ossi Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2012 Sainhan vihdoin omat kuvat purettua kuvat koneelle http://ossinurkkala.kuvat.fi/kuvat/Acs%20oulu%202012/
avogta-89 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2012 Sainhan vihdoin omat kuvat purettua kuvat koneelle http://ossinurkkala.kuvat.fi/kuvat/Acs%20oulu%202012/ hienoja kuvia
TexFinn Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 Hienoja kuvia ja pirsseja. Oli siella joukossa tosin kuvia pem... No..., olkoon... Taa Viperi tuli itse asiassa bongattuakin keskiviikkona Kaapelite 4:sen parkkipaikalla. Sen verran pienia parkkiruutujakin siella oli etta vei kaksi paikkaa. http://ossinurkkala.kuvat.fi/kuvat/Acs%20oulu%202012/IMG_2620.JPG
jussih Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 hyvä meininki oli näyttelyssä, mukava katella mitä toiset on vuodessa saanut aikaan autojensa saralla, kun itse ei ole mitään ehtinyt tekeen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään