Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kone & Konecranes toimii Made in Finland

http://www.uppaa.fi/images/2016/07/01/IMG_2265ff008.jpg

• 1 month later...
Kirjoitettu

Siistihän siitä on tullu.

Ei oo montaa kuvaa näkyny takaa... En toki kiistele makuasioista ;)

Kirjoitettu

Ei oo montaa kuvaa näkyny takaa... En toki kiistele makuasioista ;)

mitäs takana on,erikoiset valotko ?  ::)

Kirjoitettu

Pyynnöstä...

Wanha kuva mutta ei kai sillä o suurempaa merkitystä.

Takamus.thumb.jpg.a4f9fa91b12af76296934dec9592201c.jpg

Kirjoitettu

mitäs takana on,erikoiset valotko ?  ::)

Juu... En tiedä onko enää samat lamput.

Jollain aikaisemmalla omistajalla ollut oma makunsa ja nykyisellä varmaan oma... En sitten tiedä onko saman makuisia ::)

Tuo oli mulla toissa? keväänä ruuvattavana kun oli vielä Kokkolassa niin pisti vaan silmään. Ja aika kovaa pisti kun vieläkin sattuu... ;D

Saako toisen ahterista laittaa kuvaa?

Kirjoitettu

Mun perverssi maku sanoo että ei noi niin pahat o. Olen kyllä katsonut orkkis- honeycombeja mutta niistä pyydetään sen verran hunajaa ettei mielestäni maksa vaivaa. Lisäksi johtosarjat on silvottu aika pahasti sieltäkin...

Sen verran meinasin kuitenkin että vaihtaa ainakin sisemmät ku oikealla puolella on päässyt kosteutta sisälle. Samalla saisi kaikista samannäköisiä ja parkit kaikkiin. Luultavasti kaikki menee vaihtoon koska ei ne vanhat sit enää o uuden näköisiä. Löytyy IKH:n perävanuvalikoimasta... ::)

Toisen ahterista saa laittaa kuvaa nettiin kunhan pyytää kiltisti... 8)

Kirjoitettu

Pyynnöstä...

Wanha kuva mutta ei kai sillä o suurempaa merkitystä.

Tässä on joku valopää ollut asialla, tai sitten yhtä valopää katsuri on alkanut vaatimaan jotain perverssiä. Ampua voisi molemmat.

Kirjoitettu

Oon näköjään käyny hitaalla edellisen viestin kanssa...

Ilmeisesti sekä-että... Vaadittu keltaiset vilkut niin omistaja pistänyt uusiks koko valot. Upotusten laadusta päätellen nähty kuitenkin oikein vaivaa.

Jäi sellainen tunne että tehty autoa joskus oikein rahalla kun mm. sisusta verhoiltu aivan siististi ovipahveja myöten. Kutoskoneesta vois päätellä että jossain päin eurooppaa kun täälläpäin harvemmin moisia rakennellaan... Siis valoja ja kutosia...

Kirjoitettu

Kaverilla oli Cutlassi mihin haaveili älteeykköstä. No nyt sil on LT1 joka on kääritty Camaron muotoiseen pakettiin... ;D  Jäi vaan Oldsi sille reissulle... tuntui silti olevan tyytyväinen uuteen koneeseen \m/

IMG_3999.JPG.34a328a903fc4dbf32a9661f74624035.JPG

Kirjoitettu

Kaverilla oli Cutlassi mihin haaveili älteeykköstä. No nyt sil on LT1 joka on kääritty Camaron muotoiseen pakettiin... ;D  Jäi vaan Oldsi sille reissulle... tuntui silti olevan tyytyväinen uuteen koneeseen \m/

Tutun näköinen rekkari, oliskoha peräti ollut joskus seinäjoen autokaarella myynnissä , jos sama niin käynyt tuota aikanaan testaamassakin..automaatti ja joku erikoisen värine sisusta? Mutta camarolle ja LT1 selle  \m/

Kirjoitettu

Tutun näköinen rekkari, oliskoha peräti ollut joskus seinäjoen autokaarella myynnissä , jos sama niin käynyt tuota aikanaan testaamassakin..automaatti ja joku erikoisen värine sisusta? Mutta camarolle ja LT1 selle  \m/

Beige (Tan) sisusta kangaspenkeillä. Muuten ihan hyväkuntoinen ja vähän rakenneltukin mutta päältä aika väsyny ja pari lommoakin. Ei ihan mee kiillottamalla...

Hyvin on menny f-bodyn puolesta julistaminen perille ;D ;D ;D :W

Kirjoitettu

Sen verran meinasin kuitenkin että vaihtaa ainakin sisemmät ku oikealla puolella on päässyt kosteutta sisälle. Samalla saisi kaikista samannäköisiä ja parkit kaikkiin. Luultavasti kaikki menee vaihtoon koska ei ne vanhat sit enää o uuden näköisiä. Löytyy IKH:n perävanuvalikoimasta... ::)

laita koko valkeat  ;)

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kapeat on tiet Kokkolassa... noita oli 3 tai 4 peräkkäin...

IMG_4092.JPG.72edf4cb4e23edc8f9c05d04d2e2e190.JPG

Kirjoitettu

Eikä oo montaa liikennemerkkiä eikä opastetta enää... Näkyi olevan purettuja kylttejä pitkin ojia...

Kirjoitettu

Nyt tullee sen verran kyseenalaista kamaa että ylläpito saa poistaa jos on täysin sopimatonta General Motors forumilla, itse kun olen sekakäyttäjä ollut aina niin en ole merkkiuskollinen mihinkään suuntaan. Tuossa joku aika sitten lähettii kaverin kanssa pikku cruisingille kun vielä ei ole lumet maassa, kaivettiin kuuskätluvun isolohkot talleista ja väriteltiin asfalttia siellä sun täällä ja napsattiin Ford vs. Mopar kuvakin  8)

Kuvassa siis kaverin 1968 Ford Torino GT Fastback FE390cid ja mun 1969 Dodge Charger R/T 440cid  m/

WP_20160918_16_32_02_Pro_2small.thumb.jpg.ddf12e54a77cfe58932fc51867ad7933.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...