Jump to content

American Car Show Helsinki 6.-9.4.2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

Kerhon kikottimet löytyy bilteman osaston vierestä...

Helppo löytää, seuraa vaan Bilteman isoa sinistä banderollia  ::)

ACS_2012_097_Medium.jpg}

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • repa

    17

  • Nupa

    10

  • Toni

    5

  • TomiV

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Melkeen rumempi ku se viimevuotinen ryssä :D

Onneksi kerhon osastolla kuitenkin on kuvankaunis 3 gen Camaro  m/

ACS_2012_077_Medium.jpg}

Kirjoitettu

Helppo löytää, seuraa vaan Bilteman isoa sinistä banderollia  ::)

:o

Kirjoitettu

No ei kai mulla nyt ole edes vahingossa kuvia mistään Bilteman banderollista, mutta näkyy kyllä aika selvästi paikanpäällä.

 

Lahinna ihmettelin kylla tossa julisteessa olevaa tekstia :o

Kirjoitettu

Kun nyt laitoin sen kolmosen kuvan, niin laitetaan loputkin, eli ykkönen  m/

ACS_2012_073_Medium.jpg}

Kirjoitettu

Ja vielä vitonen, eli yksi jokaista sukupolvea Camaron 45 vuotisjuhlan kunniaksi.  *clap*  *clap*  *clap*

ACS_2012_074_Medium.jpg}

Kirjoitettu

Lahinna ihmettelin kylla tossa julisteessa olevaa tekstia :o

Se on jo ainakin vuoden vanha slogani. Sinänsä hassua, kun niiden osastolla on 200 sarjan volvo GM:n veekasilla ja sloganina, että osia löytyy jopa V8 volvoon...    Eivät taida tietää mitään autoista, ainoastaan puutarhanhoitovälineistä ja niistäkin vaan vähän.  m-
Kirjoitettu

Se on jo ainakin vuoden vanha slogani. Sinänsä hassua, kun niiden osastolla on 200 sarjan volvo GM:n veekasilla ja sloganina, että osia löytyy jopa V8 volvoon...     Eivät taida tietää mitään autoista, ainoastaan puutarhanhoitovälineistä ja niistäkin vaan vähän.  m-

;D  tulee vaan tosta mieleen etta kaikkiin muihin ameriikan autoihin loytyy osia, mut camaroon ei loydy ::)

Kirjoitettu

Kertokaas,jotka siellä olitte.Oliko siellä pimeetä,kun tuolla yhellä toisella foorumilla,ITKIVÄT,että olis tarvinnu taskulamppua.

Kirjoitettu

Helppo löytää, seuraa vaan Bilteman isoa sinistä banderollia  ::)

Omistajan (tai jonku ison pomon kummiski) Camaro kuvassa, aamulla naureskeltiin kaverien kanssa, sillä oli tullu kiire teettää julisteet ku huomas mikä osasto on vieressä  ;D

B:n toispuolel osastoo on joku volvonrämä, siinä on sit letukan 5,7 eli "jotain samaa"... ::)

Kirjoitettu

acs:tä kotiuduttu, oli kohtuullisesti näkemistä. kerhon osastolla oli suht autiota, yksi oli paikalla jonka nimeä en muista ??? poitsu 4v söi reilusti keksejä kerhon kupeista :W

Kirjoitettu

***poitsu 4v söi reilusti keksejä kerhon kupeista :W

m/  Hyvä että sai jotain ruokaa  m/
Kirjoitettu

acs:tä kotiuduttu, oli kohtuullisesti näkemistä. kerhon osastolla oli suht autiota, yksi oli paikalla jonka nimeä en muista ??? poitsu 4v söi reilusti keksejä kerhon kupeista :W

Minähän se olin. Vielä jäi keksejä muillekin...

Kirjoitettu

Minähän se olin. Vielä jäi keksejä muillekin...

ok m/ no nyt ainakin muistan m/ veidec:in osastolla tuli myös töristyä jonkin aikaa rossin kanssa sponssi hommista.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...