Jump to content

American car show, Oulu, 12-13.5.2012

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tuleeko kerholle osastoa?

Siihen varmasti pyritään, otatko homman hoitaaksesi?

Kirjoitettu

Ei välttämättä ihan mahdoton ajatus.... Mitäs tuo vaatii? Apumiehenähän oon ollu tuolla aikaisemminkin, mut mitä kuuluu vetäjän vastuuseen?
Kirjoitettu

Ei välttämättä ihan mahdoton ajatus.... Mitäs tuo vaatii? Apumiehenähän oon ollu tuolla aikaisemminkin, mut mitä kuuluu vetäjän vastuuseen?

Pitää olla yhteyksissä oulun acc:hen ja sitten hommata autot. Tai yleensä pitää kyllä olla ensin jonkinlainen haju autoista, joita sinne tarjoaa.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Voin ottaakin, laitoin yhteydenottopyynnön/kyselyn osastosta maililla ACC-Oululle, ei oo vielä kuulunut mitään. Nyt sitten kaikki vinkit tännepäin että ehtii varautua/hommata. Onkos meillä jotain rekvisiittaa ? Paitoja ainakin muistaakseni joskus ollut kun oon notkunut osastolla.

Kirjoitettu

Voin ottaakin, laitoin yhteydenottopyynnön/kyselyn osastosta maililla ACC-Oululle...

Hienoa  m/

Pohjoisen porukka osaa varmasti teknisen neuvonnan (Soppa, JoukoY, blackz ja ketä noita on ennen järjestänyt)

Kirjoitettu

ACC-Oulu vastasi ja alustavasti lupasivat pienen osaston m/ Nyt pitää alkaa metsästämään autoja, jotta voi lähettää kuvat järjestäjille.

• 5 weeks later...
Kirjoitettu

1-2 genit hakusessa, voi tarjota Oulun näyttelyyn YV:llä

• 1 month later...
Kirjoitettu

Onkos teillä Oulussa mitään tapaamisia tai vastaavia järjestetty ikuna? Eihän näillä jenkeillä joka viikonloppu raski ajaa niin olisipa etes joku tekosyy lähtä cruisaileen. useiden vuosien tauon jälkeen nyt kyllä pitää mennä käymään täällä shoussa  niin näkeepä autoja ja saa jututtaa autoista kiinnostuneita.

Kirjoitettu

Välillä on porukalla kokoonnuttu ja vähän cruisattu. Viime kesä taisi olla melko hiljainen ja itse en muutenkaan ehtinyt osallistumaan.

Jos tuntuu että tekisi mieli ajella niin ei muuta kuin viestiä foorumille ja kyselemään olisiko muita halukkaita.

Kirjoitettu

Joinakin kesinä on pidetty f-bodyporukan kesken cruisingit joka kuukauden 1. perjantai Helsingin cruisingin tapaan. Omalta kohdaltani ollu muutamana viime kesänä hiljasempaa, kun olen sortunut auton virittelyyn :W

Kirjoitettu

viime kesänähän olussa koitti kokoontua oulun sportscar club vai mikähän se oli.. oliko joka kuun vimppa perjantai aina meetti ja alussa otti tuulta purjeeseen ja loppua kohen hyyty. siellä oli ainakin vettejä, possuja, pari alfaakin oli ja joitain muitakin urheiluautoja. hieno idea joka pitäs jalostaa loppuun asti. mutta mua ainakin kiinnostas meetit jos vaan on aikoihin että ei duunit painas niskaan...siis ilta/yö  m/ voisin tulla jopa kahden auton voimin.

Kirjoitettu

päivitettäskö näille oulunseudun tapahtumille oma topikki ny ku porukka alkanu niitä ilmoitteleen ;)

• 1 month later...
Kirjoitettu

Ja tämä on nyt viikonloppuna:

Näyttely on avoinna lauantaina 12.5. klo 18:00-24:00 sekä sunnuntaina 13.5. klo 10:00-18:00

Liput 15 euroa, alle 12-vuotiaat 5 euroa ja alle 7-vuotiaat maksutta.

Äitienpäivänä 13.5. äidit pääsevät sisään lastenlipun hinnalla!

Kirjoitettu

Tullaan äitin kanssa käymään sunnuntaina paikan päällä  :)

Kirjoitettu

Kuvia?  :W

No hupsis, niitähän löytyy tuolta "kuvia tapahtumista" osiosta  m/

Kirjoitettu

tuola kuvia tapahtumista puolella on pari kuvaa ja varmaa lisää tulee m/

Kirjoitettu

Tulipa käytyä lauantaina pienissä kaljoissa paikalla pällistelemäs  m/  Hienoja autoja oli kyl paaljo, erä GTO jäi mielee erityisesti...vain 39tuhatta euroa.  :W

Kirjoitettu

Kiitokset autonsa tuoneille ja talkooporukalle, Soppa, Jouko Y, Jankha, saatiin näyttävä osasto pystyyn  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...