤗

  • Tykkää 1

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...