Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

Parsassa on jostain syysta kaksi erivarista kakeakin...  :W

 

onko musta rouvalle ja punainen RACE moodille  ::)

Kirjoitettu

onko musta rouvalle ja punainen RACE moodille  ::)

 

Hullu ja Viela Hullumpi. :o

Kirjoitettu

Sehan on melkein yhta pitka kuin mun truckki. :o

 

 

 

onko luumunvärinen härmään tulossa  ::)

Kirjoitettu

onko luumunvärinen härmään tulossa  ::)

 

No enhan ma nyt parsaa... :W

Kirjoitettu

:W

 

nstH6R.jpg

 

Oikia meininki  \m/ Harmi että Suomessa pitäs olla miljonääri tuommosen laittaakseen  ;D

Kirjoitettu

Harmi että Suomessa pitäs olla miljonääri tuommosen laittaakseen  ;D

 

No sitten ma olen loytanyt ainakin yhden sellaisen. ;) ;D :W

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Etelä-Floridassa tuli kurvailtua 2019 SS Camarolla vajaa 1000 mailia  \m/ Olihan se hieno, mut vanhan harrastepelin fiilis jäi hieman puuttumaan  ;)

Vain yks 3gen näkyi matkalla  :o vähän erikoisemmalla alustasarjalla.

FL20200314_111027.thumb.jpg.5b652ec41ec73d0c4e852b8a47ade394.jpg

FLIMG_2076.thumb.JPG.268da2fffb62e43cad4b5c6c9e37cf96.JPG

Kirjoitettu

Dodii. Taas paasee mopoilemaan.  \m/

1600 GT  m/ Työkaverikin kuolaa juuri tuollaista seuraavaksi bemariksi  m/

Kirjoitettu

1600 GT  m/ Työkaverikin kuolaa juuri tuollaista seuraavaksi bemariksi  m/

 

GTL ;)  ;D

Kirjoitettu

Tulihan taas roudattua... Eika siis suinkaan pois omalta pihalta, vaan juurikin toisinpain.  >:( Oli kuulemma pakko hakea kun ilmaiseksi sai ja olivat justiinsa niita joita vaimo halusi. ::)

406B73D2-79C0-44AF-9DA1-E3A2AE3EBDB8.jpeg.71d89bd758e0fdd2c00287254d39bcbf.jpeg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...