TexFinn Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2019 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2019 Ihan piti itse asentaa tohon laturin kylkeen.
Zuski Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2019 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2019 Tämmönen tuli nähtyä lauantaina livenä, joku saattaa sen tunnistaa juutuubista http://i.imgur.com/oKAlmkI.jpg?1 http://i.imgur.com/5quzkce.jpg?1
TexFinn Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2019 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2019 Kaytiin lauantaina Gas Monkey Bar-n-Grillissa tsekkaamassa Steve 'n' Seagulls ja keikan jalkeen loytyi tallainen tekele parkkipaikalta.
Chevy Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2019 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2019 ei sentään oo Steven Seagal riehunut metvurstin kimpussa
mikke Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2019 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2019 Kaytiin lauantaina Gas Monkey Bar-n-Grillissa tsekkaamassa Steve 'n' Seagulls ja keikan jalkeen loytyi tallainen tekele parkkipaikalta. Melkeen ku Dainako syötteellä ei tosin niin hieno mut melkeen
TexFinn Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2019 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2019 Onneksi Buceesin parkkipaikalla on kokoa, niin mahtuu nuo isommatkin pelit sinne...
TransNAM Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2019 Ei oo Mehhicossa menny ihan putkeen muotin teko... ;D Kiinalaiset saa sentään kirjaimet oikein päin vaikka muuten väärin oliskin 4gen tuuletuksen keskisuulake. Huomasin kun mittoja cadiin otin. Tulee tulostamalla mittarille paikka...
RaiRai Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2019 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2019 Erikoistyökalu ei jätä pulaan.
TransNAM Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2019 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2019 Erikoistyökalu ei jätä pulaan. Tulee listaan camberi kohdilleen ;D
RaiRai Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2019 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2019 Tulee listaan camberi kohdilleen ;D Joo tuli. Enpä ilolla myönnä että joutunu listan liimaamaan seinään. Ei ole purkajalle kiva asia... Mutku mutku... Kolme betoniterää vedin tuohon kohtaan paskaksi niin taivuin. Vissiin raudotusta tuli vastaan.
TexFinn Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2019 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2019 Tallia pakkaillessa loytyi tallaisiakin. Vuodelta 2006-2007. Onkohan noita nyt varmasti tarpeeksi? Loytyy kaikenlaisia CamaroZ28.com Limited Editionia sun muuta.
gmc63 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2019 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2019 Tallia pakkaillessa loytyi tallaisiakin. Vuodelta 2006-2007. Onkohan noita nyt varmasti tarpeeksi? Loytyy kaikenlaisia CamaroZ28.com Limited Editionia sun muuta. Ei oo jos verrataan Repan valikoimaan ;D
TexFinn Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2019 Vahan pukkas esteria eilen. Lampotila meni 37 asteesta 23:een alle puolessa tunnissa ja sitten alkoi tuuli, sade, ukkonen jne. Ei onneksi tornadoja, nyrkin kokoisia tms. Kerran kolahti johonkin tosi lahelle ja yhden kaapeliboxin virtalahde otti itseensa. Onneksi oli ylimaarainen hyllyssa ja sai boxin jalleen toimimaan.
TransNAM Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2019 Lisää hämmentävää säätä... Kuvat on vuosien takaa, Sievin ja Haapajärven suunnilta. Molemmista tuli silloin mieleen että oli hyvä olla jossain muualla kun kohdalla Tuosta pystyvirtauksesta voi kommentoida mikä tuli muodosta ekana mieleen...
TransSami Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2019 Reissussa... Missä? Kajaani?
RaiRai Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2019 Kajaani? Kyllä, Urho Kekkosen puisto. Ohikulkumatkalla oltiin... Joku sanoo että Helsinki on kesällä hiljainen. Sanoisin että Kajaani hiljaisempi.
TexFinn Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2019 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2019 Tollanen ilmestyi pihalle... Siis toi punavalkoinen.
BlackZ Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2019 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2019 Tollanen ilmestyi pihalle... Siis toi punavalkoinen. Mahtava!!! Vissii melko hyväkuntonen yksilö?
TexFinn Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2019 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2019 Ihan hyvassa kunnossa ollakseen 32 vuotta vanha. Tarpeeksi lahelle kun menee, niin loytaa juttuja sielta taalta. Laihat mailit (66K) ja lavakaan ei ole taysin kolhittu ja naarmuilla. Komea halakoauto *clap* Ei tarvita halakoja kun meidan takka toimii kaasulla.
TexFinn Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2019 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2019 Ihan vaan 350. Ja pyssyteline takaikkunalla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään