Jump to content

4 gen ahtaminen


cam 86

Recommended Posts

97 on kyllä viimeinen vuosimalli mihin voi saada jälkiasennus ahtimen suomessa leimattua, 98 ja uudempaan ei saa kirvelläkään...tuskin moottorisahakaan auttaa  :W

 

 

 

 

 

 

 

jerezin -98 on ahdettu ja leimattu käsittääkseni ilman moottorisahaa  :W

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cam 86

    13

  • Chevy

    7

  • CAM-88

    4

  • -vellu

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ostaa multa täydellisen prochargerin p1sc setin käytettynä ja vahvistaa ton lootan, ni päästään samaan ellei jopa alle. Eikä tarvi etsiä kaikkia nippeleitä erikseen.  m/

 

Paljonko ?

Link to comment
Share on other sites

tässä nyt miettinyt että mikä olisi järkevin tapa aloittaa tää viritys.

taitaa olla paras että laittaa sen lootan ensin kuosiin.pitää ettiä joku tekijä ja kattoo mitä se velottaa.

sen jälkeen sit ahdin.vai moottori  :P

jos ensin laittaa 450 pollea pellin alle ja sit levahtaa laatikko niin eipä niillä tehoilla juurikaan enää tee  ;D

onhan tässä koko talvi aikaa......viikonloppuna menee tämäkin auto unille.

 

Link to comment
Share on other sites

Paras olisi ahdettuun kova laatikko, saisi kestämään vääntöä ja ei olisi tehohäviötä tomaatin tavoin.

 

En kyllä ihan allekirjoita. Vääntöä kestävät kytkimet maksaa oikeesti maltaita mitä olen itselle suunnitellut ja eikä toi t56 mikään älytön kestoltaan vakiona muistaaseni ollut?

Link to comment
Share on other sites

T56:sia on eri sisustalla, vetestä viperiin. Muitakin laatikkoja on kun viiskutonen, mutta tämä oli vain mielipide. Jos haluaa tehoa hävittää kuminauhalaatikkoon niin ei se meikäläistä haittaa..kunhan heitin vaihtoehdon peliin  ;)

 

 

 

 

En kyllä ihan allekirjoita. Vääntöä kestävät kytkimet maksaa oikeesti maltaita mitä olen itselle suunnitellut ja eikä toi t56 mikään älytön kestoltaan vakiona muistaaseni ollut?

Link to comment
Share on other sites

Ei T56 kovin helpolla saa rikki. Omassa on ainakin centerforcen kytkin pelannut hyvin, se maksoi noin 500€.Väittäisin et manuaalilaatikko tulee halvemmaksi virityskäytössä. Saa sitä tehoa vaparistakin ;)

Link to comment
Share on other sites

Paras olisi ahdettuun kova laatikko, saisi kestämään vääntöä ja ei olisi tehohäviötä tomaatin tavoin.

 

Kuinkas vääntävä kone onkaan tekeillä? :o....Täällä vielä VAKIO 4L60 pelittänyt vielä hyvin. Toki vahvistus jossakin vaiheessa tulee vastaan.

 

Juu ei tarvinnut moottorisahaa  ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja sit jos kumit luistaa ei maks vääntöä saavuteta 8)

 

"isoilla" tehoilla, vakioperällä ja myöskin laatikolla onkin hyvä käyttää normirenkaita eikä katusliksejä, toimii ikäänkuin sulakkeina.

Link to comment
Share on other sites

tässä nyt miettinyt että mikä olisi järkevin tapa aloittaa tää viritys.

taitaa olla paras että laittaa sen lootan ensin kuosiin.pitää ettiä joku tekijä ja kattoo mitä se velottaa.

 

 

Laita kyselyä Pudasjärvelle, Pekka68 voi tehdä sulle laatikon.
Link to comment
Share on other sites

oon tässä keräiily puhelinnumeroita hiljalleen ja pitää soitella ja kysellä päivän hintoja.

mieluummin jostain täältä läheltä kotipaikkaa olis tietty hyvä mut kattoo nyt missä on edullista.

miettiny tässä vaan että miten voi maksaa ehjän laatikon vahvistus reilu pari tonnia?  ???

no kaikki maksaa....kuulostaa vaan hurjalle

Link to comment
Share on other sites

oon tässä keräiily puhelinnumeroita hiljalleen ja pitää soitella ja kysellä päivän hintoja.

mieluummin jostain täältä läheltä kotipaikkaa olis tietty hyvä mut kattoo nyt missä on edullista.

miettiny tässä vaan että miten voi maksaa ehjän laatikon vahvistus reilu pari tonnia?   ???

no kaikki maksaa....kuulostaa vaan hurjalle

 

Kun vahvistat laatikon, niin vanhoista osista hyödynnetään vain laatikon kuoret. Tolla rahalla ei välttämättä saa mukaan mieleistä turbiinia.

Link to comment
Share on other sites

ahaa,yks tuttu vaan jutteli että sinne lisätään jotain pantoja tms.aattelinki et mitähän ihme metallia ovat ku noin paljon maksaa.

mut periaatteessa siis tulee uus laatikko  m/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...