repa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kerhon kikottimet löytyy bilteman osaston vierestä... Helppo löytää, seuraa vaan Bilteman isoa sinistä banderollia
bathory Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Siistei prätkii. Taaskaan ei 3gen firebirdiä
repa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Siistei prätkii. Taaskaan ei 3gen firebirdiä Oli. http://xtreme2.galleria.fi/kuvat/Kotimaan+tapahtumat/FHRA+vuosien+varrella/ACS+2012/IMG_1812.jpg
bathory Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Oli. http://xtreme2.galleria.fi/kuvat/Kotimaan+tapahtumat/FHRA+vuosien+varrella/ACS+2012/IMG_1812.jpg Melkeen rumempi ku se viimevuotinen ryssä
repa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Melkeen rumempi ku se viimevuotinen ryssä Onneksi kerhon osastolla kuitenkin on kuvankaunis 3 gen Camaro
GTATL Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Helppo löytää, seuraa vaan Bilteman isoa sinistä banderollia
repa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 No ei kai mulla nyt ole edes vahingossa kuvia mistään Bilteman banderollista, mutta näkyy kyllä aika selvästi paikanpäällä. http://xtreme2.galleria.fi/kuvat/Kotimaan+tapahtumat/FHRA+vuosien+varrella/ACS+2012/IMG_2592.jpg
GTATL Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 No ei kai mulla nyt ole edes vahingossa kuvia mistään Bilteman banderollista, mutta näkyy kyllä aika selvästi paikanpäällä. Lahinna ihmettelin kylla tossa julisteessa olevaa tekstia
repa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kun nyt laitoin sen kolmosen kuvan, niin laitetaan loputkin, eli ykkönen
repa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Ja vielä vitonen, eli yksi jokaista sukupolvea Camaron 45 vuotisjuhlan kunniaksi.
repa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Lahinna ihmettelin kylla tossa julisteessa olevaa tekstia Se on jo ainakin vuoden vanha slogani. Sinänsä hassua, kun niiden osastolla on 200 sarjan volvo GM:n veekasilla ja sloganina, että osia löytyy jopa V8 volvoon... Eivät taida tietää mitään autoista, ainoastaan puutarhanhoitovälineistä ja niistäkin vaan vähän.
GTATL Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Se on jo ainakin vuoden vanha slogani. Sinänsä hassua, kun niiden osastolla on 200 sarjan volvo GM:n veekasilla ja sloganina, että osia löytyy jopa V8 volvoon... Eivät taida tietää mitään autoista, ainoastaan puutarhanhoitovälineistä ja niistäkin vaan vähän. tulee vaan tosta mieleen etta kaikkiin muihin ameriikan autoihin loytyy osia, mut camaroon ei loydy
Mopo305 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kertokaas,jotka siellä olitte.Oliko siellä pimeetä,kun tuolla yhellä toisella foorumilla,ITKIVÄT,että olis tarvinnu taskulamppua.
Nupa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Helppo löytää, seuraa vaan Bilteman isoa sinistä banderollia Omistajan (tai jonku ison pomon kummiski) Camaro kuvassa, aamulla naureskeltiin kaverien kanssa, sillä oli tullu kiire teettää julisteet ku huomas mikä osasto on vieressä B:n toispuolel osastoo on joku volvonrämä, siinä on sit letukan 5,7 eli "jotain samaa"...
Rale Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 acs:tä kotiuduttu, oli kohtuullisesti näkemistä. kerhon osastolla oli suht autiota, yksi oli paikalla jonka nimeä en muista poitsu 4v söi reilusti keksejä kerhon kupeista
repa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 ***poitsu 4v söi reilusti keksejä kerhon kupeista Hyvä että sai jotain ruokaa
Nupa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 acs:tä kotiuduttu, oli kohtuullisesti näkemistä. kerhon osastolla oli suht autiota, yksi oli paikalla jonka nimeä en muista poitsu 4v söi reilusti keksejä kerhon kupeista Minähän se olin. Vielä jäi keksejä muillekin...
Rale Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Minähän se olin. Vielä jäi keksejä muillekin... ok no nyt ainakin muistan veidec:in osastolla tuli myös töristyä jonkin aikaa rossin kanssa sponssi hommista.
SOD Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 My pictures https://plus.google.com/photos/115386226489931768469/albums/5728738627898951249?authkey=CNbB9sDV6p6wdw
gmc63 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2012 My pictures https://plus.google.com/photos/115386226489931768469/albums/5728738627898951249?authkey=CNbB9sDV6p6wdw Fine pictures m/
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään