avogta-89 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2018 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2018 et sä nää skoopin yli ilman lisätyynyjä
GTATL Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2018 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2018 et sä nää skoopin yli ilman lisätyynyjä Tartteis ajaa kokoajan sivuluisussa niin vois kattella suunnan sivuikkunasta
avogta-89 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2018 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2018 Tartteis ajaa kokoajan sivuluisussa niin vois kattella suunnan sivuikkunasta
z 28 jari Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2018 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2018 Noi austraalian ooppelit on meisselipelejä.
mikke Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2018 Kerranki jakso sutasta ku ei vaan sääli tulis ennen sutasua. nätti se on jopa rautapuskuri kopaks
Anders Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2018 Joo, on se varsinkin livenä nähtynä uskomattoman hienosti tehty! Tekniikasta on on ollut niin paljon polemiikkia että siitä ei sen enempää...
tka Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Ajokauden alkua odotellessa bongattu kuuspyttynen Camaro... Maahantuojana natsisiva
z 28 jari Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Ajokauden alkua odotellessa bongattu kuuspyttynen Camaro... Maahantuojana natsisiva Jummalaare naysisivaan siis!
Gary Grand Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Samanlainen keissi jääkaapissa.. Tai kaks jäljellä enää
gmc63 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Ajokauden alkua odotellessa bongattu kuuspyttynen Camaro... Maahantuojana natsisiva Vanha juttu jo ennen ACS:ää tuli tuota juotua ;D
Tapio.L. Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2018 Tuli käytyä naatiskelee, on se vaan kaunis <3
Z-mo Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2018 Tuli käytii naatiskelee, on se vaan kaunis <3 Kieltämättä.
letkume Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2018 Tuli käytyä naatiskelee.. ..kuuspyttynen Camaro. ;D Onhan se hieno
Zuski Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2018 Onpa pienen näköset jarrut, pitää varmaan päivittää...
mikke Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2018 Pienennä vanteita ni ne ei näytä ollenkaan pieniltä erikoinen toi keulailme on ku kuvii kattoo, tääl tommoseen versioon tuskin hetkeen törmää
Zuski Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2018 Pienennä vanteita ni ne ei näytä ollenkaan pieniltä erikoinen toi keulailme on ku kuvii kattoo, tääl tommoseen versioon tuskin hetkeen törmää Eiköhän sinnekin joku roudaa omansa. Olis pitäny ottaa kuvia myös valot päällä, mut oli vähän kiirus ku kamerasta akku loppu.
gmc63 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Onpa pienen näköset jarrut, pitää varmaan päivittää... m/
-vellu Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Aika korkeella on myös tuo auto. Onkohan avossa matalampi alusta? Tässä kuva mun viime vuotisesta vuokra-autosta SEMA reissulla.
Zuski Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Mä oon kuvannut alakulmasta, ja musta kyllä hävittää ton lokarin renkaan ympäriltä aika hyvin noissa kuvissa, ihan normikorkeudessa näyttää molemmat olevan.
Chevy Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Mä oon kuvannut alakulmasta, ja musta kyllä hävittää ton lokarin renkaan ympäriltä aika hyvin noissa kuvissa, ihan normikorkeudessa näyttää molemmat olevan. käy laittaa stidiaski pystyy renkaan päälle ja ota kuva pääse nää stancepoliisit ihmettelee
gmc63 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2018 käy laittaa stidiaski pystyy renkaan päälle ja ota kuva pääse nää stancepoliisit ihmettelee ;D
-vellu Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2018 Mä oon kuvannut alakulmasta, ja musta kyllä hävittää ton lokarin renkaan ympäriltä aika hyvin noissa kuvissa, ihan normikorkeudessa näyttää molemmat olevan. Toi alakulmasta otettu kuva antaa minusta todellisuudesta huonomman kuvan. Monet täällä Suomessa ovat jostain syystä dissanneet tuota uutta korimallia, mutta minusta se on kyllä selkeästi vitosta nätimpi.
Tapio.L. Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2018 Taas tuli hieman ulkoiltua, pitäis vaan malttaa ajaa nätisti niin saattais tulla enemmänkin kilometrejä. Melko herkästi alkaa tuo kaasuvaijeri kiristymään ja siinä kohtaa meteli on sitä luokkaa että poliisejakin kiinnostaa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään