JP Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2020 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2020 Tollanen nyt sitten ilmestyi pihaan. Jokohan tuo nyt sit olis sopivan kokoinen rouvalle kun Tahoe oli kuulemma liian pieni...
Anders Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2020 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2020 Tollanen nyt sitten ilmestyi pihaan. Jokohan tuo nyt sit olis sopivan kokoinen rouvalle kun Tahoe oli kuulemma liian pieni...
TexFinn Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2020 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2020 Subbe Joo. Nyt on kuulemma niiiiiiin ihqu ajaa ja tilaakin on. Piti sitten vaan muistuttaa etta kannattaa parkkipaikoilla olla varuillaan silla pituutta on jonkun verran lisaa edelliseen verrattuna. Ja onhan toi kylla aika eri laite edelliseen verrattuna vaikka tossa onkin 22-tuumaiset kiekot alla. Paljon mukavampi ja pehmeampi. Elite Engineeringin catch can, Airaidin ilmanottotuubi ja DiabLew custom tune ovat jo tilauksessa. Siinapa ne muutokset tuleekin sitten olemaan. Ehka...
RaiRai Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2020 Laitetaas vaikka tähän esimerkki kuinka suksia kuljetetaan asianmukaisesti F-bodyssä. On se hyvä skimbabiili... mutta Astro ois vielä parempi
TransNAM Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2020 Aivan heittämällä mahtuu 3hlöä, lastenrattaat ja kuukauden mökkilomatarpeet Peräkontin pohjalla on vielä vahvistin ja subbarikin. Emäntä istui takapenkillä 550km/sivu ettei 4kk vanhan jätkän tarvinnu olla siellä yksin.
z 28 jari Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2020 Otitko kostoksi kuvan,kun se oli ottanut sinusta...
Chevy Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2020 Otitko kostoksi kuvan,kun se oli ottanut sinusta... ei onneksi kuvannut mua
z 28 jari Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2020 ei onneksi kuvannut mua Hyvä niin.
pasi jkl Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2020 Kävin äsken pesemässä pölyt pois itse pesu hallissa, viereiseen tuli tuommoinen maali vikainen sähkö vimpula, onneksi olin jo lähdössä pois.
Fenix Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2020 Kunnolla höpötitiä tötteröön, niin puunhalaajaa alkaa nintendo tai V8 vituttaa
pasi jkl Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2020 Kunnolla höpötitiä tötteröön, niin puunhalaajaa alkaa nintendo tai V8 vituttaa Niin mä tein, täyty käytellä ja kaasutella hyvin ennen kuin hissun kissun rauhallisesti ajoin ulos,
pasi jkl Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2020 Perjantaina kävelin parkkipaikalla kotia töiden jälkeen, tien toisella puolen rupesi V-8 möriseen no täyty käydä vähän ihmettelemässä. Kuljetus autosta ottivat alas tuommoisen Camaro kilpurin, oli menossa viereiseen autokorjaamoon koneen ja laatikon irroitukseen lähtevät huoltoon.
TexFinn Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2020 Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2020 Helvetin huutokaupat. Muutama paiva sitten jai kateen kasa vanhoja kilpia. Pitaa varmaan ostaa kasa vanhoja romuja joihin noita voi alkaa ruuvaamaan.
Chevy Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2020 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2020 Pitaa varmaan ostaa kasa vanhoja romuja joihin noita voi alkaa ruuvaamaan. osta osta
TexFinn Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2020 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2020 osta osta Nojoo... Tuli sit kuitenkin vahan uudempi...
Chevy Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2020 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2020 Nojoo... Tuli sit kuitenkin vahan uudempi... toinen datsuni
TexFinn Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2020 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2020 toinen datsuni Joo. Noi G:t on itse asiassa ihan helvetin hyvia peleja. Ja kulkevatkin ihan kivasti (330hp, takaveto, 7-lovinen aski jne.).
Chevy Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2020 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2020 Testailua tontut lämmittelemässä
Mika Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2021 Tässä Chevylle niitä kuvia, josta aiemmin on ollut puhetta. 3
Chevy Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2021 48 minuuttia sitten, Mika kirjoitti: Tässä Chevylle niitä kuvia, josta aiemmin on ollut puhetta. Kiitos 👍 🤗 1
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään