Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

...väriteltiin asfalttia siellä sun täällä...

Sehän tienpinnan entisöintiä kun mustaahan se on uutenakin ;D :W

Kirjoitettu

Ei ole GM tämäkään, nykyinen perheenkuljettimemme. Ja maailma pelastuu... Kiitos ja anteeksi :)

 

29949593282_aa8c590e5e_z.jpg

Kirjoitettu

Ei ole GM tämäkään, nykyinen perheenkuljettimemme. Ja maailma pelastuu... Kiitos ja anteeksi :)

 

Voimia! Karu on kohtalo...

Kirjoitettu

Voimia! Karu on kohtalo...

Noh noh... Vois se olla aina karumpikin. Sanotaanko joku Daewoo-Chevy?

Kirjoitettu

Voimia! Karu on kohtalo...

Aina se yksi GM:nen pitää tallissa olla  m/

Kirjoitettu

Aina se yksi GM:nen pitää tallissa olla  m/

Ei vaan kolme.  ;D

Tai viisi kun on vieraita paikalla.

http://zuski.pic.fi/kuvat/postailut/P_20160807_195033.jpg/_smaller.jpg

Kirjoitettu

Ei vaan kolme.  ;D

Tai viisi kun on vieraita paikalla.

 

Nimenomaan. Mulla on omia GeeÄmmäläisiä 4, vasta. Pitää ryhdistäytyä ja hommata lisää.

Kirjoitettu

Nimenomaan. Mulla on omia GeeÄmmäläisiä 4, vasta. Pitää ryhdistäytyä ja hommata lisää.

;D  ;D

Me myytiin meidän neljäs, että saatiin toi kolmas tänne.

Kirjoitettu

Nimenomaan. Mulla on omia GeeÄmmäläisiä 4, vasta. Pitää ryhdistäytyä ja hommata lisää.

 

Ootte te sairaita, kyllä se yks GM:läinen riittää  ;D ;D Muita voi olla enempiki  ;)

Kirjoitettu

Ootte te sairaita, kyllä se yks GM:läinen riittää  ;D ;D Muita voi olla enempiki  ;)

 

Yks ei riitä mihinkään!

Kirjoitettu

Yks ei riitä mihinkään!

Ei niin!

Kolmegenitki on niin halpoja, että niistä voi tehdä vaikka ulkovalot. Hämäräkytkimellä tottakai, on aika häijyn näkönen pimeellä vaikka ite sanonkii.

DSCN5182_Medium.thumb.JPG.9f773afc3e054a082c0d4e3c648e6bbf.JPG

Kirjoitettu

Ei niin!

Kolmegenitki on niin halpoja, että niistä voi tehdä vaikka ulkovalot. Hämäräkytkimellä tottakai, on aika häijyn näkönen pimeellä vaikka ite sanonkii.

m/ m/ m/

Kirjoitettu

Yks ei riitä mihinkään!

kuus on sopivasti , seittemän on liikaa ja viis liian vähän

Kirjoitettu

Ootte te sairaita, kyllä se yks GM:läinen riittää  ;D ;D Muita voi olla enempiki  ;)

 

Erehyt toverihyvä sekakayttö se vaarallista on ainaki pitemmänpäälle. mä rupesin ihmettelee miks ei oikeen huvita mut ku löysin syyn ni 300C lähti vaihtoon ja 2500 nelikko suburbani isolohko kuorkki tuli tilalle ja elämä hymyilee taas \m/

helppoa kun omistaa vain gm tuotteita eikä yhtää etuvetoseks luokiteltavaa, tavote saavutettu 8)

Kirjoitettu

8 on sopivasti gm autoiksi.....

Ja jos alkaa tuntua siltä, että yhdeksäs olisi hyväksi, niin tiedät mistä löytyisi se museorekisteröity Pontiac aika edullisesti tosiostajalle.  ::)
Kirjoitettu

helppoa kun omistaa vain gm tuotteita eikä yhtää etuvetoseks luokiteltavaa, tavote saavutettu 8)

 

Mikke on tuossa asian ytimessä.

Kirjoitettu

Ei niin!

Kolmegenitki on niin halpoja, että niistä voi tehdä vaikka ulkovalot. Hämäräkytkimellä tottakai, on aika häijyn näkönen pimeellä vaikka ite sanonkii.

 

No nyt on  \m/

Kirjoitettu

Ja jos alkaa tuntua siltä, että yhdeksäs olisi hyväksi, niin tiedät mistä löytyisi se museorekisteröity Pontiac aika edullisesti tosiostajalle.  ::)

 

m/ :)

  • 3 months later...
Kirjoitettu

Kuva-arkistosta löytyi tämänlainen laitos.

Ajankohta 6.5.2006.

X-Treme Drift Challenge Ahvenistolla.

 

Osallistui jopa drifting-kilpailuun. Sen minkä hävisi ajolinjoissa japseille niin sen voitti savun määrässä. =)

DSC03225.JPG.f7c925c8b7afedac9d7a93b0aca9430a.JPG

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...