pantera Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 97 on kyllä viimeinen vuosimalli mihin voi saada jälkiasennus ahtimen suomessa leimattua, 98 ja uudempaan ei saa kirvelläkään...tuskin moottorisahakaan auttaa jerezin -98 on ahdettu ja leimattu käsittääkseni ilman moottorisahaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
letkume Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Ostaa multa täydellisen prochargerin p1sc setin käytettynä ja vahvistaa ton lootan, ni päästään samaan ellei jopa alle. Eikä tarvi etsiä kaikkia nippeleitä erikseen. Paljonko ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAM-88 Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Se on tehty siinä tapauksessa ennen tätä vuotta jerezin -98 on ahdettu ja leimattu käsittääkseni ilman moottorisahaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cam 86 Posted November 16, 2011 Author Share Posted November 16, 2011 tässä nyt miettinyt että mikä olisi järkevin tapa aloittaa tää viritys. taitaa olla paras että laittaa sen lootan ensin kuosiin.pitää ettiä joku tekijä ja kattoo mitä se velottaa. sen jälkeen sit ahdin.vai moottori jos ensin laittaa 450 pollea pellin alle ja sit levahtaa laatikko niin eipä niillä tehoilla juurikaan enää tee onhan tässä koko talvi aikaa......viikonloppuna menee tämäkin auto unille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAM-88 Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Paras olisi ahdettuun kova laatikko, saisi kestämään vääntöä ja ei olisi tehohäviötä tomaatin tavoin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nova Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Paras olisi ahdettuun kova laatikko, saisi kestämään vääntöä ja ei olisi tehohäviötä tomaatin tavoin. En kyllä ihan allekirjoita. Vääntöä kestävät kytkimet maksaa oikeesti maltaita mitä olen itselle suunnitellut ja eikä toi t56 mikään älytön kestoltaan vakiona muistaaseni ollut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAM-88 Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 T56:sia on eri sisustalla, vetestä viperiin. Muitakin laatikkoja on kun viiskutonen, mutta tämä oli vain mielipide. Jos haluaa tehoa hävittää kuminauhalaatikkoon niin ei se meikäläistä haittaa..kunhan heitin vaihtoehdon peliin En kyllä ihan allekirjoita. Vääntöä kestävät kytkimet maksaa oikeesti maltaita mitä olen itselle suunnitellut ja eikä toi t56 mikään älytön kestoltaan vakiona muistaaseni ollut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimmoT Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Ei T56 kovin helpolla saa rikki. Omassa on ainakin centerforcen kytkin pelannut hyvin, se maksoi noin 500€.Väittäisin et manuaalilaatikko tulee halvemmaksi virityskäytössä. Saa sitä tehoa vaparistakin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 vakio T56 kestää n.610 Nm vakio TR-6060 kestää n.810 Nm Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 vakio T56 kestää n.610 Nm vakio TR-6060 kestää n.810 Nm Mun koneesta mitattiin 716,6 Nm 3100 kierroksella. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 ...ja kyllä se vahvistettu automaattilootakin käy kovilla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nova Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Mun koneesta mitattiin 716,6 Nm 3100 kierroksella. Harvassa vaparissa on tommosta vääntöä... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Harvassa vaparissa on tommosta vääntöä... Lillbackan Jukan riisseli rotkessa on 1600 nm Link to comment Share on other sites More sharing options...
repa Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Lillbackan Jukan riisseli rotkessa on 1600 nm Ja se on vapari? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Ja se on vapari? melkein Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeretz Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Paras olisi ahdettuun kova laatikko, saisi kestämään vääntöä ja ei olisi tehohäviötä tomaatin tavoin. Kuinkas vääntävä kone onkaan tekeillä? ....Täällä vielä VAKIO 4L60 pelittänyt vielä hyvin. Toki vahvistus jossakin vaiheessa tulee vastaan. Juu ei tarvinnut moottorisahaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juhani LS1 Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Mun koneesta mitattiin 716,6 Nm 3100 kierroksella. Oliko tää mitattu kone irti ja dynossa vai takapyörätehosta laskennallinen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juhani LS1 Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Harvassa vaparissa on tommosta vääntöä... Kaikkissa 454 ja isommissa BBC on, ja TH400 kestää melkein mitä...... ja sit 4L80 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juhani LS1 Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Ja sit jos kumit luistaa ei maks vääntöä saavuteta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aku Ankka Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Ja sit jos kumit luistaa ei maks vääntöä saavuteta "isoilla" tehoilla, vakioperällä ja myöskin laatikolla onkin hyvä käyttää normirenkaita eikä katusliksejä, toimii ikäänkuin sulakkeina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
F350 Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 tässä nyt miettinyt että mikä olisi järkevin tapa aloittaa tää viritys. taitaa olla paras että laittaa sen lootan ensin kuosiin.pitää ettiä joku tekijä ja kattoo mitä se velottaa. Laita kyselyä Pudasjärvelle, Pekka68 voi tehdä sulle laatikon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cam 86 Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 oon tässä keräiily puhelinnumeroita hiljalleen ja pitää soitella ja kysellä päivän hintoja. mieluummin jostain täältä läheltä kotipaikkaa olis tietty hyvä mut kattoo nyt missä on edullista. miettiny tässä vaan että miten voi maksaa ehjän laatikon vahvistus reilu pari tonnia? no kaikki maksaa....kuulostaa vaan hurjalle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blower Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 oon tässä keräiily puhelinnumeroita hiljalleen ja pitää soitella ja kysellä päivän hintoja. mieluummin jostain täältä läheltä kotipaikkaa olis tietty hyvä mut kattoo nyt missä on edullista. miettiny tässä vaan että miten voi maksaa ehjän laatikon vahvistus reilu pari tonnia? no kaikki maksaa....kuulostaa vaan hurjalle Kun vahvistat laatikon, niin vanhoista osista hyödynnetään vain laatikon kuoret. Tolla rahalla ei välttämättä saa mukaan mieleistä turbiinia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cam 86 Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 ahaa,yks tuttu vaan jutteli että sinne lisätään jotain pantoja tms.aattelinki et mitähän ihme metallia ovat ku noin paljon maksaa. mut periaatteessa siis tulee uus laatikko Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 ahaa,yks tuttu vaan jutteli että sinne lisätään jotain pantoja tms.aattelinki et mitähän ihme metallia ovat ku noin paljon maksaa. mut periaatteessa siis tulee uus laatikko Mulla olis just tohon tarkoitukseen sopiva aihio: http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=49170.msg460326 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now