TransNAM Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2016 ...väriteltiin asfalttia siellä sun täällä... Sehän tienpinnan entisöintiä kun mustaahan se on uutenakin
RaiRai Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2016 Ei ole GM tämäkään, nykyinen perheenkuljettimemme. Ja maailma pelastuu... Kiitos ja anteeksi
Z-mo Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2016 Ei ole GM tämäkään, nykyinen perheenkuljettimemme. Ja maailma pelastuu... Kiitos ja anteeksi Voimia! Karu on kohtalo...
RaiRai Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2016 Voimia! Karu on kohtalo... Noh noh... Vois se olla aina karumpikin. Sanotaanko joku Daewoo-Chevy?
Mika Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2016 Voimia! Karu on kohtalo... Aina se yksi GM:nen pitää tallissa olla
Zuski Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2016 Aina se yksi GM:nen pitää tallissa olla Ei vaan kolme. Tai viisi kun on vieraita paikalla. http://zuski.pic.fi/kuvat/postailut/P_20160807_195033.jpg/_smaller.jpg
Z-mo Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2016 Ei vaan kolme. Tai viisi kun on vieraita paikalla. Nimenomaan. Mulla on omia GeeÄmmäläisiä 4, vasta. Pitää ryhdistäytyä ja hommata lisää.
Zuski Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2016 Nimenomaan. Mulla on omia GeeÄmmäläisiä 4, vasta. Pitää ryhdistäytyä ja hommata lisää. Me myytiin meidän neljäs, että saatiin toi kolmas tänne.
Mika Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2016 Ei vaan kolme. Tai viisi kun on vieraita paikalla.
BlackZ Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2016 Nimenomaan. Mulla on omia GeeÄmmäläisiä 4, vasta. Pitää ryhdistäytyä ja hommata lisää. Ootte te sairaita, kyllä se yks GM:läinen riittää ;D Muita voi olla enempiki
Z-mo Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2016 Ootte te sairaita, kyllä se yks GM:läinen riittää ;D Muita voi olla enempiki Yks ei riitä mihinkään!
Nupa Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2016 Yks ei riitä mihinkään! Ei niin! Kolmegenitki on niin halpoja, että niistä voi tehdä vaikka ulkovalot. Hämäräkytkimellä tottakai, on aika häijyn näkönen pimeellä vaikka ite sanonkii.
ratskin Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2016 Ei niin! Kolmegenitki on niin halpoja, että niistä voi tehdä vaikka ulkovalot. Hämäräkytkimellä tottakai, on aika häijyn näkönen pimeellä vaikka ite sanonkii. m/
pantera Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2016 Yks ei riitä mihinkään! kuus on sopivasti , seittemän on liikaa ja viis liian vähän
avogta-89 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2016 8 on sopivasti gm autoiksi.....
mikke Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2016 Ootte te sairaita, kyllä se yks GM:läinen riittää ;D Muita voi olla enempiki Erehyt toverihyvä sekakayttö se vaarallista on ainaki pitemmänpäälle. mä rupesin ihmettelee miks ei oikeen huvita mut ku löysin syyn ni 300C lähti vaihtoon ja 2500 nelikko suburbani isolohko kuorkki tuli tilalle ja elämä hymyilee taas helppoa kun omistaa vain gm tuotteita eikä yhtää etuvetoseks luokiteltavaa, tavote saavutettu
repa Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2016 8 on sopivasti gm autoiksi..... Ja jos alkaa tuntua siltä, että yhdeksäs olisi hyväksi, niin tiedät mistä löytyisi se museorekisteröity Pontiac aika edullisesti tosiostajalle.
Z-mo Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2016 helppoa kun omistaa vain gm tuotteita eikä yhtää etuvetoseks luokiteltavaa, tavote saavutettu Mikke on tuossa asian ytimessä.
Mikey_ Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2016 Ei niin! Kolmegenitki on niin halpoja, että niistä voi tehdä vaikka ulkovalot. Hämäräkytkimellä tottakai, on aika häijyn näkönen pimeellä vaikka ite sanonkii. No nyt on
avogta-89 Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2016 Ja jos alkaa tuntua siltä, että yhdeksäs olisi hyväksi, niin tiedät mistä löytyisi se museorekisteröity Pontiac aika edullisesti tosiostajalle.
Rockbass85 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2017 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2017 Kuva-arkistosta löytyi tämänlainen laitos. Ajankohta 6.5.2006. X-Treme Drift Challenge Ahvenistolla. Osallistui jopa drifting-kilpailuun. Sen minkä hävisi ajolinjoissa japseille niin sen voitti savun määrässä. =)
Rockbass85 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2017 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2017 Saman auton pellin alta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään