cam 86 Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 kaikki vaihtoehdot pidetään avoinna kertokaas muuten kannattaako se shift kit ottaa vai miten se kirjoitetaan? vai tuleeko se ihan automaattisesti kun laatikon vahvistaa? mites normiajelu,nykäseekö pahasti kun vaihtaa? oon siis ymmärtäny että tää osa tekee sen että loota vaihtaa nopeammin. ziisus että välillä tuntuu olo hölmöltä Link to comment Share on other sites More sharing options...
z 28 jari Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Huono shift kit vaihtaa silleen, että pinta kaasulla vaihtaessa meinaa kardaanin ristikot revetä irti(näin mulla teki tci:n super pro kit tms paska)Nykyinen Päivisen preppaama toosa vaihtaa pienillä kierroksilla nätisti,ja kun riivaa ninn vaihtaa terävästi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Olen ajanut kahdella firebirdillä, joissa shift kit. Toinen vaihtoi aika rajusti ja nykyisessä pulkassa melko huomaamattomasti ylös päin ja alas päin sitten tiputtaakiin toisinaan siten että sen olemassa olon huomaa. Kummankaan kitin valmistajaa en tiedä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aku Ankka Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 kaikki vaihtoehdot pidetään avoinna kertokaas muuten kannattaako se shift kit ottaa vai miten se kirjoitetaan? vai tuleeko se ihan automaattisesti kun laatikon vahvistaa? mites normiajelu,nykäseekö pahasti kun vaihtaa? oon siis ymmärtäny että tää osa tekee sen että loota vaihtaa nopeammin. ziisus että välillä tuntuu olo hölmöltä sehän riippuu siitä millasen laatikon haluat? itte pidän erinomaisena laatikkoa joka vaihtaa kuin hevonen potkasis selkään, mutta vain tehokkaissa autoissa. tästähän on se etu jos ajelet vaikka varttia, niin aikaa ei kulu vaihteen vaihtoon. lullissa rupeaa kyllä vituttaan jos aina on kahavit sylissä kun vaihtaa vaihdetta. mutta sitä ahdinta silmälläpitäen suosittelen laatikkoa joka rykäisee, koska pikku hiljaa alat kuitenki panostaan siihen että auto on RACE, jos ahdin linjalle päätät lähteä. näin ainakin luulisin asian etenevän tiedä sit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts