Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

Kaytiin lauantaina Gas Monkey Bar-n-Grillissa tsekkaamassa Steve 'n' Seagulls ja keikan jalkeen loytyi tallainen tekele parkkipaikalta.  ;D

 

KLVyd9.jpg

Kirjoitettu

Kaytiin lauantaina Gas Monkey Bar-n-Grillissa tsekkaamassa Steve 'n' Seagulls ja keikan jalkeen loytyi tallainen tekele parkkipaikalta.  ;D

 

Melkeen ku Dainako syötteellä ei tosin niin hieno mut melkeen ;D

Kirjoitettu

Onneksi Buceesin parkkipaikalla on kokoa, niin mahtuu nuo isommatkin pelit sinne... ::)

 

1hlTSG.jpg

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Ei oo Mehhicossa menny ihan putkeen muotin teko... ;D ;D

Kiinalaiset saa sentään kirjaimet oikein päin vaikka muuten väärin oliskin ::)

 

 

4gen tuuletuksen keskisuulake. Huomasin kun mittoja cadiin otin. Tulee tulostamalla mittarille paikka...

IMG_6653.jpeg.a3f747e5ef3d79626825ee4e7cca2365.jpeg

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Erikoistyökalu ei jätä pulaan.

Tulee listaan camberi kohdilleen ;D ;D

Kirjoitettu

Tulee listaan camberi kohdilleen ;D ;D

Joo tuli. Enpä ilolla myönnä että joutunu listan liimaamaan seinään. Ei ole purkajalle kiva asia... Mutku mutku... Kolme betoniterää vedin tuohon kohtaan paskaksi niin taivuin. Vissiin raudotusta tuli vastaan.

 

Kirjoitettu

Tallia pakkaillessa loytyi tallaisiakin. Vuodelta 2006-2007. Onkohan noita nyt varmasti tarpeeksi?  :o Loytyy kaikenlaisia CamaroZ28.com Limited Editionia sun muuta.  8)

Toys_1.jpg.92df76024d7f587defce1a2c7d603a54.jpg

Toys_2.jpg.469fc9fedce92624ef15d5be03420f8e.jpg

Kirjoitettu

Tallia pakkaillessa loytyi tallaisiakin. Vuodelta 2006-2007. Onkohan noita nyt varmasti tarpeeksi?  :o Loytyy kaikenlaisia CamaroZ28.com Limited Editionia sun muuta.  8)

Ei oo jos verrataan Repan valikoimaan  ;D ;D ;)
  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

Vahan pukkas esteria eilen.  :o Lampotila meni 37 asteesta 23:een alle puolessa tunnissa ja sitten alkoi tuuli, sade, ukkonen jne. Ei onneksi tornadoja, nyrkin kokoisia tms.  *clap* Kerran kolahti johonkin tosi lahelle ja yhden kaapeliboxin virtalahde otti itseensa. Onneksi oli ylimaarainen hyllyssa ja sai boxin jalleen toimimaan.

Mustaa_on.jpg.2351793674c794cd7aeaa2b7c1ec02a7.jpg

Kirjoitettu

Lisää hämmentävää säätä...

Kuvat on vuosien takaa, Sievin ja Haapajärven suunnilta.

Molemmista tuli silloin mieleen että oli hyvä olla jossain muualla kun kohdalla ;D

 

 

Tuosta pystyvirtauksesta voi kommentoida mikä tuli muodosta ekana mieleen... :o

HaapajArvi_s.thumb.JPG.2315c13bd133c036bca74fac482f680b.JPG

Pystyvirtaus_Sievi_s.thumb.JPG.faa7a4c1fdc20d5e2b140f39317cd5d4.JPG

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kajaani?

Kyllä, Urho Kekkosen puisto. Ohikulkumatkalla oltiin...

Joku sanoo että Helsinki on kesällä hiljainen. Sanoisin että Kajaani hiljaisempi.

:)

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Tollanen ilmestyi pihalle...  :W Siis toi punavalkoinen.  ;D

2AC8DBEB-CCE1-47B7-A6AE-088DC5C50F45.thumb.jpeg.01ebc2bab02f2e15125491d67e544d29.jpeg

5FE35877-EF23-433F-A862-9D399E782746.thumb.jpeg.2a9a0681bed9b94ea76ae9e1651be6bb.jpeg

Kirjoitettu

Tollanen ilmestyi pihalle...  :W Siis toi punavalkoinen.  ;D

 

Mahtava!!!  m/ Vissii melko hyväkuntonen yksilö?

Kirjoitettu

Ihan hyvassa kunnossa ollakseen 32 vuotta vanha. Tarpeeksi lahelle kun menee, niin loytaa juttuja sielta taalta. Laihat mailit (66K) ja lavakaan ei ole taysin kolhittu ja naarmuilla.

 

Komea halakoauto  m/ *clap* *clap*

 

Ei tarvita halakoja kun meidan takka toimii kaasulla. ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...