Jump to content

Ei lähde auto käyntiin.

Recommended Posts

Kirjoitettu

Nyt se sitten tapahtu ei lähde auto käyntiin seisoi 4päivää lämpimässä hallissa ajoin sen sieltä himaan, olin lähössä autolla niin ei starttaa ei tee mitään. Koittanu sitä akkulaturilla lataa, mutta ei tapahdu mitään siitäkään. Kattelin maajohtoja niin oli aika paskset ja huonosti tehty. Missä sijaitsee startin heräte? auto oli öljyn vaihdossa niin oli jäänyt huollon pihaa nii sanoivat että oli startin herätejohto irronnu oisko tehnyt nyt samaa? autona vm89 350efi c1500

APU OIS NIIN TERVETULLUT

t: onneton korjaaja.

• Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• kunnes

29

• pontiac

18

• rokzetä

5

• Chevy

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

joskus olen kevyesti antanut vasaraa startin kylkeen,niin johan starttaa.

Kirjoitettu

mistä mä löydän startin? nyt tulee niin tyhmiä kysymyksiä mutta koittakaa jaksaa :D musta mistä löydän sen startin heräte johdon.

Kirjoitettu

apumiehenpuolella,runkopalkin vieressä.alakautta pääsee näkemään.onko käytettävissä nosturia,monttua,pukkeja vai joutuuko työskentelemään tasamaalla?

Kirjoitettu

joo ei mitään noista, tasamaalla autoki nii matala ettei sinne mahdu :D.

Kirjoitettu

sinne startin päähän se herätevirtajohto tulee,mutta sinne tarvitsisi melkein saada näköyhteys, toki käsikopelollakin voisi onnistua,mutta silloin täytyisi tietää mitä kopeloi ;D

Kirjoitettu

jooo no eikait tässä oo sit mitää tehtävissä ainakaa ton ehotuksen perusteella, katotaa jos muilla jotai muuta ideoita. ei se lähteny mihkään kävin äskö koittaa joku johto varmaa irronnu.

Kirjoitettu

ajovalot päälle ja starttaus,nyt kun ei pyöritä ei saisi ainakaan valot himmentyä starttauksen aikana!onhan akunjohdot kunnolla kiinni ja kontaktipinnat puhtaat.

Kirjoitettu

piuhat samanlailla ku tunti sitten ku ajoin 7km sen kotiin.

Kirjoitettu

koita tuota starttausta ajovalot päällä.jos valot himmenevät ei akussa riitä puhti tai startti oikkarissa.selviää jotakin eikä tarvitse vielä liata käsiä ::)vai onko jollakin parempia ehdotuksia.

Kirjoitettu

lähti ja suht hyvin lähti! meen kohta koittaa ton! valot päällä jutun.

Kirjoitettu

Joo valot ei himmenny yhtää! eli joku samperin johto irronnu! mut milläs mä tiiän mikä? siis se ei pidä mitää ääntäku sen avaimen kääntää.

Kirjoitettu

Joo valot ei himmenny yhtää! eli joku samperin johto irronnu! mut milläs mä tiiän mikä? siis se ei pidä mitää ääntäku sen avaimen kääntää.

startin päästä kattosin ja virtalukon pohja voi myös temppuilla.

Kirjoitettu

miten ton ratin ympariltä saane hässäkät pois? ja en pääse auton alle ja se seisoo tos pihassa.

Kirjoitettu

miten ton ratin ympariltä saane hässäkät pois? ja en pääse auton alle ja se seisoo tos pihassa.

Pääsetkö konehuoneen puolelta seuraamaan startin herätettä?

Kirjoitettu

itse nostasin auton tunkilla ylös ja varmistasin ettei tipu alas (puupölliä,rengasta,vannetta alle)ja ryömisin tsekkaamaan ne startin piuhat.

Kirjoitettu

pääsen jos tietäisin mistä se tulee ja minkänäkönen :D

Kirjoitettu

jos on automaatti niin voisko vaihdekepin kytkimessä jotain olla....

Kirjoitettu

minkäs vaihteen sinne laittais n vapaan ja sillä koittas? saako niin tehdä edes?

Kirjoitettu

pääsen jos tietäisin mistä se tulee ja minkänäkönen :D

ei sinne tainnu tulla startille kuin yksi johtonippu(näin muistelen),joista yksi "ohut"johto on virtalukolta.

Kirjoitettu

minkäs vaihteen sinne laittais n vapaan ja sillä koittas? saako niin tehdä edes?

eikö pitäis P lähtee mut jos joutuu vähän heiluttelee keppii kontaktin saamiseksi....

Kirjoitettu

käy vaihteet läpi pari kertaa, P ja N

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...